Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 19-11-18 kl 07:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Kalenderpiken sin avatar
Postet 19-11-18 kl 07:25 av Kalenderpiken Kalenderpiken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mårn. Det var morgningen sin det, stod opp før fuglene fiser for jeg skulle på seminar i forbindelse med studier, endte opp med to syke unger hjemme istedet.... Ja Ja.
Har kaffe og alt drukket noen kopper..
Postet 19-11-18 kl 08:30 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har egentlig en slags ferie nå, så derfor skal jeg jobbe veldig lite i dag, og heller vie dagen til FAU-mailing og litt symaskinskos. Først - morgenstund med peis og barne-TV og gjeting av store unger før hun lille og jeg somler oss til bhg.
Postet 19-11-18 kl 08:58 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Så UTROLIG godt å være hjemme! Har vært og trent, men dro for en gangs skyld hjem for å dusje. Nå skal jeg pelle meg på jobb og se om det ligger mange kriser og venter på meg etter to ukers fravær.
Postet 19-11-18 kl 09:19 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Ordrebunke litt mer håndterlig foreløpig, så det blir kontorjobb på meg i dag. Back log fra høstens eskapader i produksjonen skal håndteres, og så skal det ryddes og telles så vi får oversikt igjen.
Postet 19-11-18 kl 09:24 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er TRØTT.
Postet 19-11-18 kl 09:26 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det har vært en veldig fin helg. Bare sånn middels mange håndballkamper og masse festligheter.

Jeg er ekstremt umotivert for jobb nå, men jeg vet jo at det ikke er så lenge igjen til jeg skal begynne i ny jobb. Så det er bare å holde ut.
Postet 19-11-18 kl 09:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Uka kan bare bli bedre enn helgen, så jeg er ved nokså friskt mot. Har ikke kaffemuligheter eller nett hjemme, så jobb er faktisk et fristed.
Postet 19-11-18 kl 09:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Mandagen er grei.
Jeg er hjemme idag og har 3 møter jeg skal på.
Helgen var veldig fin, selv om det kjennes godt dagen derpå…

Nuh, mailer skal sendes og jeg skal jobbe litt.
Postet 19-11-18 kl 09:31 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
I dag ble vi vekket til ferdig frokost av mellomste, som vanligvis er skikkelig B-menneske. Han var frustrert over at vi ikke spratt opp med en gang, men fikk kanskje et lite innblikk i hvordan vi har det til vanlig.

Klar for ei ny uke med nye utfordringer.
Postet 19-11-18 kl 10:10 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er på plass på kontoret, i dag er jeg alene her, så det er stille og rolig. Har et møte kl 12, og når det er ferdig drar jeg på min andre jobb for å forberede morgendagen siden jeg skal ha lønnsforhandlinger i morgen.
Postet 19-11-18 kl 10:17 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vært på jobb en stund, men effektiviteten mangler visst. Heldigvis er et par møter utsatt, så jeg har mer tid til å mure meg inne med noe på øret og få unna litt heng.
Postet 19-11-18 kl 11:17 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Uuuutslitt, og enda har jeg to timer undervisning igjen + fire privatistkandidater på ettermiddagen. :stønn:
Postet 19-11-18 kl 14:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har vært på workshop med kunde, det var ikke så mye å gjøre for meg, men viktig å være tilstede. Nå er jeg totalt utslitt og dødstrøtt, men må jobbe noen timer til før jeg kan tillate meg å besvime.
Postet 19-11-18 kl 15:07 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fremdeles på jobb og begynner å bli litt lei. Men jeg har spist knekkebrød med syltetøy og tillatt meg selv å sette på Glee julemusikk, nå når jeg er alene og ingen andre kan bli sure for julemusikk "før tiden".
Postet 19-11-18 kl 17:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Jeg har overlevd jobb.
Eldstemann hadde matteeksamen i dag og var en av de 1800 privatistene som tok eksamen i Vallhall. I følge ham var det kaldt der, men han er fornøyd.
Postet 19-11-18 kl 17:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no