Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 07-09-16 kl 07:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Adrienne sin avatar
Se der, i dag var stuggupersonalet mer på linje med meg enn tidligere denne uken.

Nydelig vær ute, og siste arbeidsdag på kontoret denne uken, for i morgen blir det hjemmekontor før jeg skal på tur. Så egentlig er det litt fredag i dag.
Postet 07-09-16 kl 07:33 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen, på et vis.

Fullstendig mangel på motivasjon av ulike årsaker. Får være glad for at arbeidsmoralen er høy ellers så hadde jeg nok vært mer hjemme.
Postet 07-09-16 kl 07:36 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal til kunde midt i byen på morgenkvisten i dag og starter med hjemmekontor.

Snuppa starter undervisning om 12 minutter og er fremdeles ikke påkledd. At jeg maser får ting bare til å gå enda saktere. Jeg er så leeiiiii.
Postet 07-09-16 kl 07:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Å være masemamma hele morgenen er virkelig slitsomt, Tjorven. Kjenner meg altfor godt igjen. Men i dag har det foreløpig gått halvbra.
Postet 07-09-16 kl 07:51 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Var på jobb halv åtte. Det skjer ikke ofte.

Kjenner meg igjen i masemamma, Tjorven. Vi har nytt regime i år - min somlepave er riktignok 14 - jeg har sluttet helt. Jeg har sagt at hun får ta ansvar selv, så jeg bare vekker - og sier ingenting mer. Så langt har det gått over all forventning, hun har ikke vært for sein en eneste gang - i motsetning til i fjor.
Postet 07-09-16 kl 08:15 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg hadde blitt superstresset av sånt, Tjorven, du har min medfølelse!

Begge ungen er dratt på skolen og jeg er hjemme og rydder pittelitt før jeg drar på jobb. Minsten er begynt å gå hjem fra skolen to dager i uken, så om det fortsetter å gå så bra så sier vi opp to dager på SFO, i begynnelsen av 3. Klasse. Jeg syns det er tidlig, men han syns det er så kjedelig på SFO og vil heller være hjemme og leke/slappe av. Jaja.
Postet 07-09-16 kl 08:21 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Ah, ja det var forståelsesfull stugguåpning!

Lillelørdag her også, siden jeg drar på helgetur i morgen. Men har jeg pakket? Niks. Skal jeg sitte i møter helt til flytoget mitt går? Jepp. Jaja.
Postet 07-09-16 kl 08:24 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg har sovet hele natta! 7,5 timer!

God tur, Palmen. Du pakker ikke lettere enn et kredittkort.
Postet 07-09-16 kl 08:28 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Garasjenøkkelen ligger i bilen, i garasjen. Plutselig ble det hjemmekontor, gitt!
Postet 07-09-16 kl 08:42 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Kjipt, Martis! Håper hjemmekontor blir bra, tross alt.

Jeg var forholdsvis tidlig på plass og er snart klar for Viktig Møte TM fulgt av hyggelig møte, fulgt av sushi til lunsj og tidlig henting av minstejenten. Slett ikke dumt!
Postet 07-09-16 kl 08:53 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
Jeg våknet sur. Det er det jammen ikke ofte jeg gjør, selv om jeg er ganske morgengretten.
Postet 07-09-16 kl 09:03 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er på linje med polarjenta, mangler motivasjon fullstendig. Arbeidsmoralen vant da, så her er jeg på jobb.
Postet 07-09-16 kl 09:05 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
I dag har jeg første ledige kveld siden oppstart av skole og fritidsaktiviteter 15. august. Skal jeg male? Klippe gress? Lage en mer omfattende middag? Vaske gulv? Sortere klesvask?

Næsj. Jeg skal ligge på veranden og lese bok. Leeeenge.
Postet 07-09-16 kl 09:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
God plan, Blondie.
Postet 07-09-16 kl 09:09 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg er så trøtt denne uken. Er på utplasseringsjobben min i dag også, så jeg bør helst se våken ut. Heldigvis er det kort vei til kaffeautomaten.
Postet 07-09-16 kl 09:34 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Trøhøtt. Vi opplever oppussingens gleder og sorger. Ett skritt fram og to tilbake, en god idé som plutselig viser seg å kreve uendelig mye mer arbeid og styr enn først antatt. Det er jo sånn det er, men det er litt som med våkenetter og babyfasen, man fortrenger det til det plutselig blir helt overveldende.
Postet 07-09-16 kl 09:43 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Håper det etter hvert blir flere skritt fram enn tilbake, tink.

Jeg har funnet fram ei god gammel pensumbok i håp om å skjønne noe jeg har glemt for flere år siden. Grøss og gru!
Postet 07-09-16 kl 09:52 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Jeg skal ut på jobbtur. I den anledningen har jeg mistet stemmen. Bra foredraget mitt ikke er før på fredag.
Postet 07-09-16 kl 09:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
plutselig fikk jeg så masse å gjøre at jeg må tenke meg litt om før jeg begynner. :angst:
Postet 07-09-16 kl 09:56 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Du kan jo ta det på tegnspråk, Toffen. Eller semafor!
Postet 07-09-16 kl 09:56 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg sitter på et frivillig skrivekurs jeg godt kunne spart meg. To timer så langt og _helt_ uinteressant! Jeg hadde ikke trengt å være her før kvart over tolv!
Postet 07-09-16 kl 10:36 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Pingis: Jeg holdt flere forelesninger på rappen med death metal-stemme i vinter (lærte det av Tallulah). Det gikk, det, men det tok litt tid før jeg fikk normal stemmekapasitet igjen etterpå, får man si.
Postet 07-09-16 kl 10:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har sløvedag og strikker. Jeg har 20 % ubetalt permisjon i år (også), hvilket i år gir meg én hel fridag i måneden, så den skal tynes for alt den er verdt! Skal muligens ordne meg noe kaffe snart. Hvis jeg gidder. :lat:
Postet 07-09-16 kl 11:45 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Det stemmer det, Anda, men denne gangen slår den dessverre feil: skal på fottur i alpene uten tilgang til butikker!
Postet 07-09-16 kl 16:06 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er fortsatt på jobb. De neste to ukene skal jeg på 4 foreldremøter på jobb, pluss et driftsstyremøte. Mannen og jeg skal i tillegg sloss om korpsvakt, tilsynsvakt og et foreldremøte, samt kjøring til og fra treninger/kamper. Ja og kakebaking til loddsalg. Jau. Men 27. september stikker jeg fra alt og reiser til San Fracisco/Berkeley på to ukers studiesamlig/ferie.
Postet 07-09-16 kl 16:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no