Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Det er onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Det er onsdag

Postet 28-11-18 kl 07:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Kaldt og litt hvitt ute og ikke minst onsdag!
Postet 28-11-18 kl 08:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter hjemme og venter på en håndverker som skal skifte en dør på kjøkkenet vårt. Det er jammen godt at jeg ikke er hjemme på daglig basis, for jeg blir veldig oppgitt over den ikke-eksisterende progresjonen hos familien øvrige 3 medlemmer. Men jeg tror de normalt sett kommer seg på jobb/skole i høvelig tid.
Postet 28-11-18 kl 08:44 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg er på jobb og litt trett og sur. Da hjelper det ikke at jeg skal ha et langt og krevende møte.

Men det er så godt forberedt som det kan bli og det går nok bra.
Postet 28-11-18 kl 08:55 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag, pga veldig mye byggeaktivitet utenfor kontoret med dertil støy, så nå må jeg ha ro.

Jeg har morgenvakten hver dag Tjorven, og blir like oppgitt hver dag. /
Postet 28-11-18 kl 08:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg pleier også å overlate morgener til mannen, og passer på å være ute av huset i god tid før det skal mases unger fra frokostbordet via hårbørste og tannbørste og ut døra..

Ellers er det november, kaldt, mørkt, og jeg fant at det eneste fornuftige er å begynne å høre på julemusikk.
Postet 28-11-18 kl 09:10 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hatt morgener med barn alene i nesten tjue år og merker nå som de bare er her annenhver uke at jeg får gjort uendelig mye mer uten dem. De er heldigvis søte da, også hun lille som er übermorgengretten.
Postet 28-11-18 kl 09:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, kaldt, mørkt og eksamensnerver i spenn. SElv om det er en hel uke til.. julemusikk- lukke døra til kontoret da.
Postet 28-11-18 kl 09:35 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Morgenkaoset ja.
Stort sett fornøyd med at jeg ofte er ute av døra før de skal ut. Men nå er jeg hjemme om dagen og prøver å puste med magen…
Idag er det skolearbeid og pakke til Oslotur i morgen. Konferanse i et par dager på hotell blir helt greit nå.
Postet 28-11-18 kl 09:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Kaldt, mørkt, is på sykkelstien, gode votter og dobbelt lag med ull gjorde susen. I tillegg så har jeg hacket på temperaturinstillingene på jobben.
Postet 28-11-18 kl 09:44 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
November er straks over, det er en fordel med å ha det supertravelt på jobb. Nå møte.
Postet 28-11-18 kl 09:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
November nærmer seg slutten, ja, og tross mørke og evig lang forkjølelse har den løpt unna. Lurer på om det delvis skyldes bikkja og daglig dose frisk morgenluft?
Postet 28-11-18 kl 10:43 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hakket mindre kaotisk morgen hos oss i dag enn i går, i hvert fall, men det er mye takket være at mannen jobber hjemmefra og kan levere seint. Blir andre boller over nyttår, men det får vi ta når det kommer.

Kald og trøtt, men lettere til sinns enn på en stund. I ettermiddag skal jeg ut og spise med hyggelige kollegaer, så det blir bra!
Postet 28-11-18 kl 10:43 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Ny dag, nye muligheter til miste enda litt mer trua på menneskeheten. Neida.
Postet 28-11-18 kl 10:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jaggu er det onsdag. Skolen kjører gå-aksjon, så vi har tatt oss sammen for å følge førsteklassingene til fots opp bakken. Det er jo egentlig fint å starte dagen med en liten gå-tur. Men jeg blir overraskende frustrert over å se hvor surrete de selvgående 2.trinnselevene oppfører seg i trafikken. Det er ikke mange biler, men jeg kjenner at jeg er skeptisk til å slippe løs førsteklassingen med de der.
Postet 28-11-18 kl 10:51 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no