Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 27-09-19 kl 08:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
Fridays for future. Frokost på hjemmekontoret og så skal jeg på klimastreik sammen med 12-åringen.
Postet 27-09-19 kl 09:26 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Drepte jeg kaffebloggen?
Postet 27-09-19 kl 10:16 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Neida, Heilo! Så fint med klimastreik sammen.

Jeg har siste dag på kontoret på noen dager, neste uke blir det hjemmekontor i min mors og mitt eget hjem og litt roligere tempo. Det skal bli godt, august var hektisk og september forsvant i sykdom. Men først, jobb, tidlig henting av mini og fredagskos! Ja, og pakking da.
Postet 27-09-19 kl 10:25 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Hjemmekontor er gull. Og særlig når du kan kombinere det med besøk i hjembyen.
Postet 27-09-19 kl 10:28 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Høstlig i dag altså.
Jeg håper jeg har husket alt jeg trenger. Drar rett på tur etter jobb.
Postet 27-09-19 kl 10:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg fikk plutselig en elev dumpet inn på kontoret mitt. Så da får jeg gjort lite fornuftig... Ellers ser jeg fram til en elevfri uke neste uke. Regner med at jeg tar tre dager avspasering i høstferien. Det kan trengs. Og mandag og tirsdag får jeg gjort mye fornuftig, tror jeg.

Nå gruer jeg meg litt til storefri hvor jeg må ut og ha inspeksjon. Var heldigvis forutseende nok til å ta med meg regntøy i dag.
Postet 27-09-19 kl 10:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har kastet meg ut på dypt vann og har kjøpt webhotell, og nå skal jeg prøve å få wordpress opp på mitt eget domene. Aner ikke hva jeg egentlig driver med, men jeg håper det ordner seg etterhvert.
Postet 27-09-19 kl 11:20 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Du har gjort hva, Albertine?

Hører det drypper fra taket, altså regner det. Eldste drar på speidertur om et par timer og gleder seg sånn. Broren og jeg skal på Elkjøp og kjøpe gamingtastatur. Han gleder seg til det. Jeg gleder meg bare til helg.
Postet 27-09-19 kl 11:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Har avspasert fra dagjobben et par timer for å utøve bondejobben min, men nå er jeg tilbake bak pulten. Og så er det fredag!
Postet 27-09-19 kl 12:04 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg gleder meg også til helg! Har tatt ut sjokoladekake fra fryseren, og gleder meg til å overraske ungene med litt ekstra fredagsluksus når de kommer fra skolen. Men jeg må kanskje jobbe litt før luksusen, da.
Postet 27-09-19 kl 12:27 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
millact, jeg prøver å lage blogg/nettside på eget domene. Jeg har null peiling på slikt, men er litt som Pippi og har klokkertro på at jeg skal få det til på en eller annen måte.
Postet 27-09-19 kl 13:13 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Spennende, Albertine.

Tror jeg avspaserer noe i dag, kom sent og går tidlig. Lite å gjøre og tankene er ikke her uansett. Komme seg hjem og kose ekstra med 11-åringen hjemme.
Postet 27-09-19 kl 16:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Er det bare jeg som er våken?
Postet 28-09-19 kl 12:39 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Neida, også våken.
Postet 28-09-19 kl 12:42 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vært våken siden 04.30. Nå er vi plutselig nede på kontinentet. Godt å få utnyttet dagen
Postet 28-09-19 kl 12:54 av Timar Timar er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no