Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 09-02-22 kl 09:04 av Kaffestuggu
Oppdatert 09-02-22 kl 14:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Noen må gi stugguvertskapet en lengre ferie for det tror jeg at er fortjent.

Jeg hadde det utrolig koselig ute med strikketøy, venninne og god mat i går, godt å kjenne på normalitet.
Postet 09-02-22 kl 09:16 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det røyner på for personalet, ja.

Lite normalitet her, med smittet barn. Jeg får stadige negative hurtigtester, så jeg går flittig på jobb. Merker at jeg holder veldig mye mer avstand enn nødvendig.
Postet 09-02-22 kl 09:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg blir jo helt forvirret. Jeg er jo sykemeldt for tiden og surrer i utgangspunktet med dager. Det er onsdag i dag ja?
Postet 09-02-22 kl 09:20 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Onsdag.
Postet 09-02-22 kl 09:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Kontorkontor. Jeg har på meg skjørt og har sminket meg og tatt bussen til byen. Helt eksotisk. I tillegg har jeg lunsjavtale med en gammel venninne på lørdag.
Postet 09-02-22 kl 09:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret, og i dag har jeg bare noen få møter. Det er så rart at jeg nesten lurer på hva jeg skal gjøre. (Neida, det er mer enn nok å gjøre ... jeg må bare summe meg først.)

Nå kommer sola og jeg skal nyte at jeg har en kontorplass med fantastisk utsikt.
Postet 09-02-22 kl 09:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Nok en døgnvill sykemeldt som ikke skjønte noe da jeg logga på nå. Jeg er virkelig avhengig av Kaffestuggu for å følge med på hvilken dag det er.

Jeg kjenner at kroppen begynner å komme seg veldig bra etter operasjonen, og må snakke strengt til meg selv med jevne mellomrom så jeg ikke begynner å trene for tidlig. Er helt syk etter en tur på treningssenteret nå. Tenkte å lunte litt på tredemølle i morra (10 dager post-op), men gir ikke meg selv lov til å trene styrke før på mandag (14 dager - og bare hvis løpinga går greit).
Postet 09-02-22 kl 10:28 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, for da fikk jeg til å trene på morgenen. Greide til og med å få med mannen på trening, så han kjørte meg hjem igjen før han dro på kontoret.
Postet 09-02-22 kl 10:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen ja. Jeg har vært hos tannlegen, så kom sent på plass i dag. Da passer det ekstra bra at jeg skal gå tidlig for å rekke en legetime, sant?

Men altså, null hull! Da får jeg heller stå i at det koster 1300,- å få pusset tennene og tatt noen bilder som jeg ikke en gang kan få poste på sosiale media...
Postet 09-02-22 kl 11:07 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Nok en dag i sofaen.
Postet 09-02-22 kl 11:30 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Pålogget på jobb i dag, nyser og hoster, men er i bedre form. Våknet svett i natt, sikkert litt feber, så får holde meg isolert.
Postet 09-02-22 kl 11:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontor her, litt spennende hvor bra det går siden ny nabo pusser opp, men rolig akkurat nå i hvert fall. Dagens eneste møte var i foreldrerollen, så jeg har rolig arbeidsdag. Det er såpass uvant med møtefri dager at jeg blir litt virrete, men skal nok få unna litt greier. Og ta kort dag.
Postet 09-02-22 kl 11:50 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blir + timer i dag også. Men morgendagen blir skral da jeg har 3 avtaler.
Postet 09-02-22 kl 13:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vært på Kvik og sett på kjøkkenløsninger. Fikk tegna kjøkken på Elkjøp og Ikea før sommeren, men følte aldri at det ble helt riktig. Nå har Kvik fått butikk her i byen, og jeg har hatt selger hjemme hos meg. De tre alternativene jeg har fått er egentlig ganske like, men det å få skikkelig oppfølging gjør virkelig noe med totalopplevelsen, og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli gira. Blir nok Kvik!
Postet 09-02-22 kl 15:54 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
Jeg har kvik-kjøkken og har hatt det siden 2008. Veldig fornøyd. Har XXL-str som er ekstra høy og dyp og det er god plass! Litt slitasje er det, men det må man regne med på 14 år.
Postet 10-02-22 kl 01:29 av sindrome sindrome er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no