Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 22-11-18 kl 07:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Minerva sin avatar
God morgen! Peisen får kjørt seg denne uka, den er det beste stedet å starte trøtte mørke og kalde novembermorgener. Jeg har sovet godt og er klar for siste innspurt før helg og lørdagens julebord med 14 venner, hos oss. Litt på lista før den tid. Er det innafor å sette opp juletrebelysning ute og henge opp kranser og stjerner med lys i vinduene, helga før 1.advent?
Postet 22-11-18 kl 08:31 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Torsdag, og minusgrader. Ja,ja, det skal vel være sånn i november. Klarvær i alle fall.

Har kaffe og jobb å gjøre. :til arbeid:
Postet 22-11-18 kl 08:48 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg synes det er innafor, Minerva. Mulig vi henger opp noe lys vi også, det er så uendelig mørkt!

Har jobbet en liten stund allerede, på tide med frokost. Jeg tror jeg kunne blitt litt for vant til hjemmekontor, altså.
Postet 22-11-18 kl 08:59 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har sovet i natt også. Og i dag er jeg ikke like svimeslått som jeg var i går. Men jeg fant ut at det er ålreit å gå av t-banen et lite stopp for tidlig, og få noen minutter i "frisk luft" før jeg starter arbeidsdagen. Så det gjorde jeg i dag også.

Denne uka går helt utrolig fort, så det er litt rart at det snart er helg igjen.
Postet 22-11-18 kl 09:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, har kaffe og frokost.
Postet 22-11-18 kl 09:29 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Er det ikke første advent til helga altså?

Har visst forlest meg på program for lysfest og julegrantenning og tenkte at advent starter i helga. Nuvel, jeg blir i hvert fall glad for alle lys jeg ser når jeg kjører til og fra jobb.

Hjemme hos oss er alle så trøtte så trøtte for tiden, om morgenen om ettermiddagen og om kvelden. Det skal jammen bli godt med helg igjen.
Postet 22-11-18 kl 09:34 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg jobbet 14 timer i går. Men jeg sov i det minste som en stein etterpå. Nå skal jeg snart rusle ned til Oslo City og ta influensavaksine. Jeg bruker vanligvis ikke å ta det, men med syk svigermor er det et must. Ellers er det yin yoga i kveld. Det blir bra både for kropp og sjel.
Postet 22-11-18 kl 10:13 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Første søndag i advent er 2.desember, ja - kort adventstid når julaften faller på en mandag.

Jeg sitter på jobb og skal få unna mest mulig før jeg skal ha en ukes ferie. Ingen spennende planer, bare være hjemme og gjøre klart til bursdagsfeiringer og jul - og nyte å få pusle rundt på egenhånd.
Postet 22-11-18 kl 10:14 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Kaffe med meg på veien, Divine?
Postet 22-11-18 kl 10:25 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
I morges ble jeg litt sur da jeg gikk av bussen og mente jeg hadde glemt igjen hanskene mine på setet, men da jeg tok av meg luen da jeg var inne på Dromedar for å kjøpe trøstekaffe ramlet nevnte hansker ut. Jeg kjøpte trøstekaffe likevel.
Postet 22-11-18 kl 10:54 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Hadde vært superkoselig, Palmen. Men er for bissi. Vi får heller ta det når hele firmaet flytter til Glasmagasinet om noen uker.
Postet 22-11-18 kl 10:55 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Sounds like a plan, Divine.
Postet 22-11-18 kl 10:57 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
I går var det min tur til å sjå bohemian r. for ein fantastisk film! Eg var ikkje heilt forberedt på at han skulle ta meg tilbake til mitt femtende år med sånn kraft - live aid, aids-epidemien og alt det andre som skjedde det året. Det var faktisk ganske sterkt. Nydelig opplevelse. Og musikken!

Eg trur eg må fortelle litt til klassen idag. Det blir vel perler for svin, men ein kan aldri slutte å tru på ungdommen.
Postet 22-11-18 kl 10:57 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Våknet opp til et fantastisk vær i havgapet i vest. I går fulgte jeg min far til graven, vondt og godt på samme tid.
Er skikkelig sliten om dagen. Sover dårlig, fortsatt syk og altfor mye som må ordnes.
Postet 22-11-18 kl 11:42 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
, Mex.
Postet 22-11-18 kl 11:52 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
på Mex.

Tror jaggu jeg er i nærheten av både Palmen og Divine.
Postet 22-11-18 kl 12:09 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Mex.
Postet 22-11-18 kl 12:22 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Mex! Fine pappaen din! Glemmer aldri den fine dagen vi var der ute med babyene som nå er 12 år, den gode maten han laget til oss! Gode minner!

Trøttheten når nye høyder her, men nå er det snart helg igjen!
Postet 22-11-18 kl 14:38 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Mex
Postet 22-11-18 kl 15:30 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Mex
Postet 22-11-18 kl 16:37 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Kjære mex, mi djupaste medkjensle.
Postet 22-11-18 kl 17:56 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no