Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

It’s Friday, Friday

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

It’s Friday, Friday

Postet 23-11-18 kl 07:06 av Kaffestuggu
Oppdatert 23-11-18 kl 07:28 av Kaffestuggu



-50% på svart kaffe. KUN I DAG!

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 23-11-18 kl 07:49 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen. Vekkerklokka hylte mens jeg syklet ned til banen, tidlig våken, ja.

Jeg er visst en sånn som i prinsippet er mot black friday, men likevel utnytter at jeg kan få kjøpe yndlingsbuksa til halv pris.
Postet 23-11-18 kl 08:09 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Straks kurs, storebror er syk så han skal være hjemme.

Glad det er helg snart.
Postet 23-11-18 kl 08:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. I dag skal jeg spare mange tusenlapper ved ikke å gå på Black Week, Black Weekend, Black Friday hele uka, feire Black Friday, eller hva det nå heter for tiden, men heller reise på hytta.

Jobbe først, da.

Drikke kaffe aller først, da.
Postet 23-11-18 kl 08:54 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg trasser med å ikke kjøpe noe i dag, jeg er så lei! Må beskjemmet innrømme at jeg har handlet senger på tilbud da, men der hadde jeg ikke råd til å la prinsippene vinne.

Helg! Skal bli veldig, veldig fint.
Postet 23-11-18 kl 08:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Altså. Er det ting ein treng, kan ein jo likeglade benytte seg av tilbuda. Det kjipe er vel når ein begynner å bruke kredittkort for å ha råd til det, eller går amok på generelt grunnlag. Og lei av alt det svarte er me vel alle. Eg skal kjøpe meg ein genser i dag.
Ellers har eg fridagen min, og det trengst, kjenner eg.
Postet 23-11-18 kl 09:16 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings. Har dukket svart kaffe, og venter på at det svarte humøret skal forsvinne. Det skal jammen bli godt med helg!
Postet 23-11-18 kl 09:22 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Har fått kaffe. Fikk trent yndlingsidretten min i går.
Postet 23-11-18 kl 09:32 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Fredag igjen gitt. Har mye jeg må få unna før 11. Folks manglende økonomistyring gjør meg sprø av og til.
Nuvel, til arbeidet!
Postet 23-11-18 kl 09:32 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Svart kaffe, ja takk.

Jeg begynner å bli litt stresset til korpskonkurranse i morgen. Grytidlig opp og bekledningen er ikke helt klar enda.
Postet 23-11-18 kl 09:45 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er også i prinsippet mot Black Friday. Samtidig er jeg litt sur på mannen min som ikke har klart å ønske seg noen ting, og derfor kommer jeg til å kjøpe den samme tekniske duppedingsen om noen uker isteden og da til en høyere pris.

Jeg har selvfølgelig vært "flink kone" og levert ønskeliste. Men det er jeg som er økonomen i familien, så det er godt mulig at mannen utsetter kjøpet til jula er bittelitt nærmere han også.

Ellers ... jeg er veldig glad for at det er fredag. Denne helgen skjer det ingen verdens ting, og det skal jeg glede meg over. Jeg skal strikke, slappe av og komme til hektene.
Postet 23-11-18 kl 09:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har trent, og siden treningssenteret ligger inne på byens største kjøpesenter fikk jeg konstatert at selv om lokalavisa hevder det var kaos der, var det i realiteten helt rolig og bare noen få shoppere som var ute. De åpner tidligere enn vanlig i dag, men for meg så det ikke ut som om det kan være lønnsomt. :muhaha:
Postet 23-11-18 kl 09:52 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Rolig morgen på sofaen her, skal ut på galskapen i byen etterhvert.
Ellers ikke de store planene for dagen, og det er helt ok. Venninnemiddag i kveld.
Postet 23-11-18 kl 09:56 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det blir jo ikke noen sak av at det er rolige tilstander, Stompa. Har nettopp diskutert det medieskapte-konseptet med elevene mine. Vi lo.
Postet 23-11-18 kl 09:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg syns det er helt greit at det er black week akkurat den uken den 14 år gamle siemens vaskemaskinen min tar kvelden... Jeg vurderte å reparere den, men de kunne ikke garantere å ha reservedeler, så da benyttet jeg meg heller av halv pris på Elkjøp.

For de som er kjent i Oslo var det kø (av biler) fra Bjerke og til Storosenteret kl 8 i dag tidlig :koko:
Postet 23-11-18 kl 10:22 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ugh, glad jeg har hjemmekontor, må gjennom Storo-krysset for å komme til kontoret. Ignorerer alle BlackFriday-greier, håper jeg. Husets engasjerte tenåring har nedlagt forbud på prinsipielt grunnlag. Er ikke så trøtt i dag, sov litt lengre og en god del bedre i natt, selv med 2-3 turer opp på toalettet. Helg blir bra ja! Eneste plan er middags- og konsertdate med mannen i morgen, gleder meg!!
Postet 23-11-18 kl 12:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Fersken: Er du klar for konkurransen? Har ikke fått øvd så mye i uken, men øvde som et svin i helgen og det hjalp mye. Prioriterte tid med mannen i går, så jeg måtte opp med fuglene for å pakke i dag tidlig og ikke-ikke-ikke glemme noter eller instrument.
Postet 23-11-18 kl 13:37 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hvilken konkurranse er dette Fersken/HV? Streames den? Elsker korpsnerding! Tvi-tvi begge to!
Postet 23-11-18 kl 14:30 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det var synd å seie at det tok av og var black-kaos på Vikersund. Som han sa han i butikken, "det var ikke akkurat kø utenfor klokka ni"
Postet 23-11-18 kl 15:44 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Livet mitt er bare sånn passe for tida, men i ettermiddag skal jeg se Nøtteknekkeren på teatret sammen med gjengen min. Det tror jeg blir stas.
Jo, også har jeg bakt skikkelig fantastisksupre kanelfletteboller! De ble så gode at jeg frykter at jeg spiser opp alle førti før jeg får levert dem til morgendagens julebasar ...
Postet 23-11-18 kl 16:52 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Pingis da!
Postet 23-11-18 kl 17:01 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Addison: ikke streamet denne konkurransen. Er regional underholdningskonkurranse for morro skyld.
Postet 23-11-18 kl 17:06 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no