Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 23-04-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 23-04-18 kl 07:38 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Hoi! På vei til jobb, i dag er det sirkus og adrenalin og full fart.
Postet 23-04-18 kl 07:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg syns det er skikkelig slitsomt å stå opp og kjenner ekstra godt etter om jeg har vondt noen plass
Postet 23-04-18 kl 08:24 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde glemt å skru på vekkerklokka i dag. Da er det jo jammen bra at jeg uansett ikke sover noe som helst for tiden slik at jeg var oppe i otta helt av meg selv.

jaja. neinei.
Postet 23-04-18 kl 09:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Kortere uke dette, og det er jaggu neste uke også! Vi drar til Vestlandet på torsdag ettermiddag, konfirmasjon for nevø på lørdag. Siden vi må ha bil mens vi er der, kjører mannen, minstemor og jeg over, mens de to eldste flyr, de har ikke mulighet for å ta fri fra skolen fredag og mandag. Det blir nok en fin tur, men gruer meg litt til kjøreturen. Håper å få gått på en veldig spennende konsert mandag kveld som bonus.
Postet 23-04-18 kl 09:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ny uke, nye muligheter. Sykkeltur i regnvær og to stk uten nøkkel til jobben. Det løste seg heldigvis i løpet av relativt kort tid.
Postet 23-04-18 kl 10:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg la opp planen for fridagen etter gårsdagens værmelding. Så blir rekkefølgen på regnet motsatt. Makan.
Postet 23-04-18 kl 10:11 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg er fortsatt så godt som stemmeløs. Og jeg får reale hostekuler bare jeg beveger litt på meg, så dette er en stas dag på jobb. Feber har jeg også, om enn ikke så mye.

Om noen har noen gode kjerringråd for hvordan man får tilbake stemmen og blir kvitt bronkitthosten så tas det imot med takk.
Postet 23-04-18 kl 10:54 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Nei du tuller, Adri? Dette har da hengt i veldig lenge nå! God bedring - fort!

Jeg er på kontoret og ser ut på regnet. Travel uke i vente, bare å henge i.
Postet 23-04-18 kl 10:58 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg våknet uthvilt klokken 06:22, 5 min etter at klokka normalt skulle ringt (og blitt snoozet en gang eller to. ), var våken og opplagt, har syklet til jobb og løpt et par kjappe 1000-metere på mølle, og føler meg voldsomt kvikk. Jeg som la meg mye over ett i natt! Jeg tror vinter- og så pollentåka er over!

Postet 23-04-18 kl 10:59 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Du vet det nærmer seg mai når du våkner en mandag morgen og sutrer over at det er full uke. Det kommer inn et fjell med vurderinger i dag også, de langhelg-schmanghelgene kan de få billig.
Postet 23-04-18 kl 11:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
@Polyanna: too much!
Postet 23-04-18 kl 11:13 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Forkjølet.
Jeg skal også vestover på fredag, og skal ha langhelg.
Postet 23-04-18 kl 11:34 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar


Hjelper det hvis jeg deler at jeg forrige uke helt seriøst vurderte å gå til legen og be om å bli utredet for tidlig Alzheimer? Jeg var så i tåka at jeg følte meg alvorlig kognitivt svekket!


God bedring til alle syke!! Jeg har i årevis hatt en sånn superkjip vårforkjølelse, gjerne startet av pollenallergi, tror jeg, og det er skikkelig DRITT, akkurat når det har blitt vår og tåka liksom skal lette. Håper dere blir friske superduperfort!
Postet 23-04-18 kl 13:07 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Hør på Polyanna: Bare slutt å spise godteri, så blir dere friske på 1-2-3! (Ja, jeg viser visst til en tråd ute i forumet. )
Postet 23-04-18 kl 13:26 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Oppdatert 23-04-18 kl 13:40 av Bluen
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg dro hjem før lunsj, til en syk tiåring som hadde gjort et forsøk på skole og gitt opp. Nå skal jeg jobbe litt, pjuske litt og drikke mer kaffe.
Postet 23-04-18 kl 13:27 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg HAR faktisk blitt testa for tidlig Alzheimer. Fordi legen ville det.

Var bare glemsk heldigvis. Eller, med selektiv hukommelse, som jeg velger å kalle det.
Postet 23-04-18 kl 13:59 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Ja, glemsk har jeg jo alltid vært, så gitt at man ikke kan ha medfødt Alzheimer, så er ikke det noe diagnosekriterie for meg, tror jeg. Men det var som om tankene vasset rundt i en tåkeheim og ikke fant noe hjem, jeg var helt ute av stand til (eller, selvsagt ikke så ille, men merkbart dårligere til) å tenke abstrakt og strategisk, noe jeg egentlig er god på (og lever av!).
Postet 23-04-18 kl 14:02 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Jeg er snart på vei til legen, igjen. Fått mast meg til nok en time for må ha ny henvisning til øyelege for sti på øyet. Gått med sti siden februar og nå er det verre enn noensinne og øyelokket hovner mer opp. Har opprinnelige fått time til øyelege i slutten av juni, for det haster jo ikke. Jaja
Postet 23-04-18 kl 14:22 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Høh, Bluen, jeg har ikke spist godteri siden 1. januar og har vært syk i to uker. Kanskje jeg er sånn omvendt type, som trenger godteri for å holde meg frisk?
Postet 23-04-18 kl 18:07 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar


Og:
Postet 23-04-18 kl 18:18 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God kveld!
Jeg har hatt en litt meh dag. Det er ikke lurt å gå ut for å spise fem-retters med vinpakke dagen før en arbeidsdag. Men hyggelig var det.

Nå er russen min russedøpt, men sitter hjemme fordi han har kjemitentamen i morgen.
Postet 23-04-18 kl 21:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Aaahhh, lang dag! Har sløvet en stund på kontoret i halvmørke før ny dyst ute på gølvet nuh.
Postet 23-04-18 kl 21:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no