Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 17-03-24 kl 06:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Litt usikker på om jeg har sovet noe i det hele tatt.
Postet 17-03-24 kl 08:05 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kaffe i stille stue. Det vil si, stekeovnen har begynt å dure veldig når den skrus på, lurer på om den synger på siste verset. Må prøve å lokke et rundstykke i tenåringen. Jeg skal kjøre henne til et arrangement om under en time. Det er liv i leiren (på rommet), så det er god driv i planene for dagen allerede.
Postet 17-03-24 kl 08:44 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Kaffe i stille stue her og. Jeg ble hyllet som et geni i går da det ble avslørt at jeg kan kunsten å dandere pålegg pent i en baguett. 12-åringen ble helt over seg, så jeg har lovet å ha klar en til hun kommer fra stallen snart. Hadde jeg visst det skulle så lite til for å gjøre henne lykkelig!
Postet 17-03-24 kl 09:00 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jobber med Birkebeinerrennet i bakgrunnen; jeg går ikke på ski sjøl, men synes skiløp på TV er koselig. Blir tur på beina i ettermiddag, så må prøve å få unna noen essay før det. Deadline på onsdag; da skal elevene revidere dem.
Postet 17-03-24 kl 09:14 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg drikker kaffe, leser bok og har selskap av hunden. Tenåringen har vært på vift det meste av uka, så jeg regner med å bare se henne til måltider. Sambo var på utdrikningslag i går og overnatter borte, tipper han kommer hjem i kveldinga.

Strålende vær ute, jeg vurderer å sette ut hagemøblene.
Postet 17-03-24 kl 09:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar
Så koselig å høre om tenåring på vift, Blondie!

Her er det kun jeg som er oppe så langt, hunden har fått sansen for å dra seg på morgenen.
Postet 17-03-24 kl 09:32 av Bokormen Bokormen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ja, det er magisk.
Postet 17-03-24 kl 09:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Nydelig vær ute i dag! Kroppen er sliten etter gårsdagens hardøkt. I dag blir det rolig gåtur.
Postet 17-03-24 kl 10:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Fantastisk vær ute, så her blir det drivhusaktiviteter, og så sykkeltur.
Postet 17-03-24 kl 11:17 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nydelig med tenåring på vift, Blondie Min på samme alder har også det; da får jeg heller legge meg litt sent.

Strålende vær, men da ser jeg støvet inne. Må rydde litt og gjøre rent.

I kveld skal vi feire mamma som er 77 i dag. Har hengt ut flagget.
Postet 17-03-24 kl 11:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Fint å se snøen smelte alle steder der sola når til!
Postet 17-03-24 kl 11:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Fin søndagsspasertur i nærområdet med nysnø og solskinn (som ikke varmet fullt så mye som man skulle tro; det er ikke akkurat varmt i dag). Håper jo ekstravinteren blir kortvarig, men akkurat i dag var det veldig pent, i alle fall!
Postet 17-03-24 kl 15:08 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Det var ikke så varmt som det så ut, nei.

Uansett - sykkeltur tur-retur treningssenter, og treningsprogram gjennomført. Nå skal jeg ut i drivhuset, klargjøre for sådd, og kanskje så salat og spinat. Blir det energi til overs, skal terrassen til pers.
Postet 17-03-24 kl 16:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Jeg pakker bort litt vinterklær, jeg. Vi trenger ikke enorme mengder votter og skjerf liggende fremme. Begynt å pynte bittelitt til påske også, trenger å gjøre det litt koselig innimellom alt det fæle i livet mitt for tiden.
Postet 17-03-24 kl 16:23 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no