Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 21-11-17 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
First! Snart fått i meg 1 kaffekoppen.
Postet 21-11-17 kl 09:01 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har en lang dag med masse tekniske workshops foran meg. Med en fyr fra Nederland som er skremmende kjekk og helt utrolig mye mer intelligent enn meg (og som på mystisk vis har fått for seg at jeg er veldig god på statistikk ... noe jeg mener at jeg gjentatte ganger har bevist for ham at jeg ikke er, men han fortsetter å ha trua på meg.)

Vel, vel. Han ankommer snart, og jeg må få i meg MYE kaffe innen den tid. Kanskje de statistiske kunnskapene bare plutselig oppstår ved hjelp av kaffe?
Postet 21-11-17 kl 09:21 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Tjorven, du er god, veit di! Ikkje rart han har trua!

Eg skal forelese om barokken. Jau.
Postet 21-11-17 kl 09:35 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg er sykemeldt i mesteparten av jobben in, men i dag skal jeg ut og snakke til folk i embeds medfør. Håper de har gode stoler/muligheter til å ikke sitte. Sånn kneskift er langdryge greier, altså.
Postet 21-11-17 kl 09:42 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven.

Jeg sitter igjen og venter på håndverkere. Tømreren ringte kl 8 og spurte når jeg regnet med at han kom og om jeg var hjemme i dag. Jeg vet ikke hvaslags 50 tallsverden han lever i. Jeg sa at jeg hadde fått beskjed om at de kom kl 8 om morgenen og at jeg hadde tenkt å gå på jobb så snart han var her og vi hadde fått snakket sammen. Så her sitter jeg.
Postet 21-11-17 kl 09:43 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Åh, Blå, er det ikke deilig når fordommer blir oppfylt?

Jeg har slukt en kopp kaffe, og er nesten ferdig med å være sur fordi kjøre hjemmefra tidlig-prosjektet mitt sprakk med 50 minutter. Er det mulig?
Postet 21-11-17 kl 09:58 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Jeg har også en håndverker hjemme (ikke min egen akkurat nå, han er på jobb), men han som kom hit dukket opp akkurat klokka 7 som han skulle. Så de finnes!
Postet 21-11-17 kl 10:13 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har en regnskapsfører som er i overkant tidlig oppe og i gang, og derfor tvinger meg til det samme. Jaja.

Snart kaffe!
Postet 21-11-17 kl 10:43 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg vet jo at de fleste håndverkere kommer tidlig og ordentlig. Det er derfor jeg er litt overrasket nå når jeg har sittet der og dinglet i to morgener.

Men nå er jeg på jobb og får nok gjort noe i dag også. Jeg har til og med fått kaffe. Ekstrakaffen vår ble pakket bort med resten av kjøkkenet og mannen, som handlet i går, hadde glemt at det var tomt i boksen. Te er godt, men om morgenen vil jeg helst ha kaffe.
Postet 21-11-17 kl 11:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har kommet tre kvarter for tidllig til naprapaten og her sitter jeg og blomstrer. Også jeg som har så mye å gjøre!
Postet 21-11-17 kl 11:07 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det er strengt tatt ikke så uvanlig at folk jobber hjemmefra når de skal ha håndverkere da, så ikke sikkert han lever på 50-tallet. Men irriterende å vente, ja.

Jeg er på jobb, organiserer litt og undersøker litt og hører på gladmusikk. Det har faktisk effect! I dag må jeg finne meg vintersko, joggesko er både kaldt og risky om dagen.
Postet 21-11-17 kl 11:09 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Iskaldt og klarvær. Dette er uvant kost.
Postet 21-11-17 kl 11:30 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Vi har akkurat hatt kaffepause mens vi så på God Morgen Norge på kjøkkenet på kontoret - redaksjonssjefen min har vært der og snakket om at leksikonet nå kaller det som tidligere het «jomfruhinne» for «skjedekrans», siden det hverken er en hinne eller et tegn på jomfruelighet. Det har vært veldig gøy å få masse oppmerksomhet i kommentarfelter i forbindelse med vår endring i bruk av ordet «indianer», og litt interesse er det jo om denne ikke-hinnen også. Sjelden folk er så interessert i hva vi driver med!
Postet 21-11-17 kl 12:32 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har tantekontor med lillenusket mens hennes mor og far er i begravelse. Greit å slippe bittesmåtasser da. Og bonustid for tante!
Jeg klarer helt fint å manøvrere baby og pc.
Postet 21-11-17 kl 12:37 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg er på jobb og har ikke fått sett innslaget du snakker om, Skilpadda, men jeg digger svarene deres i kommentarfeltene!

Straks sosiologitime med vurdering. Etterpå hente unger tidlig og gjøre lekser. Sitter minst tre kvarter hver dag med sjuåringen nå, og synes det er litt i overkant...
Postet 21-11-17 kl 12:39 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg heier på SNL altså!
Postet 21-11-17 kl 13:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er på kurs på Soria Moria selv om jeg egentlig ikke er arbeidsfør, men det funker så langt veldig bra å late som. Mikroskopering og tett program fra 9-17.30 hele uka, med kursprøve på fredag, hehe..det er godt jeg kan gjøre Ingenting Annet.
Postet 21-11-17 kl 14:28 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har registrert de fine sakene fra SNL i det siste og tenkt at det nok må være fordi det er fine FPere i staben. Heia!
Postet 21-11-17 kl 15:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Å, er det der du jobbar! Skjedekrans, for eit vakkert ord!
Postet 21-11-17 kl 15:46 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no