Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 26-11-18 kl 07:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Postet 26-11-18 kl 07:36 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er ikke klar for mandag. Jeg trenger en søndag til.
Postet 26-11-18 kl 07:45 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Sonar sin avatar
Ikke klar jeg heller

Nå få opp ungdommen før jeg skyndter meg til jobben.
Postet 26-11-18 kl 08:05 av Sonar Sonar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sitter på et fly til Oslo. Venter desperat på kaffe.
Postet 26-11-18 kl 08:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar

Fremdeles en måned til solsnu. Jeg tror jeg må få opp julelysene i dag, jeg orker ikke dette mørke.
Postet 26-11-18 kl 08:17 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg sitter ved frokostbordet og ser at det såvidt begynner å lysne på himmelen over Ekeberg. Ser ut til å skulle bli en fin, men kald, dag.

Poden har akkurat fått med seg en neve sjokolade som ekstraenergi til dagens heldagsprøve (siden det er mandag og han ikke drikker kaffe ), og jeg skal trene om en liten time, så jeg har ganske god tid til å drikke opp teen min først.
Postet 26-11-18 kl 08:34 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Her er alle oppe , tursekk med pølser og kakao er pakket til lillebror, mens storebror har fått penger til kantina, selv skal jeg på kontoret i dag. Kurs i ettermiddag, denne uken skjer det visst mye på ettermiddagstid.
Postet 26-11-18 kl 08:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

På jobb og trett. Jeg kunne også ønske meg en helg til. Men det skjer mye fint denne uken og neste helg blir strålende, så jeg skal klare å holde humøret oppe.
Postet 26-11-18 kl 08:47 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Jeg har foreløpig ikke hatt tid til å kjenne etter om jeg er trøtt, og det er nok like greit.

Jeg ble sittende oppe alt for seint i går og se Helene sjekker inn, på nyfødtintensiven. Et så fantastisk konsept, og nydelig program. Snufs
Postet 26-11-18 kl 08:52 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hiv og hoi!
Postet 26-11-18 kl 09:02 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det har vært en usedvanlig rolig og fin helg. Så jeg kjenner meg sånn delvis klar for ny arbeidsuke.

Motivasjonen er litt på minussiden, men sånn er det vel bare når jeg uansett straks skal slutte. Denne uka tror jeg at vi kommer til å bli enige om sluttdato også, og jeg håper veldig at jeg kan få være ferdig ved nyttår. Da rekker jeg en juleferie med å koble meg av gammel jobb før jeg setter i gang med en ny.
Postet 26-11-18 kl 09:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er heller ikke klar for 10 kalde i hovedstaden.
Blæh mandag.
Postet 26-11-18 kl 09:12 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Har du fortalt hvordu skal starte, Tjorven? :nysgjerrig: Mulighet til å kunne ha litt pusterom mellom gammel og ny jobb høres veldig fint ut da.

Ny dag. Ny uke. Langhelg med mannen i slutten av uka. Jepp.
Postet 26-11-18 kl 09:24 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er småkvalm, og håper at det bare skyldes mandag og ikke noe annet. Jeg skal også ha langhelg med mannen i slutten av uka, så det blir kort arbeidsuke, heldigvis. I dag skal jeg ikke trene og ikke har jeg noen avtaler heller, så jeg skal hjem og lage en skikkelig middag for en gangs skyld og bare slappe av. Men først må jeg jo jobbe, da. Blæh.
Postet 26-11-18 kl 09:29 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
Spennende med ny jobb, Tjorven! Jeg begynner i ny på mandag, er 8 1/2 år der jeg er nå. Gruegleder meg!
Postet 26-11-18 kl 09:41 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Du er nok gravid, Divine.
Jeg er trøtt, men siden jeg sitter på et tog der jeg skal være seks timer til, så er det egentlig ikke noe problem. Store ambisjoner om å se mye ut av vinduet.
Postet 26-11-18 kl 10:09 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sto opp og dillet litt for de fine ungene mine i morges og det var så fint å se responsen. Jegcer delvis sykemeldt, så mandagen tilbringes i horisontalt leie.
Postet 26-11-18 kl 10:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Divine.
Jeg er på jobb, har rukket to kopper med kaffe allerede, skal snart ha min tredje.
Det var kaldt å sykle til jobb i dag.
Postet 26-11-18 kl 10:12 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg startet uken med kjempegod tilbakemelding fra sjefen til sjefen på ukens viktigste levering, så nå er det bare flyt! Og godt er det, for denne uken er helt crazybananans. Julebord, stor presentasjon for global, jentetur ut, kveldsmøte, nyslått 50-åring i hus - og kuliminering i stor fest på lørdag. Juhu!
Postet 26-11-18 kl 10:16 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ugh, mandag ja. Er superforkjølt, har hostet i hele natt, takk og lov at jeg sov bedre i helgen enn på flere måneder. Og sovnet igjen mellom hostekulene i natt. Men i kveld skal jeg til Stockholm, kurs i hele morgen, så hjem, og kurs i Oslo hele onsdag. Ut med venninner onsdag, jobben torsdag. Puh! Håpet er å overleve, kan ikke være borte før tidligst fredag og helst ikke da heller.
Postet 26-11-18 kl 10:29 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Sitat:
Du er nok gravid, Divine.
Særlig!
Postet 26-11-18 kl 11:08 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
Så koselig å lese, Blondie! Det gjorde meg glad.
Postet 26-11-18 kl 11:09 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Etter en fin treningsøkt startet arbeidsdagen med minnestund på personalrommet; en kollega døde natt til fredag. Han var akkurat like gammel som meg, og det gikk veldig, veldig fort, så selv om han ikke var spesielt nær er det tungt.
Postet 26-11-18 kl 11:43 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Det var trist, Stompa.

Jeg har ferie denne uka, og fikk travlere mandag enn planlagt. Ringte et firma fredag for å sjekke muligheten for hjelp til tapetsering, og nå står det allerede en mann og grunner stueveggen min. Klarte å huke tak i elektrikeren som jobber hos naboen, også - han kommer innom i morgen tidlig og skifter en vifte.

Mannen er på Sri Lanka denne uka, og er nok ikke helt forberedt på at stua er ferdig når han kommer hjem...
Postet 26-11-18 kl 14:29 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Toget mitt er snart framme. Det er jeg ikke klar for. Tog er så hvilepulsframkallende, verden kan bare suse forbi uten at jeg løfter en finger.
Postet 26-11-18 kl 15:39 av Pingis Pingis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no