Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 03-10-19 kl 08:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
Mornings, jeg er margsliten etter intensiv jobbehelg. Men ser en høstferie som lyser langt der framme i uke 41.
Postet 03-10-19 kl 09:38 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det er tungt om dagen altså. Unga ser fram til høstferie, jeg gleder meg til juleferie.
Postet 03-10-19 kl 09:42 av star star er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
En litt annerledes start på dagen, jeg våknet av et jordskjelv i dag. Planen er derfor å tilbringedagen under åpen himmel og på en solseng.
Postet 03-10-19 kl 09:43 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ohh 007, scary! Utendørs høres ut som en god idé, regner med det kanskje var en del av planen uansett.

Jeg er trøtt, men føler i dag at mye av mitt er bagateller, fulgte leteaksjonen i Østmarka på halvnært hold, og ble skikkelig tatt av at hun som var savnet ble funnet død i går kveld. Kjente henne ikke men har møtt henne og mannen for mange år siden.
Postet 03-10-19 kl 09:47 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Det var trist med ho i Østmarka, Addison.
Postet 03-10-19 kl 09:55 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Er hun funnet død? Jeg ser at det er flere i nettverket som kjente henne. Triste saker.

Det setter jo egen uggen form i perspektiv.
Postet 03-10-19 kl 09:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Skremmende å bli vekket av jordskjelv, ja!

Det er litt bratt her også om dagen, så skulle gjerne hatt ferie å se frem til.

Nuvel, et par timer til på jobb før jeg må hjem og avløse mannen med enten å være hjemme med det småsyke barnet eller dra til lege med det friske. Så mye for den ene hele arbeidsdagen på kontoret denne uken.
Postet 03-10-19 kl 09:59 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har så ekstremt vondt i viljen i dag. Jeg sliter med noe så enkelt som å sende en e-post. Og hvordan det skal gå med den litt mer kompliserte saken jeg helst bør skrive ferdig i dag tør jeg ikke en gang å tenke på.


Jeg har vært litt usikker på om det var riktig å ta en ukes ferie og være på et sted der jeg faktisk ikke kan lese epost. Men nå tror jeg at det er helt riktig. Jeg trenger en pause.

Det er riktignok en dags kjøring hver vei. Men jeg liker å kjøre bil. Og så er det tre dager med tur, god mat, lange morgener og god tid til å lese og strikke.
Postet 03-10-19 kl 10:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten og jeg skal på tur i Østmarka i dag, og kjenner at det er godt hun er lokalisert (ja, jeg er egoistisk). Men utfallet er jo fryktelig (så i hvert fall med et snev av empati).
Postet 03-10-19 kl 11:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Nå har jeg faktisk fått ferdig alt småplukket, som jeg gjorde for å utsette den store saken, og er i gang med den store saken. Og, som alltid når jeg har prokrastinert noe sånt, det er jo faktisk ganske gøy når jeg kommer i gang.

Ca 7 arbeidstimer igjen til høstferie.
Postet 03-10-19 kl 15:09 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Jeg har ikke våknet av jordskjelv, men ligger uansett på en solstol sånn halvt i skyggen. Kl er 9 og det er 27 grader.
Postet 03-10-19 kl 17:13 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg tror det er på tida å ansette flere folk i kaffestuggu så det blir en ordnings på åpningen. Denne stadige drølinga må da gå ut over omsetningen?
Postet 04-10-19 kl 11:54 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er helt enig med deg, 007.
Postet 04-10-19 kl 12:06 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Har alle forsovet seg?
Postet 04-10-19 kl 12:16 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Nei, vi er jo oppe.
Postet 04-10-19 kl 13:09 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no