Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 12-09-19 kl 10:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Jeg er forkjøla og sover alt for lite for tida, men er blid for det! Jeg har nemlig både klart å operere nok på kaffemaskina til at den ga meg kaffe OG er i gang med å pakke til jentetur på fjellet.
Postet 12-09-19 kl 10:29 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Kaffe og første dose med frisk luft er inntatt. Masse jobb før jeg stempler ut. :svosj:
Postet 12-09-19 kl 10:32 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, deilig med høstsol her i Oslo!
Postet 12-09-19 kl 10:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Grått og blåsete i Bergen, men akkurat nå regner det i hvert fall ikke.

Jeg kombinerer mensen med forkjølelse og hodepine og er ganske glad for at jeg har en dag der jeg stort sett kan isolere meg på eget kontor. I tillegg har jeg hyggelig lunsjavtale og holder på å sikre meg en kaffeavtale i morgen også. Jeg egner meg dårlig for hele dager foran datamaskinen, så på møtefrie dager er det greit å legge inn noe sosialt.

Snart helg.
Postet 12-09-19 kl 10:42 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jøss. Jeg har ekorn på terrassen min. #urbanlifelizm

Deilig sol, og jeg skal på hagefest i en annen by, og lurer litt på hvordan jeg skal komme meg dit.
Postet 12-09-19 kl 11:14 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Pes... Vikarinnkaller som ikke gjør jobben, elev som nekter å gå i timen, foresatt som ikke møter på møte for andre dag på rad, nasjonale prøver, sure lærere... 5 minutter frokost/lunsj i det minste...
Postet 12-09-19 kl 11:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg våkna kl 5, ga opp å få sovet mer og stod opp nærmere 6. Det er midt på natten for min del og nå har jeg kaffeskjelven eller 4 kopper før lunsj.
Postet 12-09-19 kl 11:53 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Føler meg ikke i slag og aner ikke hva slags tiltak jeg skal gjøre. Utsulta selv om jeg har spist og en slags hangover hodefølelse.
Postet 12-09-19 kl 12:10 av star star er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Grumpy.
Sittet halve dagen på hjemmekontor og ventet på en montør som ikke kommer fordi han er syk - hadde vært fint å gi kundene beskjed om slikt...
Merker at jeg brygger på noe. Vondt hals og tung i hodet.
Og så er det GU i ettermiddag. Yey!
Postet 12-09-19 kl 12:36 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er dødstrøtt, helt selvforskyldt, blir for sent i seng hver kveld, "skal bare". Og i dag skal jeg på et bransjetreff med mingling etterpå, angrer litt på at jeg meldte meg på sistnevnte. I morgen er det av gårde på kick-off, heldag med faglig innhold i morgen, teambuilding og tøys på lørdag, fest begge kvelder og hotell hele helgen. Blir nok bra men nå kunne jeg mest tenke meg en veeeldig rolig hjemmehelg.
Postet 12-09-19 kl 15:47 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Ikke rukket å være innom her før nå, for travelt til å lese. Hjem og lage middag og så stupekurs for yngstemann.

Masse møter, masse diskusjoner, men vi kommer ingen vei. Men, jeg har fått et par ordre for neste år fra kunder, det er godt de er tidlig ute med planleggingen, gjør min jobb lettere.
Postet 12-09-19 kl 16:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Og dagen fortsatte med ekstra inspeksjon for å følge med på en sårbar elev, elever som måtte hentes fra tur, tilsvar til fylkesmannen, en klasse i fullstendig kaos, mer jobbing med fylkesmannssaken, sårbar elev som sloss... Nå har jeg akkurat sendt e-post til slottet og tenker at det er nok for i dag.
Postet 12-09-19 kl 16:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no