Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 04-01-19 kl 08:15 av Kaffestuggu

Snart helg igjen.

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Morn! På bussen. Trøtt. Straks overgang til banen.
Postet 04-01-19 kl 08:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trøtt og forsov oss litt. Godt tenåringen fikk wake up light til jul og vekket oss andre.
Postet 04-01-19 kl 08:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I dag var det virkelig vondt å stå opp.
Postet 04-01-19 kl 09:15 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg var oppe i otta for å rense og legge 1 kg scampi til marinering. Fytti, det var mer dillete enn hva jeg hadde sett for meg! Festligheter i kveld da!
Postet 04-01-19 kl 09:27 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Treningstøy er medbragt, her skal det trenes rett etter jobb, før vin og sushi take-away hjemme med flokken. Helg straks, bare "litt" jobb først!
Postet 04-01-19 kl 09:34 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sitter ute og fryser. NAV møte, men de åpner ikke dørene før 9.
Postet 04-01-19 kl 09:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Kroppen min er på jobb. Hodet not so much. Håper det kommer snart.
Postet 04-01-19 kl 10:07 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Herregud, det finnes ikke nok kaffe eller sminke i hele verden. Var nesten FEM timer på legevakten med minsten i går, for å fjerne et rusk i øyet. Jeg klarte ikke å finne det, det hadde gnurt seg fast inni øyelokket, langt bak, og irriterte såpass at han ikke har fått sove siden nyttårsaften omtrent. Ringte ned og jeg burde absolutt komme og neida, ikke kø, bare kom.

Så rant det inn med småfebrile smårollinger, og de får åpenbart prioritet, så der satt vi. Og satt og satt. Hjemme klokka 2.

Pimper kaffe før jeg skal være lede, være brilliant og sjarmerende i møte hele dagen. Jeg skal ikke gjøre annet enn å sove denne helgen, tror jeg.
Postet 04-01-19 kl 10:12 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Jeg fikser ikke jobbstart. Jeg må huske å ta ut ferie i hele uke 1 neste år. Dette går jo ikke. Jeg er ukonsentrert, trøtt, sover dårlig og får ikke gjort en pøkk.
I dag har datter (10) og jeg planlagt å lage en binge-binge (da setter vi sofaene mot hverandre i tv-stuen) og ligge oppi der med masse puter og se flest mulig episoder av Den onde greven.
Postet 04-01-19 kl 10:18 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har faktisk livnet bittelitt til etter gårsdagens zombiedag, så dere skal se jeg ikke har blitt permanent arbeidsudyktig likevel! Det hjelper trolig også at jeg ikke gikk for det bedrageriske sofakontoret i dag.
Postet 04-01-19 kl 10:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Den dagen er bare tull og tøys og ikke som den skulle være i det hele tatt. :blæh:
Postet 04-01-19 kl 10:41 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Smash sin avatar
Jeg gikk sammen med lillesøster til skolen i dag for første gang siden hun fikk epilepsi i høst, og satser på å gjøre det fremover. Hun hadde IKKE lyst, og er nok blitt bortskjemt de siste månedene med å få skyss overalt. Nabovenninna kom og gikk sammen med oss, og det ble greit så fort vi hadde fått på oss klærne og kommet oss ut.

Ellers er det omgang på alle kanter rundt oss, og han på 10 ligger på sofan med magesmerter og kvalme, så vi har en rolig morgen. Må rydde litt hus og vaske bad da siden vi har invitert en gjeng til pizza senere i dag. I morgen drar besøket vårt, og det er bittelitt godt å tenke på, så da skal vi ha familiedag med pysj, brettspilling og god tid. Vi har hatt det så travelt i jula at vi skal ha litt jul i helga har jeg bestemt.
Postet 04-01-19 kl 10:43 av Smash Smash er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
All sympati Polyanna. Lang ventetid på legevakten er fælt.

Jeg startet egentlig denne jobbuken ganske bra, med to gode og effektive dager. Men i dag er jeg helt falt sammen. Ingenting fungerer, jeg er trett og sur og får gjort uhorvelig lite.

Det hjelper at jeg har en lunsjavtale. Da skal jeg i hvert fall klare å ikke være sur. Men ellers tror jeg bare at jeg må surfe på det jeg har gjort tidligere i uken og bare komme meg gjennom denne dagen.
Postet 04-01-19 kl 11:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Dette året starter bra. Ble kalt hjem til sykt barn kl. 10 i går, og her sitter jeg fortsatt hjemme. Jeje. På den "gode" siden så er barnet helt aldeles utslått og bare sover, så jeg får jo faktisk jobbet en del.
Postet 04-01-19 kl 11:14 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har for første gang måttet ta konsekvensen av fraværsreglementet på videregående og bestilt legetime for vg2-eleven vår. Godt han nesten aldri er syk. («Heldigvis» er pappaen allerede sykemeldt med samme forkjølelse, så han kan ta jobben med å vise Poden hvor legekontoret er.)

Ellers er jeg litt støl, men fortsatt temmelig fornøyd med meg selv, etter treningsoppstarten i går.
Postet 04-01-19 kl 11:37 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg prøver å få hodet over vannet på jobben. Det er mye som ikke har blitt tatt tak i på 2 mnd, så jeg prøver å nøste opp igjen i litt tråder.
Var med guttene på alpintrening i går, og er superstøl i lår i dag. Burde så absolutt ha gått meg en lengre tur i dag for å myke opp igjen, men denne helgen har jeg planlagt en tur vestover i barnedåp, så da får stølheten bare være.
Postet 04-01-19 kl 11:40 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. På jobb, etter rolig start (og Ibux-inntak) i morges. Det trodde jeg ikke i går kveld da feberriene raste, gitt.

Fint, da, at ny kunde kommer med stor bestilling når jeg endelig har karret meg på jobb.
Postet 04-01-19 kl 11:44 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kroppen min var virkelig ikke klar for trening i morges, men jeg gjennomførte i det minste en liten økt. Litt jobbing, og så hjem til klesvask og strikketøy.
Postet 04-01-19 kl 11:55 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg fryyyyser! Kalde jobben. Heldigvis ikke så alt for lang dag i dag, så er det jommen helg. Den ser ikke sånn kjempeavslappende ut, men jeg tror det blir fint likevel.
Postet 04-01-19 kl 12:52 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Skilp: Vi måtte også det i høst, selv om det nok ville vært unødvendig, det viste seg at fraværet tidligere som jeg trodde var udokumentert (tannlegetime), det hadde jeg jo dokumentert likevel.
Postet 04-01-19 kl 13:18 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gjesp! Maratondag på jobb etterfulgt av festligheter i kveld og feiring av barn hele helga. Tror jeg bare må innse at jeg er enda trøttere på mandag.
Postet 04-01-19 kl 13:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ingen som har en god resonerende tekst om modernismen liggende vel? Jeg får det ikke til.
Postet 04-01-19 kl 21:10 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Darth sin avatar
Jeg har ingen modelltekster fra akkurat modernismen selv, men kanskje dette eksempelet på skrivesenteret.no kan hjelpe?
http://www.skrivesenteret.no/ressurs...s-modelltekst/
Postet 04-01-19 kl 23:52 av Darth Darth er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Har sett den Darth, og nå driver jeg å glemmer at jeg har sett den slik at det ikke blir en tro kopi. Men jeg er i gang nå og har en plan. Tror jeg, mer i min egen studietråd.
Postet 05-01-19 kl 12:12 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no