Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 24-07-21 kl 09:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
God morgen fra hytta. Grått nordnorsk sommervær men jeg har ull og snart fyr i peisen og koser meg. Gruer meg dog litt til utendørs konserter i byen i kveld, da må ulla suppleres med regntøy. Til gjengjeld får jeg se sønnens andre band live for første gang, det blir nok stas.
Postet 24-07-21 kl 09:58 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jepp, Heilo sitt vær. Ser ikke fjellene på andre siden av fjorden. Ingen store planer i sag.
Postet 24-07-21 kl 11:57 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her har vi mange og tjue grader i dag også. Nå sitter jeg på hytteverandaen og ser ut over havet. Vi har fått jobbhytte i ei uke ikke langt hjemmefra så vi blir her noen dager til værskiftet kommer om ikke annet. Fint å se noe annet enn det vanlige i noen dager.
Postet 24-07-21 kl 12:52 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi er på hjul og skal over Valdresflye. Det må være den vakreste fjellovergangen i Norge. Stopp på veien for korte turer.
Postet 24-07-21 kl 13:00 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er på Frøya. Min ekstrabestemor kom herfra og nå har vi sett graven hennes og huset hennes. Litt rart. Nå er vi på vei til Titran.
Postet 24-07-21 kl 13:09 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Noen og tjue grader her ved kysten på Nordvestlandet. Først skal vi bade og så skal vi prøve å få et glimt av sommerskuta i kveld.
Postet 24-07-21 kl 13:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Vi er i Drammensbadet og jeg ligger i sola og leser mens jeg passer på det sovende barnet. Mannen er inne og sklir tusen turer i sklia med tiåringen. Perfekt arbeidsdeling for min del.
Postet 24-07-21 kl 13:30 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Nyter de siste dagene med sol og varme. Vært og badet i sjøen med snart-13-åringen. Eldste er på jobb. Skal bli litt godt med regn til uken. Vi trenger det jo.
Postet 24-07-21 kl 17:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Siste dag på Sørlandet for oss. Fantastisk vær, måkeskrik, bølgeskvulp, båter, svaberg og delig badevann. Hjemtur i morgen, på mandag drar jeg alene til Vestlandet.
Postet 24-07-21 kl 17:41 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Frøya er så vakkert. Jeg skulle gjerne hatt et feriehus her, altså. Hadde ikke trengt annen ferie.
Postet 24-07-21 kl 19:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Nå skulle mitt barndoms paradis vises på TV i all sin prakt og finvær og så kom det TÅKE! og ingen ser en dritt.
Postet 24-07-21 kl 22:30 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi begynte på badminton turnering i oppholdsvær. Det endte i klissvåte spillere.
Mye latter også.
Postet 24-07-21 kl 22:51 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no