Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 30-01-20 kl 06:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
Først?

På jobb ti over sju i dag, det tror jeg er ny pers! Eviglang dag med intervjuer, kurs og møter, men jeg nikoser meg og er så utrolig glad for at jeg byttet jobb.
Postet 30-01-20 kl 08:20 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Rolig dag på jobb i dag. I kveld skal jeg treffe studievenninner. Vi treffes ikke så ofte, men snart 30 års vennskap er fint å ha! Og vi er jo ikke en dag eldre... Bare 10 barn siden vi studerte. De eldste barna er snart 21 år.
Postet 30-01-20 kl 08:37 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hjemmekontor og syke barn her idag.
Postet 30-01-20 kl 08:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal på befaring i hele dag - ut i provinsen ikledd gul refleksvest. En grei avveksling fra kontoret.
Postet 30-01-20 kl 09:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært med en til fysio før jobb. I efta er det middag, foreldremøte og kamp. Enda godt foreldremøte er i bygget ved siden av kamparena.
Postet 30-01-20 kl 09:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er syk. Det er noe møkk.
Postet 30-01-20 kl 11:44 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jeg er i syden, det er fantastisk. Kunne glatt vært her to uker men skal hjem etter en. :/
Postet 30-01-20 kl 12:05 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Syden høres fantastisk ut Magica.
Her er jeg utrolig nok glad for at det har kommet noen cm med snø. Bedre en speilblank is på lokalveier, på gårdsplassen og i slalåmbakken.
Postet 30-01-20 kl 14:50 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
Jeg er trøtt og lei og vil bare hjem.
Postet 30-01-20 kl 15:05 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
Jeg fryser, så nå har jeg skrudd på ovnen på kontoret. I går var det så varmt pga sol at jeg slo ned den.....

Null planer i ettermiddag, blir godt.
Postet 30-01-20 kl 15:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Goettermiddag! Ekstremtilstander på jobb, bare å skyfle unna! Snart helg igjen, takk og lov!
Postet 30-01-20 kl 15:20 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no