Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 30-08-17 kl 07:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
Først? Woopwoop!
Postet 30-08-17 kl 08:28 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er hvertfall sol.
Postet 30-08-17 kl 08:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Sol ja.
Skal straks fyke på jobb. Men hey, halvveis i uka.
Jeg trodde jeg var på vei til å få kontroll, men den gang ei, ekstrem arbeidsmengde. I går kveld fikk jeg lagd nye lister så jeg i alle fall har sovet i natt.
Postet 30-08-17 kl 08:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg fant ikke elleveåringen i senga hans i dag tidlig. Viste seg at han allerede hadde stått opp, laget matpakke og spist frokost. Endelig en unge som gjør hva jeg sier, ikke hva jeg gjør!
Postet 30-08-17 kl 08:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er det 9åringen som bedriver matpakker og sånn. Han har akkurat begynt med det, nå gjenstår bare at det fortsetter og at han kommer seg opp på egenhånd. Den 12-åringen derimot, han kommer vel mest sannsynlig til å sulte ihjel ved brødboksen.

Straks jobb og mere kartlegging. Håper kartleggingskollegaen min er tilbake i dag.
Postet 30-08-17 kl 08:45 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Sol og kaffe ja.
Postet 30-08-17 kl 08:56 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Morgen! Trenger kaffe!
Postet 30-08-17 kl 08:57 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sol og tog. På vei inn til hovedstaden for to dager med seminarer/kurs. Først for frivillig-jobben min og i morgen jobb-jobben min. :effektiv borteperiode: Innimellom der skal jeg vel klare å nyte storbylivet også.
Postet 30-08-17 kl 08:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I går ville plutselig ikke bilen vår starte. Det var veldig godt at det ikke skjedde da vi var på cup i helgen. :krampeaktig positiv: Men det ga oss en aldri så liten logistikkabal i dag.

Og så lurer vi på om det er i overkant at knerten tar to treningsøkter på en dag. Egentlig har han håndballtrening fra 16-17 og fotballtrening fra 18-19, og hele familien kommer til å befinne seg på fotballfeltet perioden etter fotballtreninga. Alternativet er at han sitter hjemme og spiller Overwatch, og jeg er noe usikker på om det er mer oppbyggelig. Han sliter seg ikke akkurat ut på treningene, så jeg tror vi bestemmer at det blir to økter.
Postet 30-08-17 kl 09:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
På jobb, trøtt som en strømpe. Ble en halvdramatisk kveld, med sykehusinnleggelse for stefaren min. Klokka var nesten halv tolv før jeg kom hjem, og da tar det jo litt tid å lande. Spent på hva dagen bringer.
Postet 30-08-17 kl 09:04 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

For en gangs skyld en helt vanlig arbeidsdag med ingenting som haster. Ikke at jeg ikke har nok å gjøre, men jeg kan med ganske god samvittighet gå kl. 15.30 og si at det jeg ikke fikk gjort i dag, det skal jeg gjøre i morgen.

Foreldremøte på videregående i går. Fellesdelen med informasjon om fravær og skoleorganisering var noe av det kjedeligste jeg har vært med på i mitt liv. Men klassedelen med lærer var veldig hyggelig. Det ser ut som om storesøster har fått en fin lærer. Veldig god stemning i rommet. Dette blir bra.
Postet 30-08-17 kl 09:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar




Måtte bare få det ut. Takk for at dere lyttet.
Postet 30-08-17 kl 09:28 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
En unge på skolen og en syk hjemme.
Postet 30-08-17 kl 09:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Auda Tåtti.
Postet 30-08-17 kl 09:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Tåtti. Håper hva-det-nå-er går seg til.

Jeg har fridag/hjemmekontor og skal liksom lese gjennom en haug med engelsktekster, men så er jeg også småsjuk og litt trist fordi jeg ikke har noen hund mer, så jeg begynner med te og TV, tenker jeg. Tomt og rart i huset. Skal hente skolegutta tidlig og gjøre lekser og drikke kakao, det blir bra.
Postet 30-08-17 kl 09:37 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Stompa og Tåtti. Jeg håper at det går bedre snart.

Jeg sliter med motivasjonen. Det er fint vær ute og jeg har lyst til å gå en langsom tur hjem, lage te, strikke og kanskje være litt i hagen min. I stedet skal jeg på et møte kl. 11.30 og følge lillesøster til frisøren i ettermiddag.
Postet 30-08-17 kl 10:04 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Håper dagen bringer godt nytt, Stompa.

Jeg har ikke noen forelesninger i dag, så jeg skal forberede meg til et seminar, og helst jobbe ganske mye også. Ikke et sekund til overs til prokrastinering i dag, gitt!
Postet 30-08-17 kl 10:06 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Oi, Stompa! Krysser fingre!
Postet 30-08-17 kl 10:15 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
på alle som trenger det.

Jeg har hatt en ny effektiv tidlig-ut-av-døren-morgen, det er ikke dumt! Forlot sovende folk og har vært godt i gang med jobbingen siden halv åtte, så nå har jeg fortjent en pust i bakken. Første ettermiddag uten noe som skjer denne uken, så i dag skal jeg bare hente unger, lage middag, hjelpe med lekser og nikose på de samme ungene. Og sikkert vaske et tonn klær og sånt, såklart.
Postet 30-08-17 kl 11:11 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har vært på møte på skolen, og er nå hjemme igjen og skal jobbe en liten time før jeg stikker til Trondheim på en jobbtur som jeg tror blir ganske morsom.

Fjortenåringen var allerede på badet da jeg stod opp - han har i det hele tatt vært veldig motiver og positiv til det nye skoleåret. Det kunne læreren bekrefte at var tilfelle på skolen også, så det var jo hyggelig å høre.
Postet 30-08-17 kl 11:40 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg er fortsatt i Barca og i ferd med å joine the land of the living etter å ha tilbrakt kvelden og natten i matforgiftningens helvete. Flyet går om to timer. Det er bare å holde ut.
Postet 30-08-17 kl 11:59 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Matforgiftning i Barcelona er toppen av urettfeighet! :btdt:

Her er det hjemmekontor med rimelig grei progresjon. (Det hjelper noe helt voldsomt å ha et eget rom å ha dette hjemmekontoret i, må jeg si!)
Postet 30-08-17 kl 12:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Uff, Candy! Det er jo så fælt, og så ekstra lite stas når man er på reise. Håper hjemturen går sånn noenlunde, og at du snart er bedre.
Postet 30-08-17 kl 12:07 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Å, arme menneske. God tur hjem, Candy.
Postet 30-08-17 kl 12:08 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
God bedring, Candy - sånt er grusomt! (En gang ble to kollegaer av meg matforgiftet på vei til flyplassen på jobbreise. De fikk en japaner mellom seg på flyet, og denne satt høflig i ro og spiste maten sin mens mine kollegaer herjet rundt i hver sin pose på begge sider av ham. Det var jo fryktelig traumatisk der og da, men hjelpe meg, som vi har ledd av det etterpå. )
Postet 30-08-17 kl 12:08 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring CD.
Postet 30-08-17 kl 13:00 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Å, stakkars deg, Candy. Det høres helt skrekkelig ut å være så syk på reise. Vet du hva du ble matforgiftet av?
Postet 30-08-17 kl 13:28 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Lunsjen der vi hadde med oss kunder. Håper virkelig det var bare meg som var uheldig.

Takk for medfølelse, det hjelper. Har fått i meg masse cola og litt mat, og har landet i Norge. Overlever visst denne også.
Postet 30-08-17 kl 17:50 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Dakar Candy.
Postet 30-08-17 kl 20:32 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no