Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 25-02-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Magen min er ikke helt god enda, så jeg er oppe. Vel, vel, det er helg, vi har vinterferie, så livet er sannelig ikke så verst.

Har et mål om å få litt skikk på huset, så skal rydde litt hver dag, og i tillegg skal jeg følge litt med på VM på ski.

Ha ending dag, alle.
Postet 25-02-17 kl 08:42 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen polarjenta! God bedring til magen.

Her skal ungene reise på vinterferie sammen med besteforeldrene i dag. Mannen og jeg skal være hjemme og jobbe og ha voksentid. Tror det blir fint.
Postet 25-02-17 kl 08:47 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Minstebarnet bøllet meg ut av sengen, så jeg er den eneste som er stått opp i huset. Jeg skal på Spa i dag, detblir deilig og senere i dag skal mannen og jeg benytte oss av den inhouse barnevakten (svigermor) og dra til byen og tråkke og spise og drikke litt vin.
Postet 25-02-17 kl 09:17 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er straks på vei til en dag i Trysil.
Postet 25-02-17 kl 09:17 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Jeg skal hjelpe en kollega med barnebursdag.
Postet 25-02-17 kl 10:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi er hjemme igjen. Litt nedtur, men samtidig deilig at det ikke er full rulle med hverdag igjen med en gang
Postet 25-02-17 kl 10:32 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg bakar brød, har to fnisende jenter i hus, og skal vere aleine i ettermiddag. Starten på vinterferie er ein fin ting!
Postet 25-02-17 kl 11:31 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Tre jenter oppe, ein sjusovar ligger enno. Eg er kommen meg opp og fått i meg litt mat. Morgonlevering på døra er genialt. Blir nok mest ski på tv og strikking frå sofaen i dag.
Postet 25-02-17 kl 11:38 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg var grytidlig våken, fortsatt litt døgnvill etter jobbreise denne uken. Har hett en treningstur i ufyselig vestlandsvær. Nå er jeg ferdig dusjet, fyr i ovnen, rundstykker stekes. To jenter leker med duplo (de er 10 år ) på loftet. Ungdomsslaskene sover enda.
Postet 25-02-17 kl 12:28 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Susse sin avatar
God kveld fra Tokyo :-D. Jeg er kvalm av jetlag, men har rukket mye på de første timene her: spist en stor bolle rå fisk(jeg som ikke liker sånt,men ingen kan engelsk og menyen er på japansk) vært på hightec do, sett at annenhver japaner går med munnbind, kameliaen blomstrer i hagen her og rommet vårt er enormt.
Postet 25-02-17 kl 12:29 av Susse Susse er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg våknet av ei hostellet fra en annen verden i natt og for hver host fikk jeg en forferdelig smak i munnen. Det var som å hoste opp metallstøv og det var så kvalmt. Fikk ikke sove på et par timer etterpå, så jeg sov til langt på dag. Men nå er alt bedre og vi skal straks ut en tur.
Postet 25-02-17 kl 13:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Overhung.
Postet 25-02-17 kl 14:26 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg har vært på skitur og det var nydelig! :danser: Endelig kvitt hoste og forkjølelse. Så en tiur og ei mus, mye fine kuperte løyper og vaffel på min lokale sjappe midt i marka. Digg!
Postet 25-02-17 kl 16:24 av Kaprifol Kaprifol er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi har vært på 3,5 t langrennstur! Ca. 1,5 mil på eldstemann og meg, og en liten mil på pappaen og minstejenta. Jeg er storfornøyd med nye pelsski, og silkeføre var det. Utrolig deilig.
Postet 25-02-17 kl 16:37 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God lørdag! Mannen og jeg har gått et par timer hit og dit - til polet på Grønland og fiskebutikken på Vaterland (det blir skreimølje til middag! ), langs Akerselva opp til Grünerløkka og hjem gjennom Sofienbergparken, med en snartur innom Munchmuseet for å kjøpe kaffe og kjøttbutikken på Tøyen for å kjøpe middag til i morgen. Nå sitter vi og tørker litt (vi ble ganske nedsnødd!) før vi skal ha kaffe og en tur på nærbutikken.
Postet 25-02-17 kl 17:11 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Her er det perfekt innevær. Mannen og jeg har vært på Elixia en tur, og jeg har kjøpt meg pulsbelte. Noe motvillig, men jeg innser at jeg sikkert trenger det nå som jeg maratontrener. Nå sitter vi og ser på priser på reise og hotell i New York i sommer, men jeg får litt bakoversveis. Om litt skal mannen hente fjortenåringen på Gardermoen. Mens han er ute, skal jeg vaske litt her hjemme. Grøss og gru, jeg HATER vasking. Men vi har sagt opp vaskehjelpen, så da er det ingen vei tilbake.
Postet 25-02-17 kl 17:58 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
Fy søren som det snør. Jeg oppdaget at det har snødd inn i senga mi gjennom vinduet som står på gløtt....
Postet 25-02-17 kl 18:24 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har vært på joggetur med mannen i tett snøvær her i nord. Følte meg litt som snøkvinnen da vi kom hjem. Men nå har jeg fått dusjet og tint og er klar for kvelden.
Postet 25-02-17 kl 20:23 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Våknet til snø her også, men etter noen timer gikk det over til regn, heldigvis.
Postet 25-02-17 kl 20:33 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no