Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 13-01-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Gutta drar til byen idag og blir til i morgen. Jeg er uansett litt dårlig selskap nå så det blir stas for dem. Selv har jeg en måned med Hbo og lurer på hva jeg skal prioritere å se der. Blir mye skjermtid fremover så kom gjerne med tips!
Postet 13-01-18 kl 08:24 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Først skitur i fantastiske Nordmarka, så skal vi ha en forsinket "nyttårsfest" hos oss. Blir en bra helg!
Postet 13-01-18 kl 09:21 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Girls, a handmaids tale, vixen!
Postet 13-01-18 kl 09:38 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har femåring i dag! Litt feiring bare oss fire i dag, familiebursdag i morgen. Og så rydde og vaske og sånt, da.
Postet 13-01-18 kl 09:53 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med femåring, ingling! lille babyen
Postet 13-01-18 kl 10:29 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med 5-åring Ingling.
Jeg skal vurdere å stå opp snart.
Dagen skal brukes til pensum og en treningsøkt.
Ellers rolig, trenger å lade batterier kjenner jeg.
Postet 13-01-18 kl 10:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg vet, Palmen!
Postet 13-01-18 kl 10:57 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn, Ingling!
Jeg har kjørt PP på lørdagsskole, sitter i sofaen med den ene hunden og drikker kaffe mens jeg prøver å tenke ut hva jeg må pakke i kofferten for en uke i sommervarme. Og så lurer jeg på hvordan jeg kan bli bra av den fordømte bihulebetennelsen som kom så beleielig kastet på meg. Flyter med tette bihuler bare SÅ ikke gøy.
Postet 13-01-18 kl 11:21 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er i gokk (sorry hvis noen bor her) og på flyballturnering i Hølandshallen. Oppmøte kl. 8.15 var litt for tidlig.
Postet 13-01-18 kl 12:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Jeg ligger i sengen og har fått kaffe av snill mann. Har sover tolv timer sammenhengende etter retur fra New York. Føler egentlig overraskende lite effekt av jetlag, selv om jeg altså har sovet lenge nå. Håper jeg er i rute igjen til i morgen.

Har ellers lest sjokkerende nyheter om Tonning Riise og Unge Høyre og benyttet morgenen til å ha en bra samtale med 15-åringen om festvoldtekt og viktigheten av å beskytte fulle venninner.
Postet 13-01-18 kl 13:29 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hurra for Inglingbarnet!

Jeg har slapp formiddag med peis og kaffe. Digg!
Postet 13-01-18 kl 13:30 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg sofasløver. Har satt på alarm, slik at jeg SKAL på løpetur klokken 14. Frister ikke, men jeg trenger lys, luft og bevegelse. Ellers ingen planer. Herlig!
Postet 13-01-18 kl 13:37 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med femåring, Ingling. Men hvor ble de årene av?

Handlet mat og levert tre poser til bruktbutikken. Nå kaffe og bolle før jeg rydder mer. Mitt klesskap står for tur. Har lest Synnøve Skarbø sin bok og kom over gode tips der.
Postet 13-01-18 kl 13:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi er på vei til byen for å kjøpe stæsj til rosa fireårsdagskake til minsteniesen. Hun ønsker seg visst gjerne en ballerina, fe eller prinsesse på kaken, uten at det er helt klart hva forskjellen er. Men i alle fall ikke en sommerfugl, for «det var det sist gang».
Postet 13-01-18 kl 13:59 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg har stukket av fra mann og barn. Litt shopping og nå lunsj på kafé
Postet 13-01-18 kl 14:19 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
"fairy princess ballerina" får forbausende mange bildehits på google, Skilpadda.
Postet 13-01-18 kl 14:20 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn, endelig lørdag! (Selv om jeg i kjent stil har pådratt meg en slump helgejobbing, siden forrige uke ble fullstendig oppspist av møter.) Vi sløver på sofaen, planen for i dag er å dra ut i verden og kjøpe glidelåser og knapper til de håndarbeidgale døtrene, og deretter gå på afternoon tea.
Postet 13-01-18 kl 14:21 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Tally, my eyes!



Det er jammen bra den fasen går over.
Postet 13-01-18 kl 14:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Jeg kom meg aldri ut av more is more-fasen. Ikke Cowboy-Laila heller, tror jeg.
Postet 13-01-18 kl 14:24 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Så du at det også var en flamingo fairy princess ballerina?

Postet 13-01-18 kl 14:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Toffen:
Postet 13-01-18 kl 14:24 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Tally
Jeg kom meg aldri ut av more is more-fasen.
Du er nå i hvert fall ikke dekket av rosa glitter fra topp til tå, og jeg har heller aldri sett deg med vinger og tryllestav.
Postet 13-01-18 kl 14:25 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Jeg har tiara, som jeg av og til bruker når jeg gjør husarbeid. Men lite rosa glitter, du har rett i det. Mer crazybananacolorcombo.
Postet 13-01-18 kl 14:26 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi fant nylig en video av jentene, da 6 og 4, fullstendig neddynget i glitter og rosa tyll, med tryllestaver, tiaraer og vinger, midt i en komplisert og dramatisk prinsessealvetryllerollelek. Det var helt surrealistisk å se, siden de samme to nå kun går i olabukser eller kosebukser og ironiske t-skjorter. Men kompliserte rolleleker driver de nå fortsatt ofte med.
Postet 13-01-18 kl 14:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Jeg kan levende forestille meg det.
Postet 13-01-18 kl 14:32 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
De har veldig mye fint på Cacas til det segmentet. Vi endte opp med å ikke kjøpe noen spiselige edelstener (enda den lyseste rosa het Rose Quartz!), men fikk med oss litt spiselig, rosa glitter i tillegg til rosa fondant og rosa glitterlys.
Postet 13-01-18 kl 19:31 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Et kongerike for en Lama er på Netflix!
Postet 13-01-18 kl 20:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Ooh, et blad! Farlig!
Postet 13-01-18 kl 21:34 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Når du ser film en lørdagskveld og kommentarene fra gutta er: "Det er litt psykedelisk, er det ikke?" og "Var de fulle da de lagde filmen?". Vel, de har mista meg for lenge siden.
Postet 13-01-18 kl 23:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no