Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 06-11-18 kl 09:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på jobb og kjenner at jeg er på avvikling (har sagt opp jobben, og får dermed lite nye oppgaver). Jeg er i diskusjon med sjefen om hvor lenge jeg må være her, og hvis ikke oppdragsmengden tar seg betydelig opp, så håper jeg å være ferdig til jul.
Postet 06-11-18 kl 09:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar


Endelig fikk jeg karret meg på sykkelen igjen! :tung november:

Nå sitter jeg og utsetter forberedelser til morgendagens møte med gubbeveldet - ikke lurt. Til arbeid, kvinne!
Postet 06-11-18 kl 09:10 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ruslet til jobb i dag i helt vanvittige motbakker. Mentale sådan, for strekningen er nokså rett. Kroppen responderer bare ikke i dag. Tror jeg drøyer kaffen litt, gitt.
Postet 06-11-18 kl 09:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, jeg kom tidlig på jobb idag. Nå kaffe og frokost.
Postet 06-11-18 kl 09:26 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen, her ble det sofadag med pjusk minstemor - feber på 39 og vondt i halsen er ikke kompatibelt med å gå på skolen.
Postet 06-11-18 kl 09:31 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Starter dagen med hjemmekontor for å forsikre meg om at det går greit for eldstemann å gå på skolen i dag. Han sliter med magesmerter pga penicillinkur, så nå har vi gjort litt om på frokostvanene for å se om det hjelper. So far, so good.
Postet 06-11-18 kl 09:36 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

På jobb. Litt trett. Og så mye mer er det vel ikke å si.

Jeg gleder meg til helg.
Postet 06-11-18 kl 09:37 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Her skulle jeg inn og si noen velvalgte ord, men så var det helt tomt. Satser på en sterk kaffe før første møte skal denne dagen gå bra.
Postet 06-11-18 kl 09:44 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Trøtt her også. Man får glede seg over de regnfrie høstdagene som blir tildelt her vest.
Postet 06-11-18 kl 09:46 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Litt trøtt her også, leste Alle skal ned å senga og kom til varslerkapitlet, og var så sint da jeg la den fra meg at jeg ikke fikk sove. Fy fader, altså, det er drøy lesning når man får hele historien sånn i en smell!

Og så er det alltid stas å sykle til jobb, gå av sykkelen og oppdage på det hvite setet at man har blødd gjennom.
Postet 06-11-18 kl 09:48 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Spiral er tingen, Polyanna.

Jeg er så sliten og travel at jeg sliter med søvn, så det var nesten litt deilig da det viste seg at jeg har sykt barn. Skal jobbe litt hjemmefra, vaske litt klær og finne sjelen, mens den stakkars pjusken sliter med den dundrende hodepinen som går som en farsott i nabolaget. Hadde det selv forrige helg.

Ah...kaffe!
Postet 06-11-18 kl 10:19 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no