Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 02-03-24 kl 05:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Våknet litt for tidlig, og fikk ikke sove igjen, så jeg er alene oppe. Vaskemaskinen er satt i arbeid, så nå skal jeg ha litt kvalitetstid med strikketøy og kaffe.
Postet 02-03-24 kl 08:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ligger på sofaen med bok og hund. Sov helt til halv seks, det er vel nært rekord.
Postet 02-03-24 kl 08:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Må på butikken, men usikker på hva jeg gidder.
Så får jeg se hva annet av "bør" punktene jeg orker.
Postet 02-03-24 kl 09:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er i Trondheim. Revyen til poden i går var morsom og bandet låt bra. +1 til poden fordi han valgte mammas egenkomponerte rockestrikkegenser til bildet i programmet. Nå er vi på vei ut for å gå opp til Tyholttårnet. Lunsj med poden senere.
Postet 02-03-24 kl 09:48 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Vi skal ingenting i dag, deilig. Regn ute.
Postet 02-03-24 kl 09:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Bare meg oppe som vanlig, i dag har jeg ikke store planer, skal være frivillig på åpen idrettshall i ettermiddag. Jeg har ikke unger som benytter det, men jeg syns det er et flott tiltak så jeg stiller opp på en og annen vakt.
Postet 02-03-24 kl 10:15 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Heisann. Sitter som vanlig og jobber. Har vurdert to bunker parallelt gjennom uka, og nå har jeg tatt fem tekster siden jeg sto opp og har én eneste tekst igjen i den ene bunken. Skal feire med en løpetur når jeg er ferdig med den (og prøve å ikke tenke på de ti vurderingene som gjenstår i den andre bunken).
Postet 02-03-24 kl 11:17 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Mann og barn er bortreist, så eg nytt stillheit i tomt hus. Ingen skjermar som lagar lyd, einaste som skal få bryte stillheita er litt rolig jazz på Sonosen.
Postet 02-03-24 kl 11:48 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Skal henge opp en vask nå, spise en skive og vekke ungdommene. Deilig med en rolig og lat morgen.
Postet 02-03-24 kl 11:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ble bare butikken rett nedi veien.
Nå er det F1 på den store skjermen og hockey på PCen.
Postet 02-03-24 kl 16:01 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no