Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 15-09-19 kl 09:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Trøtt. Rydding på planen i dag.
Postet 15-09-19 kl 10:28 av star star er aktiv nå
Gammel
Sonar sin avatar
Her det konfirmasjon som står på agendaen. Heldigvis er vi gjester, men litt stress å sveive i gang ungdommen her i huset. En halvtime til vi bør gå og kun en av tre våken. Jaja vi pleier å klare det tilslutt.
Postet 15-09-19 kl 10:31 av Sonar Sonar er ikke aktiv
Gammel
Sol og deilig høst, men om noen timer skal det bli ille.
Postet 15-09-19 kl 11:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her var det grått da jeg sto opp, men nå ser det ut til at det blir en nydelig dag.

Jeg må jobbe i dag, ganske mye. Men enn så lenge sitter jeg og ser på at innholdet i den gamle telefonen min overføres til den nye. Er på 38 % nå, 22 minutter gjenstår. (Den gamle var ikke til å stole på mer; jeg får ikke opp beskjeder om ny aktivitet, og touch-skjermen er veldig lunefull, så jeg fant ut at det var best å bytte før den brøt sammen fullstendig og kanskje fant på å "spise" alt innhold sånn at jeg måtte begynne fra scratch med ny telefon.)
Postet 15-09-19 kl 12:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vi hadde en strålende feiring av foreldrene mine i går. Rundt 50 venner og familie hadde takket ja. Ble en del taler selvsagt (når en av gjestene er biskop og en tidligere biskop... ) og noen musikalske innslag.

Jeg har pådratt meg vondt i ene foten. Klarer nesten ikke å tråkke på den. Ikke vant til å gå på høye hæler tror jeg, så det har satt seg en betennelse eller noe. Ibux er påsmurt, så får vi se.
Postet 15-09-19 kl 12:17 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Søndag med fint høstvær her også. Pensumlesing og rydde i hage og hus står på planen idag.
Postet 15-09-19 kl 12:38 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
En stk jetlagged melder seg. Skal prøve meg på en tur på trening, og kanskje kino seinere idag.
Postet 15-09-19 kl 12:39 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Fin søndag her. Har tatt med meg 11 og 14-åringen på tur, så nå er vi fornøyde alle sammen.
Skal på lunsj med kjæresten etterhvert, og ellers en rolig dag. Tråkket over på løpetur på fredag så litt alternativ trening kanskje.
Postet 15-09-19 kl 13:47 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Fin søndag her også men jeg er inne og sliper og oljer kjøkkenbenken. Litta pause nå før jeg skal over på hakket finere sandpapir. Det blir dessverre ikke perfekt men det blir mye mye bedre enn det var. Eldste og yngste er syke, mellomste utnytter dette til det fulle med å emigrere til kjelleren med apple tv.
Postet 15-09-19 kl 14:06 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Fullførte tidenes våteste 10 km i går.
Etter det var det fest.
I dag er det jobb.
Postet 15-09-19 kl 14:20 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg baker kake til meg selv.
Postet 15-09-19 kl 14:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tipper på skuffa gjeng på vei hjem. Jaja. Jeg får faktisk litt gjort i dag. Nå venter jeg på at minsten skal bli henta så jeg kan bruke gulvet innpå rommet der han sitter.
Postet 15-09-19 kl 15:47 av star star er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Var i 40-årslag i går og har hatt et par rufsete flyturer mellom øst og vest disse dagene. Take-off i dag var helt grusom. Nå er det tog og buss for tog hjem. Resten av søndagen planlegger jeg som et slakt på sofaen..
Postet 15-09-19 kl 16:04 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Det regner ute, men kjæresten og jeg sitter ved spisebordet med stearinlys og musikk og skriver på hvert vårt manus.
Postet 15-09-19 kl 16:11 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er hjemme fra to dagers kickoff og er totalt slakt. Moro men utmattende! Må vel få pakket ut snart, kanskje.
Postet 15-09-19 kl 16:26 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Deilig tur i skogen fra familien friskus! Godt med hvit helg, også, en stund siden sist.

(ikke spør om uken )
Postet 15-09-19 kl 18:08 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Kjøkkenbenken ferdig pusset og oljet! Ryddet (litt) i hagen! Gått tur i skogen med eldstebarnet! Dette ble en deilig søndag.
Postet 15-09-19 kl 18:14 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Flinke Palmen!
Postet 16-09-19 kl 00:34 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no