Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 23-02-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Har kjørt Frøkna på flyplassen. Tenkte å legge meg igjen, men det går visst ikke ...
Postet 23-02-19 kl 08:02 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Jeg og minste har vært oppe siden seks-tiden. Jeg skal reise en tur vestover i dag, men har noen rolige morgentimer hjemme først. Mer kaffe, tror jeg.
Postet 23-02-19 kl 08:45 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Oppe her også. Våkner og er så stiv og støl i ryggen og kroppen. Hilsen 98 år. Vel, kaffe i koppen, og lage litt frokost etterpå. En god treningstime står på agendaen litt seinere, og deretter på joggeskoshopping med yngste.
Postet 23-02-19 kl 09:21 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Kaffe på vei. Bursdags feiring og svensketur er dagens plan. Ja, også prøve å lese da.
Postet 23-02-19 kl 09:21 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg skal på dag tre på sikkerhetskurs i pistolklubben. I går øvde vi på å skyte, og det var veldig gøy! Jeg har aldri vært i nærheten av et skytevåpen før, så jeg var litt spent både på hvordan det var og om jeg i det hele tatt kom til å treffe noe, og så var jeg jo faktisk riktig flink. Det var en ordentlig Pippi Langstrømpe-opplevelse.
Postet 23-02-19 kl 09:27 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Mornmorn! Poden skal på siste dag i konfirmasjonskurset. Må innrømme at det kjentes som en straff. For mor.
Postet 23-02-19 kl 09:39 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Morn. Frokost inntatt og første kamp vunnet. Nå er jeg tilbake i hotellsenga igjen.
Postet 23-02-19 kl 09:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Morn,. Foreløpig bare meg oppe. Var på quiz i går kveld, og vi vant sannelig.

Plan for dagen er en kafetur, og masse avslapping.
Postet 23-02-19 kl 09:45 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Våknet drit tidlig med piggtrådhals og vondt i brystet. Ikke tid til dette!!
Postet 23-02-19 kl 10:06 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Tidlig pån Blånn?
Sent hjemme igår, allerede levert mellomste til frokost på cup, snart dugnadsarbeid resten av dagen. Men først: frokost.
Postet 23-02-19 kl 10:15 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Oppe og vasker hus.
Postet 23-02-19 kl 10:37 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kamp kl. 8 er ikke helt favoritten, nei...
Postet 23-02-19 kl 10:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Skilpadda: Fortell mer om pistolskyting! Høres spennende ut.

Jeg skal trene og deretter ha venninna mi på besøk. Hun brukte å være hos oss i helgene titt og ofte før, men nå er det ÅREVIS siden sist. Skal bli hyggelig. Satser på god mat, rødvin og film.
Postet 23-02-19 kl 11:15 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi var hos et vennepar på tapas og mengder med vin i går, så i dag er en slækk dag, kjenner jeg. Mannen er mer redusert enn meg, han satt nærmest verten og fikk stadig påfyll i glasset.

Ellers er det mye grining over hunden. Hun er 12 år, til tider har jeg vært møkklei av hele hundeholdet, men kreftbeskjeden vi fikk torsdag var likevel fryktelig tung å få. Vi velger å gi henne to uker til, yngste skal på vinterferie i morgen og er helt knust for at vi må avlive. Jeg har lovet å vente til noen dager etter vinterferien så sant hunden er som nå.
Det kommer til å bli fryktelig tomt her uten voffsen, og tårene renner hele dagen.
Postet 23-02-19 kl 14:05 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Så trist med voffsen, 007.
Postet 23-02-19 kl 15:00 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Divine: Jeg har vært på sikkerhetskurs fordelt på 3 dager. Man må ha det for å få lov til å drive med skyting i pistolklubben, og jeg hadde lyst til å teste for å se hva jeg syntes - jeg har aldri prøvd før.

Torsdag kveld var bare teori, i går hadde vi tre timer med praktisk trening med skyting og fokus på sikkerhet, og i dag har vi trent på skytebanen i bortimot fem timer; mest pistolskyting, men vi fikk også prøve noen andre (luftpistol og revolver). Vi var 14 på kurset, og jeg var den eneste som aldri hadde skutt før, men det var god aldersfordeling og spredning i erfaring. Og det viste seg at jeg siktet og skjøt mye bedre enn i alle fall jeg selv ville regnet med.
Postet 23-02-19 kl 16:54 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Så trist, 007.
Postet 23-02-19 kl 18:40 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Å, så leit med vofsen, 007! De blir jo familiemedlemmer, det gjør så vondt å miste dem.
Her er det rolig kveld etter rolig dag. Jeg har stort sett vært i hagen og ryddet.
Postet 23-02-19 kl 21:19 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no