Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 24-08-16 kl 08:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Pøblis sin avatar
God morgen! Er jeg først?!
Postet 24-08-16 kl 09:31 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Takk, jeg tar en hel kanne kaffe i dag, ja

Trøtt, trøttere, trøttest! Hvis jeg både hadde klart å få lagt meg tidligere OG treåringen hadde sovet i sin egen seng hele natta, så hadde alt vært så meget bedre. Nuvel, over halvveis i kort arbeidsuke før fjelltur!
Postet 24-08-16 kl 09:32 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Jeg har kaffe og deadline, merkelig nok er jeg i rute. Hurra! Ukependlemannen som har begynt å ikke ukependle hele tiden har fått sin første smak av signal-feil-nsb i dag, og lurer litt på om han skal gå tilbake til ukependling på fulltid.
Postet 24-08-16 kl 09:37 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg har vært på jobb siden halv sju. Og jobbet siden halv sju. Heldigvis er kaffen innen rekkevidde hele tiden.
Postet 24-08-16 kl 09:45 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I går la jeg igjen pc'en på jobb. Da var den faktisk her da jeg trengte den i morges. Dette i motsetning til gårsdagen da jeg lot pc ligge hjemme. Min jobb er helt umulig å gjøre uten pc.

Hverdagen er her noe så innmari:
Mandag - fotballtrening (med hjelpetreneransvar) og foreldremøte for det ny ppstartede barneteateret
Tirsdag - knerten spiller vennskapskamper mot et lag på andre siden av byen (snuppa hadde tilbud om ekstratrening i fotball, men avsto siden hun var utslitt etter cup i helgen)
Onsdag - Snuppa har fotballkamp og knertens klasse har "kick off" i parken
Torsdag - Fotballkamp for knerten (som mannen min er trener for)
Fredag - mor i familien drar på FP-tur til Besseggen

Vel. Det er ikke noe feil med hverdagen, men den kom litt plutselig på. Neste uke er helt tilsvarende.
Postet 24-08-16 kl 10:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg var ikke i nærheten av våken halv sju. Jeg er litt mer våken nå og på jobb. Litt senere i dag skal jeg teste ut yoga.
Postet 24-08-16 kl 10:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Har hørt rykter om deadlines på horisonten.
Postet 24-08-16 kl 10:31 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Studentlivet begynner å bli bra! Jeg føler ikke lenger at jeg drukner hele tiden, så jeg får oksygen tidvis i alle fall. =D
Postet 24-08-16 kl 11:22 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg synes det blir litt mye fotball jeg. Nå skal 14-åringen spille kamp i huttiheita i dag, på den eneste ukedagen han ikke har trening. Det er greit at han vanligvis sykler seg selv rundt, men det er jo alltid litt styr da med å prøve å ha middag klar sånn at han rekker å spise før han skal av gårde og sånn og onsdag var den eneste dagen uten sånne hensyn denne uka.
Postet 24-08-16 kl 11:44 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hepp.

Kaffe inhalert, barn plassert i sine forskjellige oppdragelsesinstitusjoner, og så har jeg pusset på karmaen min ved å gidde å svare på en sånn timinutters undersøkelse om min bedrift hos Norstat.
Postet 24-08-16 kl 12:16 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Her har hverdagen kommet med et brak også, Tjorven.
Svømmekurs, svømmetrening, venner hit og dit. Prøver å holde igjen litt på antall aktiviteter for minstemann litt til.
Postet 24-08-16 kl 12:37 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi er fortsatt i barnehagetilværelsen med bare en aktivitet på ett av barna, så her er det helst jobbhverdagen som er tilbake med et brak, men den er nok mindre travel nå enn den blir fra oktober. :krystallkule: Ballettoppstart i dag, noe som for min del innebærer kort kjøretur og koseskravling med et par hyggelige mammaer, så det er egentlig helt fint.
Postet 24-08-16 kl 13:24 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Hverdag, ja.
Postet 24-08-16 kl 14:36 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
>Eller hverdag, ja.

Alt ettersom.
Postet 24-08-16 kl 14:37 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hverdag, man kjenner at man lever. Osv. I morgen skal jeg til Stockholm som "følge" på min manns jobbtur, veldig snodig. Skal jobbe fra hotellet fredag mens han er i møter, så middag med "følge" på kvelden. Finnes ikke i min bransje, føler meg veldig merkelig på sånne ting.

Pappa er etter forholdene i fin form, har vært på bena, og har snakket med mamma, litt omtåket, men ved godt mot. Så langt alt vel!
Postet 24-08-16 kl 16:29 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no