Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 03-11-19 kl 10:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Pelen sin avatar
Oppe, planen er å dra til Sats om litt. Vi skal også bytte plass på snøfreser og gressklipper (mer jobb enn det høres ut som) og så håper jeg at vi kan slappe av litt også. Eller forresten vi skal organisere om et rom også. Vi blir ikke ferdige idag, men en start.
Postet 03-11-19 kl 10:44 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
God søndag! Her er det foreløpig kaffe og iPad og roleg morgon. Kjenner at eg har brukt meg sjølv meir enn normalt nå, dei siste dagane. Eg trur eg har sovet mi siste natt i det huset eg har budd dei siste fjorten åra. Eg fekk fantastisk god flyttehjelp frå ein fin gjeng herifrå i går og kjenner det skal bli greit å lande i ny bolig. Sjølv om det er blanda kjensler rundt denne flyttinga, ser det ut som om eg skal få det fint.
Postet 03-11-19 kl 10:51 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Er det noen som har et sted å anbefale for å spise god lunsj i Stavanger (evt. Sandnes)?
Postet 03-11-19 kl 11:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa og jeg er nemlig i Stavanger. I går feiret vi min onkels 70-årsdag, og det hele var veldig rørende. Av årsaker ingen egentlig ser ut til å forstå (evt. ikke vil snakke om), så har han ikke hatt noen kontakt med døtrene sine. Men i går var alle samlet. Alle hans 3 barn med ektefeller og de 7 barnebarna hvorav 4 av dem aldri hadde møtt «bestefar» før. Onkel var så glad at han gråt gjentatte ganger.
Postet 03-11-19 kl 11:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Ostehuset. Torget i Stavanger. Defintivt.

Og det hørtes fint ut med den 70-års dagen.
Postet 03-11-19 kl 11:44 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Ja, skulle også foreslå Ostehuset, viss det framleis lever. Er nokre år sidan sist eg var der.
Postet 03-11-19 kl 11:47 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Det lever i beste velgående og holder til i noen fantastiske lokaler. De har verdens beste rugbrød også, om du har muligheten til å ta med det hjem.
Postet 03-11-19 kl 11:48 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Men ostehuset er visst stengt på søndag, dessverre.
Postet 03-11-19 kl 11:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Postet 03-11-19 kl 12:03 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sukk. Jeg ønsker meg så veldig ei helg uten rettebunker som ligger og roper og gir meg dårlig samvittighet. Er vel bare å sette i gang, og glede seg til 20. juni ...
Postet 03-11-19 kl 12:10 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Milfrid:
Postet 03-11-19 kl 12:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ostehuset Øst og Ostehuset Hinna er åpent. Der bare den på Domkirkeplassen som er stengt på søndag.

Er på fotballcup i sludd og vind. Har mange lag og føler meg stappa.
Postet 03-11-19 kl 12:28 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Håndballkamp her, Lukten av hånballhall er spesiell.
Postet 03-11-19 kl 12:52 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ferdig med håndball for I dag, her. Er det noe system slik at kampene starter senere for eldre barn?

Oppmøte halv ti går jo, særlig hvis det er i nærheten, men det er virkelig ikke ideelt for b-mennesker som kun klarer å sove ut på søndager..
Postet 03-11-19 kl 13:08 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Skal snart kle på meg enda et lag ull og så vinterparkasen for å sitte inne et par timer på dugnad. Mulig det ikke vil føles så kaldt etter ishuset vi var i for en drøy mnd siden.
Postet 03-11-19 kl 13:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg gjør forefallende på dataen. Det er så hektisk på jobb at jeg aldri får gjort noe som helst privat i arbeidstiden, så da hoper det seg opp. Planen ellers i dag er Troll i eske på Cinemateket og kanskje en bitteliten joggetur. Har ikke løpt ute på flere uker, har bare trent løpetimer på senter. Så trenger å komme meg ut litt før det blir for glatt.
Postet 03-11-19 kl 13:26 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg knuger ungen til å skrive argumenterende tekst med halve hjernen og skriver dokumentasjon med den andre halvdelen.
Postet 03-11-19 kl 13:57 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg savner novemberbloggingen som forumet var preget av tidligere, noen som føler seg kallet?

Jeg våknet med migrene i natt og etter det har det bare gått nedover. :sigh:
Postet 03-11-19 kl 14:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har endelig ei helg helt uten jobb som må gjøres, så jeg har benytta anledninga til å sove lenge. Huset vaska vi i går, jeg har rydda kjøkken, og nå skal jeg skifte vann på akvariet, før jeg drar med ungene ut på Pokemonjakt og avslutter dagen med film og popcorn. Herregud, så deilig det er å ha tid til helt vanlige ting. Denne høsten har vært i overkant bratt til nå. Alle på jobb hos oss ser ut som grå skygger av seg sjøl.
Postet 03-11-19 kl 14:09 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Her kom akkurat mellomste ramlende inn døra. Han har vært på tur med Kattas fabelprosaiske elevsamfund. De har visst løpt rundt i skogen og lekt Hunger games.

Minste er nettopp jaget ut av senga. Håndballkamp om litt.

Timar: De yngre har ofte to hjemmekamper samme dag og da er det naturlig at de starter tidligere. Eldre har også enda lengre reisevei til bortekampene enn de yngre.
Postet 03-11-19 kl 14:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hellu. Helgen min er ikke helt som tenkt men det får gå. I dag har jeg hårete planer om å BÅDE bade lillesøster, gå tur med henne til fjorden (haha, kanskje kombinere!), bake sjokoladekake, sy en hettegenser og en lue. Vi får se hva det ender med.
Postet 03-11-19 kl 14:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fjortenåringen og jeg har vært fire timer på Coop Mega og telt varer. Fin dugnad for klassetur. Sosialt og gøy!

Ute sludder det. Yngste er fortsatt i skogen på speidertur.
Postet 03-11-19 kl 15:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Novemberblogg, ja. Kanskje det? Fjordbading høres litt i overkant friskt ut Maverick, men bortsett fra det heier jeg på deg!
Postet 03-11-19 kl 19:59 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Ok, novemberblogging kan prøves ut.
Postet 03-11-19 kl 20:54 av amylin amylin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no