Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 22-07-21 kl 09:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
Hotellfrokost er spist og nå lader vi litt på hotellrommet før dagens etappe til sommerhuset. Jevnt med ferger i dag også, vi er tross alt på vestlandet.
Postet 22-07-21 kl 10:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er tilbake igjen fra et døgns ferie og nå er sjelen restituert. Jeg har også (såvidt) kommet meg over sjokket etter at jeg innså at de ikke hadde cider på øya vi var på. Dårlig research.

Jeg skal på minnemarkering i dag. Helt utrolig at det er ti år siden.
Postet 22-07-21 kl 10:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kribling i halsen i gårkveld, ikke borte i dag. Dette kan ødelegge en majestetisk tur i morgen, jeg har gledet meg til. Makan til drittår!
Postet 22-07-21 kl 10:33 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Spesiell dag.
Postet 22-07-21 kl 10:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Spesiell da ja.
Startet med å fjerne to svære flåtter fra hunden, fortsetter med å ferdigstille de to rommene vi malte før vi drog på tur.
Postet 22-07-21 kl 11:23 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
I dag ser vi jaggu fjella på andre siden av fjorden. Ikke blåser det som i går heller så det er faktisk mulig å gjøre noe ute.
Postet 22-07-21 kl 12:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
En spesiell dag, ja. Jeg sitter og reflekterer over at mine gutter er på samme alder som de fleste som døde på Utøya. Tenk om det var min fine, snåle 16-åring som aldri kom hjem? Eller 18-åringen som virkelig har funnet seg selv? Eller 22-åringen som strever, men også etter hvert finner ut av livet. Det er så brutalt. Og enda florerer disse meningene og holdningene.
Postet 22-07-21 kl 12:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tenker på det samme, Blånn. Eldste er 16. En gutt i gaten til mine barns venner ble drept. Husker enda dagen veldig godt.
Postet 22-07-21 kl 12:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Spesiell dag.
Blir en rolig dag her. Mellomste på jobb, minsten skal sysselsettes. Mulig bad/strandtur.
Postet 22-07-21 kl 12:24 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Spesiell dag ja, kjenner flere av de som var med på å redde ungdommene , de har det ikke lett de heller.
Postet 22-07-21 kl 19:56 av Chablis Chablis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no