Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 02-03-20 kl 07:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Oppstart etter vinterferie. Say no more.
Postet 02-03-20 kl 07:22 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Seint i seng, sovet dårlig og tung i hodet.
Postet 02-03-20 kl 07:27 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fint med mandag, på jobb er det mennesker. Veldig lang dag i dag, så jeg har tatt på meg artig kjole. Det hjelper jo gjerne litt.
Postet 02-03-20 kl 07:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er det vinterferie, men for første gang på noen år jobber jeg. Jeg skal imidlertid ha en feriedag på onsdag, og jeg vurderer en feriedag på fredag.
Postet 02-03-20 kl 08:02 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Her er det også veldig oppstart etter vinterferie. Jeg var i seng kl. 1 i natt og hadde problemer med å sovne, så jeg er ikke i toppform i dag. Men satser på at formen tar seg opp etter hvert.
Postet 02-03-20 kl 08:30 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg tror dette er den travleste arbeidsuka jeg noen gang har hatt. Jeg har selv tatt ansvar for å holde et fagseminar på torsdag for hele bransjen - og responsen har vært overveldende. Veldig gøy, men også litt mer jobb enn forventet.

Og så er det visst litt som skjer på privatfronten denne uka også. På et eller annet vis skal det nok gå.
Postet 02-03-20 kl 08:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Artig kjole kan gjøre underverker Blondie! Så gøy med attraktivt seminar Tjorven, lykke til!

Jeg er på plass på hjemmekontoret. Det er vinterferie for ungdommene denne uka, en er i Oslo med pappaen og en sover. Valpen er derimot meget våken og synes jeg er særs urimelig som har lagt vekk ballen hans og sagt han skal ta seg en lur.
Postet 02-03-20 kl 08:42 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Mandag etter vinterferien her og. To trøtte jenter er sendt på skulen. Ei litt lei seg sidan eine bestevenninna ikkje får gå på skulen, fordi mammaen er redd for coronaviruset. Det blir for dumt. Jenta var ganske fortvila, for det var snakk om at det kunne bli langvarig. Håpar det ordner seg der.
Postet 02-03-20 kl 08:48 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor her og, og siden det er første arbeidsdag i mars er det masse rutineoppdateringer på todolisten. Jeg trenger en robot.
Postet 02-03-20 kl 08:58 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjertensfryd - noen spesiell grunn til at hun er redd for viruset, eller bare generell noia? Man kan vel ikke holde barn hjemme sånn uten videre?
Postet 02-03-20 kl 09:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kalt inn til møter i hytt og gevær. Særdeles vanskelig når personene står som ledig i kalenderen, men ikke er det likevel.
Postet 02-03-20 kl 09:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ahhh. Vinterferie her, og aldeles STRÅLENDE vær. Litt vel kaldt for meg (minus 7), men jeg må ut en tur likevel. Må bare jobbe litt først.
Postet 02-03-20 kl 09:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I natt fikk jeg ikke sove! Så jeg tror det blir en lang dag i dag.
Postet 02-03-20 kl 10:38 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg er forkjøla og hoster og harker så kollegaene mine har sendt meg hjem. Ikke fordi jeg var dårlig men fordi de er redde for smitte. Så da så.
Postet 02-03-20 kl 11:13 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg var idiot og heiv dunjakken i vaskemaskinen i morges før jeg oppdaget det nydelige været. Og det ser ut til å ta hele dagen å få den tørr i trommelen.
Postet 02-03-20 kl 13:01 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg blir sprø fordi det kiler/stikker KONSTANT i det høyre neseboret - og jeg nyser og nyser og nyser og nyser.

Ellers er det hjemmekontor, fint vær og hundene er helt gale fortid de har løpetid.
Postet 02-03-20 kl 14:57 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Nå har jeg hatt migrene i flere dager og jeg blir snart sprø! Det gir seg jo ikke, og det er ikke like ille hele tiden, men det ligger der og gnager, jeg er nummen og rar i munnen og deler av ansiktet og vil bare gråte, men det orker jeg ikke for jeg har migrene.

Skal ikke syte mer nå.
Postet 02-03-20 kl 17:31 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Pappalille:
Postet 03-03-20 kl 00:32 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no