Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag!

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag!

Postet 24-11-18 kl 09:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
Mornings! Vært oppe siden før sju. Etter en elendig natt. Det finnes ikke nok kaffe. Skal snart bake litt pepperkaker med jentene, og så får vi se om vi skal lufte vettet etterpå.
Postet 24-11-18 kl 09:47 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mårn! Eksamen nærmer seg = lese lese lese lese. Er dagens plan..
Postet 24-11-18 kl 09:51 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings her også. Våknet halv åtte, og stod opp. Alle andre sover. Jeg har spist, fyrt i ovnen, og skal ha meg en luftetur snart. Lysfesten i Bergen i ettermiddag.
Postet 24-11-18 kl 09:51 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg må få gjort noe fornuftig. Usikker på hvilken ende jeg sksl begynne i. Bursdagsplanlegging, bursdagsgavehandling, lage julekort, bildebok, invitasjoner, julegaveplanlegging, klesvask..
frokost først tenker jeg.
Postet 24-11-18 kl 10:05 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
God morgen. Ikke en lyd før 09 her, store barn altså. Man kan si at hverdagen nå består av mye logistikk og lekser og øving til prøver og oppfølging, men det kan ikke sammenlignes med å ikke få sovet ordentlig på nettene. Sender dere en varm tanke Ingling, btdt. Det blir bedre. Vi skal ha vennejulebord her i dag, to-do lista er lang så det er bare å sæla på. :svosj:
Postet 24-11-18 kl 10:49 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Enig, Minerva. Yngste er stått opp, men det var først 0930 og fordi jeg tok bort gardinene. Han likte det ikke.

Få planer. Skal i alle fall pakke inn julegaver og kanskje finne frem noe adventsting så det er klart til neste helg. Det er julemarked i nærheten, så mulig det blir en tur dit også.
Postet 24-11-18 kl 10:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sto opp halv seks, ungen dro seg til åtte. Da hadde jeg lest avisa, drukket kaffe og gått tur med hunden. Nå skulle jeg skru sammen en seng, men en av delene er feil og jeg må ut til møbelbutikken.
Postet 24-11-18 kl 11:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg tror lillebror har vært våken siden 7.30, men fordi han "trengte en stille stund for seg selv" så hørte jeg ingenting fra ham før jeg sto opp 8.50. Storebror sover enda.

Nøyaktig ingen planer for dagen og det er godt. Jeg har satt på oppvaskmaskinen og vaskemaskinen. Mulig litt rydding, men får se hva jeg gidder.
Postet 24-11-18 kl 11:37 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Takk, Minerva. Til barnas forsvar var det ikke deres skyld at jeg sov dårlig. Men sove til ni høres himmelsk ut.
Postet 24-11-18 kl 11:38 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
All mulig medfølelse Ingling! Som noen husker sov ikke jeg en eneste hel natt før tvillingene var nesten 5. Drt var grusomt, men man venner seg jo til det. Nå har de sovet rundt i et snaut år, og det er magisk. (Og grusomt hver gang vi har sykdom eller andre ting som gjør at de er våkne om natta da)

Fotballkamp (ute!) med eldste, nyttantebarnbesøk og julebord med jobben på meg i dag. Og klassetreff for en av tvillingene i morgen tidlig klokka 11. Her er det bare å planlegge en Logistikk Overload helg.
Postet 24-11-18 kl 11:39 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
ingling. Trøst at det ikke er ungene som holder deg våken, men det hjelper jo ikke. Trøtt blir en læll.
Postet 24-11-18 kl 11:40 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er så glad jeg slipper å stå opp med små barn. Så all sympati herfra. Her sover sekstenåringen, og mannen og jeg sløver i sofaen med kaffe og mobil. Men snart må jeg komme meg ut av apatien og komme meg på trening. Ellers er planen å rydde loftet. Lurer på hva slags glemte ting jeg vil finne der.
Postet 24-11-18 kl 11:43 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har MASSE MASSE jobb jeg må gjøre i løpet av helga, men helst vil jeg bare ligge rundt på sofaen og skravle med ungene. Så jeg prøver å multitaske.
Postet 24-11-18 kl 12:19 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Ferdig med konkurransespill i Stavanger og klar for moro!
Fint med litt uforpliktende moro og null ansvar for noe som helst utover meg selv.
Postet 24-11-18 kl 13:02 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Hallo! Jeg er gressenke i helgen, det er litt uvant. Var oppe forholdsvis tidlig og skal etter hvert ut på julemarked i Botanisk hage. Poden skal på besøk til en kamerat i ettermiddag/kveld, så da blir det noe så eksotisk som en hjemme-helt-alene-kveld på meg.
Postet 24-11-18 kl 13:03 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg våknet halv sju, lys våken og fullstendig utsovet. Jeg har tydeligvis blitt så gammel at 7 timer holder, og noe mer er uaktuelt.

Rolig dag. Har kjørt Herremannen på trening og vært innom jobb en tur mens jeg ventet. I ettermiddag skal jeg trene step, og så skal vi hente bestefar (stefaren min) og spise middag her hos oss. Deilig å endelig kunne flate ut litt.
Postet 24-11-18 kl 13:06 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Også ferdig med konkurransespilling, nå er det å kose seg med litt sosial omgang før jeg plukker opp eldste som er på ekstra fotballtrening på hjemveien.
Postet 24-11-18 kl 13:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Risalamanden står i kjøleskapet. Karrisilden er smakt til med chili og sitron. Nå steker jeg bacon og sjampinjong til leverposteien mens mannen er ute og handler det siste. Julestemning!
Postet 24-11-18 kl 14:20 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hva i all verden er risalamand?

Jeg er på treningssenteret, klar for ukas hjernetrim: groovestep. Masse komplisert koreografi, men kjempeartig når det løsner!
Postet 24-11-18 kl 16:31 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Det er dansk riskrem, kokt med vaniljestenger.

https://www.arla.dk/opskrifter/risalamande/
Postet 24-11-18 kl 16:52 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Damn, Fersken! Reint bord!
Revansje i Trondheim!
Postet 24-11-18 kl 21:39 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Du får ta et par glass vin for meg på festen! Skulle gjerne vært der, men passet ikke slik i dag.
Postet 24-11-18 kl 21:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no