Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 21-07-21 kl 10:32 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Grytidlig oppe pga frisørtime klokka 1100. Det deiligste med sommarferie er å kunne sove så lenge ein vil.
Postet 21-07-21 kl 10:50 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sol fra skyfri himmel, og helt passe temperatur i solen. Er hjemme nå, og planlegger massiv sliting på hagemøbler i dag., og en liten fjelltur, etter maks sløving foregående ferieuke. Et strev dette med ferie, altså.
Postet 21-07-21 kl 10:53 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra bassengkanten. Snap sier 11 grader i lufta, mor tror mer som 20. Ungene bader før vi kjører siste etappe til Trondheim for feriens mer praktiske del, fikse og ordne hjemme.
Postet 21-07-21 kl 11:54 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er det 9 grader, det regner og vi ser rett i en grå vegg.
Men jeg bryr meg ikke. Vi er på "plassen min" og hele familien er samlet.
Postet 21-07-21 kl 12:12 av star star er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg er som star på plassen min, og kjenner endelig på en slags feriefølelse. Regn og kaldt går greit det.
Postet 21-07-21 kl 12:25 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg drikker kaffe i solen og lader opp til feriepakking, endelig får vi dratt til Sverige og hengt med resten familien. Håper det snart blir bedre vær i nord!
Postet 21-07-21 kl 12:31 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi er startet på første etappe av ferien. Første av dagens tre ferger er straks unnagjort.
Postet 21-07-21 kl 12:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er i Trondheim. Så langt har mannen kjøpt ny tursekk pg kå venter vi på båt tilbake fra Munkholmen.
Postet 21-07-21 kl 15:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er også på en av mine favorittplasser i det som nå er delvis mitt hus, fortsatt litt uvant akkurat den biten. Her har jeg tilbrakt mange, mange somre. Tiden går alt for fort, så om bare noen få dager skal vi hjem. Blir fint det og.
Postet 21-07-21 kl 15:12 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hoi. Jeg er på favorittplassen min på kontoret, ligger dandert utover sofaen med laptopen, mens jeg banner littegrann og venter på at noen skal skjønne at de må lage kaffe.
Postet 21-07-21 kl 16:08 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no