Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 24-02-17 kl 09:34 av Kaffestuggu

Faktisk!

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Siste vinterferiedag for Ville, den skal vi blant annet bruke på å bake kake til familieselskap i morgen. Må bare få barnet over fra pysj til klær først, så vi får handlet.
Postet 24-02-17 kl 09:39 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Der ja, lurte på om personalet hadde vinterferie.

Ikke noe ferie her i gården, tvert i mot har jeg vel jobbet mer denne uken enn på lenge. Helg blir bra! I dag har jeg litt hjemmekontor før legetime og hyggelig lunsjavtale, så da blir det bare noen få timer på jobb før det blir helg. Det skal smake godt!
Postet 24-02-17 kl 09:48 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Sonar sin avatar
Idag har jeg fri, sitter og kjemper litt med meg selv her og ikke gå i husarbeidfellen. har nemlig ikke tatt meg fri for å ta huset, men for å slappe av
Postet 24-02-17 kl 09:52 av Sonar Sonar er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!
Postet 24-02-17 kl 09:53 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag og har startet dagen med kaffe og hjemmelaget smoothie. Hadde en litt slitsom natt med mye dårlig søvn, så jeg valgte på et eller annet tidspunkt å skru av vekkerklokken og sove frempå, og våknet ikke før det var innmari lyst på soverommet.
Postet 24-02-17 kl 09:54 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har halv arbeidsdag på hjemmekontor og halv feriedag. Litt sliten etter mange timer i slalåmbakken i går, men det var så gøy at vi skal gjenta det i dag. Jeg bare visste at årskort kom til å være verdt investeringen.
Postet 24-02-17 kl 09:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg skulle egentlig vært på jobb, men jeg våknet med diaré, hurra liksom. Så da har jeg tatt vinterferie.
Postet 24-02-17 kl 09:57 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Åja, jeg henter kaffen og er snart tilbake. Det er endelig fint og tørt vintervær her vest, på toppene er det hvitt og om noen timer er det vinterferie.
Postet 24-02-17 kl 09:58 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har brukt 50 minutter på å måke innkjørselen som mannen måket ren for 12 timer siden. Det har snødd en meter eller noe sånt den siste uka. Veiene på yttersida er stengt av ras og hengende fisketrailere og det er i det hele tatt litt sånn ekstremvariant av vinter for øyeblikket. Jaja. Om en uke regner vel alt sammen bort igjen...
Postet 24-02-17 kl 10:04 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Stille i gangene på jobben i dag altså. Jeg krysser fingrene for at den nye mobilen jeg har bestilt dukker opp i dag, ellers har jeg en to-do-liste som er lenger enn man skulle tro i en vinterferie.
Postet 24-02-17 kl 10:12 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Håper du får en fantastisk ferie, tink!

Jeg skal bruke dagen på å a) få ungene til å ikke ta livet av hverandre, og b) bake og ordne til 70-årsdag (ikke min egen) i morgen. Men aller først må jeg jobbe litt.
Postet 24-02-17 kl 10:12 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornmorn! I dag er det ørti rutineoppgaver som står på plakaten. Det er jo litt deilig også, man orker ikke å ha full panikk hele tida.
Postet 24-02-17 kl 10:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Lagt med mageknip i natt. Blææ, ordna meg ei varmeflaske, så eg fek litt søvn i alle fall. Snart klar for avreise til dagens stråling, og så er faktisk første veka med behandling unnagjort.
Postet 24-02-17 kl 10:13 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Minstemann var syk i går, frisk i dag, men skal være hjemme i dag og da bestemte storesøster seg for å være hjemme og. Med andre ord har jeg to friske, blide barn hjemme i dag og jeg har kaffe og alt er fryd og gammen.
Postet 24-02-17 kl 10:25 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg har funnet meg sjæl i en overkant kald hytte, her er det kaldt og vind ute, da detter temperaturen inne fort, gitt. Nå har jeg kaffe og fyr i ovnen og en hund som ikke maser om tur og er i stand til å glede meg over det. Har snart kommet meg over at jeg trodde det var lørdag da jeg våknet og dermed rakk å gratulere både mine egne barn og min beste venninne med dagen før jeg kom til meg selv
Postet 24-02-17 kl 10:34 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Utrolig vinterferiefredagsstille på jobben i dag, og jeg må si det er deilig at det allerede er fredag. Man burde alltid begynne på jobb på en torsdag når man har hatt ferie.

