Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 02-06-19 kl 09:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Straks klar for kretsstevne med korpset til minstemann.
Postet 02-06-19 kl 09:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vi lusker rundt for at de som "døgner" skal få sove lenge. Fint vær ute, så i dag skal vi sjekke om syklene fortsatt fungerer... jeg drømmer egentlig om elsykkel og innbiller meg at om jeg hadde det, så hadde jeg syklet på jobb.
Postet 02-06-19 kl 10:21 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Ok vær her. Har mest lyst å fortsette skikkelig med ryddingen.
Postet 02-06-19 kl 11:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Rydde og pakke oss ut av hytta etter langhelg. Kjøre hjem og pakke ut, fortsette å lese til den siste eksamen til fredag. :lei:
Postet 02-06-19 kl 11:48 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her subber vi rundt i pysjen og gjør ingenting.
Postet 02-06-19 kl 12:30 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Eldste og jeg sov lenge i dag. Jeg gikk min første natteravnvakt i natt, og eldste våket til jeg kom hjem.

Fin ting, forresten, natteravning. Med fine samtaler både med andre ravner, politi og folk på byen. Og mange hurrarop over at vi er til stede.

Men jeg har visst blitt gammel, for jeg ble overrasket over spyraten i byen - det er visst mange som ikke har funnet stoppknappen enda. :knirk:

Plan for dagen: eldste skal på trening, jeg skal lage mat og kaker, hente yngste fra helgebesøk og kose meg i hage og drivhus, og så kommer mannen hjem fra langhelg på motorsykkel i kveld.
Postet 02-06-19 kl 13:09 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi sitter og venter på at et italiensk filmteam skal dukke opp. De skal filme oss som eksempel på nye elbil-brukere og vise hvor lett og vanlig det er med elbil i Norge. Den dialogen jeg har hatt til nå tyder på at de virkelig ikke vet noe som helst om elbiler, så dette kan bli interessant.
Postet 02-06-19 kl 14:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heisannhoppsann.

Jeg er et levende lik etter en i overkant lang jobbøkt i går, og nå ligger jeg på sofaen og småjobber og FAU-er og lurer på om det er forsvarlig å utsette husarbeid enda en dag.
Postet 02-06-19 kl 14:03 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heia natteravning, Eia! Det er sånn en fin ting å engasjere seg i.
Postet 02-06-19 kl 14:06 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg var på byen i går og skal gjøre fint lite idag
Postet 02-06-19 kl 14:14 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Tjorven har den mest spennande søndagen. Eg har den kjedeligste, og er svært nøgd med det. Tre brød, tretti horm og tjue rundstykke er bakt, snart skal eg ut på tur og så er det reker til middag.
Postet 02-06-19 kl 14:17 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ganske kjedelig her også, jeg ligge rett ut med etterdønninger av migrene. Har hatt en heftig morgen.
Postet 02-06-19 kl 15:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
God bedring, Blondie!

Jeg sitter med laptop i senga og later som jeg skriver på bacheloroppgaven min.
Postet 02-06-19 kl 15:31 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Jeg har gjødslet plen. Ikke noe italiensk filmteam som gadd dekke DET, nei.
Postet 02-06-19 kl 16:01 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Tjorven: Hvordan kom dere i kontakt med dette tv-teamet?

Jeg har prøvd meg på en tikilometers tempoøkt og er glad for at det ikke var noe filmteam som filmet det, for å si det sånn. Kraist. Den formen, altså. Er det lov å skylde på overgangsalderen?

Nå skal vi inn til Rådhusplassen og se poden spille på festival.
Postet 02-06-19 kl 16:24 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Blir det regn i ettermiddag tror du Missa? Jeg burde også gjødslet. Har brukt kantklipperen en runde, det ble heller ikke filmet, gitt.
Postet 02-06-19 kl 16:30 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har montert IKEA-møbler og er veldig glad ingen dokumenterte det. Festlig språkbruk, for å si det sånn.
Postet 02-06-19 kl 17:07 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Jeg trasket til butikken og kjøpte brød og pålegg. Gadd ikke handle i går.

Yngste og kompis er hos venn. Deres middag var visst bedre enn vår. Eldste har jobbet mange timer med matte til tentamen. Nå maler hun. Senere skal det leses til spansk muntlig prøve.
Postet 02-06-19 kl 18:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Herremannen og jeg har vært på kino og sett Rocketman. Nå er det sensurering igjen.
Postet 02-06-19 kl 19:13 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no