Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 29-03-20 kl 09:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
Først?

Vært oppe en stund, jeg fikk sove på loftet i natt og har i hvert fall sovet litt mer sammenhengende enn på en stund. Litt jobbing i dag, og litt kos. Lade opp til ny hjemmekontorskoleuke!
Postet 29-03-20 kl 10:54 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. HAr vært oppe en stund. nå er minstemann også våknet.

Som vanlig ikke noen store planer for dagen, vurderer å gå en tur, dersom ikke været endrer seg.
Postet 29-03-20 kl 11:11 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Godt i gang med nenne sine fine rundstykke, med speltmjøl og havre og litt like sorter mjøl i. Dei er så gode!
Været er nydelig, så etter at rundstykka er steikte, må eg ut og gå tur.
Postet 29-03-20 kl 11:45 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
De rundstykkene står på planen her også, Honda, men med vanlig hvetemel. Blir skikkelig matauk her i dag, skal lage dobbel porsjon ertesuppe (til 16-åringens store glede) så vi har i fryseren, og så skal jeg bruke de godt modne bananene til å lage kake. Og til slutt, verdens beste dessert, mad muff pie. Det blir min oppgave mens kjæresten og ungene skal bruke scrapbookting til å lage påskekort til familie og venner.
Postet 29-03-20 kl 12:14 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Den store bakedagen i dag altså. Her står også rundstykker på planen i dag. (Det blir ingen premie for å gjette hvilken oppskrift som brukes )

Ellers strikker jeg kronepannebånd til ei lita niese som har 7-årsdag i morgen og har en million andre strikkeprosjekter liggende klare, jeg må bare greie å velge.
Postet 29-03-20 kl 12:30 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
MegaMie sin avatar
God formiddag! Vi planlegger å gå en søndagstur. Men jeg har ikke helt skjønt de nye reglene.. Kan man ikke være mer enn fem sammen ute? Vi er fem i familien, betyr det at vi bare kan være oss og ikke gå sammen med noen andre? :forvirret:
Postet 29-03-20 kl 12:40 av MegaMie MegaMie er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Flytting av klokka betydde at Storebror måtte vekkes 09, og Lillesøster driver jeg enda og vekker. *svett*

Rolig søndag her, vi er litt kake hele gjengen, jeg etter å ha hatt hjemmeskole i to uker, og kjæresten startet jo i ny jobb rett før alt dette begynte. Og han jobber jo godt over 100% nå, Så er litt unntakstilstand for alle for tiden.
Postet 29-03-20 kl 12:57 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mannen har fortsatt møter på stua (vi har ikke noe annet egnet sted å sitte pr. nå). Litt slitsomt, samtidig som det er viktig og meningsfylt jobb. De jobber med å få på plass den siste krisepakka til regjeringen.
Postet 29-03-20 kl 13:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ha, takk for alle som nevnte rundstykker - nå kom jeg på at jeg har noe cottage cheese stående som må brukes. Jeg kommer ikke til å spise den ikke ubehandlet siden den er gått ut på dato, men til rundstykker vil den være topp. Blir nok ikke upopulært.
Postet 29-03-20 kl 14:54 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det har vært familieøkning i helgen. Barnas oldemor har fått en ny søster. Altså; dama er nærmere 90 år, men den personen hun har trodd var hennes far har vist seg å ikke biologisk sett være det allikevel. Så hun deler far med barnas oldemor. (Han faren var ikke så mye å samle på og oldemor bodde deler av barndommen på barnehjem.)
Postet 29-03-20 kl 15:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kjekt med nye slektninger.

Sov i 12 timer i natt igjen, så er fortsatt litt groggy. Skal bake brød litt senere i dag, men først litt mer kaffe. Det er ingenting som haster for tiden, og det er ganske deilig.
Postet 29-03-20 kl 15:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
I hodet mitt har jeg nå vært på en fjelltopp, jeg har tatt en joggetur og gjort en styrkeøkt her hjemme. I virkeligheten - har ikke gjort en dritt.
Postet 29-03-20 kl 15:52 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var nordlending, så jeg kunne uttrykt med ord hva jeg mener om den helvetes kødden som har stjålet elsykkelen min!
Postet 29-03-20 kl 17:19 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi har gått tur, alle sammen. Tror det var veldig lurt.
Postet 29-03-20 kl 17:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Vi har gått en fire timers tur og er sultne og slitne.
Postet 29-03-20 kl 18:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Nei, så utrolig irriterende, Candy! Blæh!
Postet 29-03-20 kl 20:12 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no