Det er nok å gjøre, så det er veldig godt å ha en møtefri dag å gjøre det på.
Postet 24-02-17 kl 11:11 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Siste vinterferiedag på hytte. Eldste har bursdag, og vi har spist kake til frokost og hatt pakkeoppakking. Stor stas! Jeg mimrer tilbake til fødestua. På denne tiden var hun nettopp kommet ut

Men nu, pakking, hyttevask og forhåpentligvis en liten skitur i finværet!
Postet 24-02-17 kl 11:27 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Her nærmer vinterferie på storfamiliehytta seg slutten, og foreløbig body count er at blant 4 voksne og 8 unger har en voksen og 5 eller 6 unger (litt tvil om 5-åringen, om han er sjuk eller bare sur og sutrete) vært eller er syke til nå. Jeg hoster som en gammel storrøyker, men er ikke sjuk ellers, så teller ikke med meg selv. Og banker voldsomt hardt i bordet for mannen og guttene mine!

Vi friske skal i bakken i dag, i hvert fall! Og datteren er mye bedre, så hun skal få være med ut og er overlykkelig over det.
Postet 24-02-17 kl 11:32 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
Vi hadde tenkt harrytur her, men jeg tør ikke kjøre. Jeg er veldig alenemor for tiden fordi mannen jobber 24/7. Det blir tur på vitensenteret istedenfor.
Postet 24-02-17 kl 11:37 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg er forkjøla og sitter på kontoret med nesespray, paracet og halspastiller. *litt* synd på meg, ja. Hikst.
Postet 24-02-17 kl 11:38 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg er sjuhuhuhuk. Plan for dagen: vaske og tromle utedresser, pakke overnattingsbag, fore ungene med lunsj, skysse dem av gårde til besteforeldre, ukehandle, rydde bort maten og krype under et pledd og bli der til i morra eller noe sånt.
Postet 24-02-17 kl 11:43 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Hoste-hjemmekontor her og, mens jeg er så stressa at jeg knapt ser land, så bør jo ikke henge her. Men jeg trengte kaffe og salt sjokolade og pause.

Ja, og så bærer det til fjells og gode venner litt senere i dag, da. Fin trøst!
Postet 24-02-17 kl 12:40 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det har vært en dag full i møter og hasteoppgaver, nå skal det bli godt med helg.
Postet 24-02-17 kl 17:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har gått rundt 16,5 km på ski i dag. Imponert av meg selv. Nå har jeg kræsja under pleddet.
Postet 24-02-17 kl 18:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Helg ja. Den er stappet med håndballcup fra morgen til kveld. Prøve å sove litt mer enn 3 timer i natt, det hadde vært kjekt.
Nuh er det å få i seg litt mat etter trening og lese, lese, lese.
Postet 24-02-17 kl 18:24 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mannen (og jeg) satte på badstua. I tur og orden har vi dusja og kost oss i badstua. Minstemann og mannen tok også snøbad - det gjorde ikke jeg. Nå skal jeg samle krefter til å sette pizzadeigen. Jeg har forbrent uhorvelige mengder kalorier i dag og kan spise meg god og mett på pizza. I morgen er planen tidlig opp og en dag i Trysil. Gleder meg til bare nedoverbakker en hel dag.
Postet 24-02-17 kl 19:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Nedoverbakker i fleng for vår del i dag, herlig! Svenskene er ikke borte når det gjelder skisteder altså! I morgen blir det skitur, og så kanskje ettermiddagskort i bakken. Friskt vær i dag, men sol da!
Postet 24-02-17 kl 23:26 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no