Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 25-01-20 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på toget, denne gangen med Vesla som selskap. Hun er godt pakket inn i hoodie, musikk og bok. Jeg har god utsikt, da.
Postet 25-01-20 kl 09:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Kos deg på toget Blondie! Jeg har gjort morgenyoga med valp og skal kanskje bake scones til frokost.
Postet 25-01-20 kl 09:14 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Sitter og venter på at svømmehallen åpner.
Postet 25-01-20 kl 09:54 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Skal kjøre den nye Ryfast tunellen er dagens plan.
Postet 25-01-20 kl 10:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sitter helt alene og spiser varme rundstykker med eggerøre. De andre kommer vel svimende etterhvert. Planen idag er å handle litt utstyr til minstemor, deretter gå en regnværstur med podcast på øret.
Postet 25-01-20 kl 10:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Fortsatt i senga.
En løpe/gåtur og lunsj med gode venner venter.
Fin lørdag.
Postet 25-01-20 kl 10:10 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Snart på tur ut i slalombakken, venter bare på at ungdommen våkner. Koser meg med kaffe og nydelig utsikt imens.
Postet 25-01-20 kl 10:42 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har spist frokost og vært ute å måkket tung kramsnø. Ellers ikke så store planer annet en bursdag hos svigerinna mi.
Postet 25-01-20 kl 10:52 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra hytta. Har med to tenåringsjenter som virker for å være mer interessert i å tegne på paddene enn å bli med meg på skitur. Så da tar jeg en ekstra kaffe og leser litt.
Postet 25-01-20 kl 12:16 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er oppe, de andre to er ikke. Men det ble sent i går.
Bursdagsfeiringen gikk strålende, vi voksne gjorde ikke stort.
Og vi gjorde ferdig PCen igår. Det lyser og snurrer.
Postet 25-01-20 kl 12:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Late lørdag her. Har masse ting som bør gjøres som husarbeid og starte med pensum lesing og gå en tur og returnere pakke hos posten, samt handle litt.
Hva gjør Jeg? Ligger som et slakt på sofaen og surfer og spiller mobilspill.
Postet 25-01-20 kl 13:58 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Rydde-lørdag. Har ukehandla og gjort litt sånn ymse, mål for dagen er å rydde kjøkkenet og ta en storopprydning med påfølgende vannskift i akvariet. Må bare finne energi først. Daff.
Postet 25-01-20 kl 16:44 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Har stått å kutta opp 25 kg kålrabi. Det kjennes i nevane. 30 kg poteter og ein del kilo gulerøtter er og kutta og klargjort. Nyttårsball i kveld for ungane, og eg har alt gjort min del.
Postet 25-01-20 kl 16:51 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Trening og helgehandel er unnagjort. Jeg har hatt huset for meg selv noen timer og grunnet og malt et skap. Tror det blir bra Nå - sjokoladekake i ovnen!
Postet 25-01-20 kl 17:16 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
25 kilo????!!!!
Postet 25-01-20 kl 20:42 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er mest imponert over at dere har fått gjennomslag for noe annet enn pizza på ballet.
Postet 25-01-20 kl 21:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her serveres det taco på ballet.
Postet 25-01-20 kl 21:23 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her velger dei fleste pinnekjøtt. Enkelte vil ha pizza, men dei er i mindretall trur eg.
Postet 25-01-20 kl 22:56 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Pizza er serveringen på ball her. Vet ikke om den er ferdig kjøpt eller om det står noen foreldre på kjøkkenet og steker
Postet 25-01-20 kl 23:25 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
På ballet her er det middag, holdes i selskapslokale. De fleste klassene har dugnad for å få inn penger slik at alle kan delta.
Postet 25-01-20 kl 23:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her koster det 200,- pr billett. Og foreldrene til 10.klassingane står for arrangementet. Lager mat, serverer, rydder og går vakt. Middag i kyrkjekjellaren og så disko på ungdomsskulen. Enno halvanna time til eg kan hente ungdommane mine.
Postet 26-01-20 kl 00:22 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hos oss er det gratis. Det selges brus og snacks så det må de jo ha penger med til om de ønsker å kjøpe. Men de får brus til maten, så de trenger jo egentlig ikke å ha med seg penger.
Postet 26-01-20 kl 09:02 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no