Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 08-09-16 kl 08:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Straks på vei til jobb.
Postet 08-09-16 kl 08:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
På vei til spennende seminar på ikke fullt så spennende sted. Sørum har ikke helt samme klang som Roma...
Postet 08-09-16 kl 08:44 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
God morgen. I Køben på andre dagen. Hotellsengen byr på pokestop og ukjente pokemon, så hadde jeg giddet å hente kaffe nå, så. Vel - straks på tide å starte dagen.
Postet 08-09-16 kl 08:47 av Sol Sol er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Dagens andre kaffekopp og har vært på jobb en halvtime allerede. Veldig uvanlig.
Postet 08-09-16 kl 08:55 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
I dag skal jeg rydde i e-posten min. Lover! Og så skal jeg få gjort mye på to do-lista også. Må bare våkne først.

Om været holder seg skal jeg øvelseskjøre med mellomste i dag. Det kan bli eh...spennende.
Postet 08-09-16 kl 09:05 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Dagens handle-/gjøreliste inneholder ting som 9000 handleposer, 5000 strips, sperrebånd og sprittusjer. Loppemarked i helgen, ja.
Postet 08-09-16 kl 09:07 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har omsider klart å levere begge barn innen klokken åtte, yey meg! Nå skal jeg prøve å vri ut av meg noe klokt om kommunikasjon. Godt jeg har en bøtte kaffe ved siden av meg!
Postet 08-09-16 kl 09:11 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Godt i gang, kaffe inntatt, solen skinner, jeg må få kontroll over gjørelisten snart. Og snart helg igjen jo! Jeg skal visst spille i et bryllup på lørdag, og det ble plutselig mere noter å lære seg enn først antatt. Så kveldene gir seg selv for tiden.
Postet 08-09-16 kl 09:27 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg gleder meg veldig til helg. Vi har (selvfølgelig) planer denne helgen også, men vi skal gjøre morsomme ting. Så startinnlegget i kaffebloggen passer meg godt.

I dag skal jeg holde en presentasjon om mitt fagområde for hele det lille selskapet mitt. Da passer det sånn middels bra at jeg ikke kommer inn i systemene mine.
Postet 08-09-16 kl 09:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Morgen.

Jeg har fått en forkjølelse som slår meg helt ut tretthetsmessig. I fire dager nå har jeg lagt meg mellom kl. 22 og 23 og sovet hele natten, og jeg er fremdeles helt tung og trett i hodet og i hele kroppen. Jeg kan jo ikke gjøre noe annet enn å prøve å sove det ut, men jeg er litt lei av å være så usigelig trett.

Men, men. Jeg er på jobb og har skaffet meg kaffe. Det er fint vær og vi planlegger fjelltur til helgen, så humøret er egentlig godt, om jeg bare hadde klart å våkne.
Postet 08-09-16 kl 09:38 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg holder på å lage prioriteringsliste over dagens oppgaver. Skal jeg gjøre de kjedelige først og de gøye etterpå, eller skal jeg gjøre de gøye oppgavene først?
Postet 08-09-16 kl 10:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Sitter på kommunestyremøte og skal straks til med sakslista. Først litt mer kaffe!
Postet 08-09-16 kl 10:30 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Jeg stiller i samme klasse som Blå. Skal liksom kose meg med alenehelg og eksamenslesing. Men det blir ikke samme kosen med en kaktus i halsen.
Postet 08-09-16 kl 10:50 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Nina sin avatar
Morn, dum start på dagen med pode som ikke ville på skolen, snudde seg etter fin diskusjon og nå er han på skolen.
Da får vel jeg komme meg på jobb kanskje, takk og pris for at jeg har en superfleksibel jobbhverdag.
Postet 08-09-16 kl 11:07 av Nina Nina er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg sitter og er ferdigpakket til jobbtur og skal bare fikse noen småting før jeg vender nesa mot Gardermoen.
Postet 08-09-16 kl 13:45 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg er på jobb, ferdig med dagens siste møte og skal vende nesa mot Gardermoen og jobbtur. ()
Postet 08-09-16 kl 13:57 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har en ganske hektisk dag, men det er i det minste ganske fredelig på leksehjelpen i dag. Har sittet en halvtime og snakket en VG1-elev gjennom algebraoppgaver, det var både morsomt og oppløftende, hun var riktig så flink. Nå er vakten min straks slutt, og jeg skal hjem og sette på kaffe og dele ut lopper til en loppemarkedgeneral.
Postet 08-09-16 kl 19:51 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er sulten, trøtt og lei. Korpsvakt... Mens korpsbarnet er på leirskole.
Postet 08-09-16 kl 20:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
God tur til de reisende, håper dere ikke skal hverken gjennom passkontrollen eller til Stockholm (der en trailer visstnok har stengt hele toglinjen så flytoget måtte rygge tilbake til sentrum hhv flyplassen, og alle taxier i hele byen sto i trafikkork til og fra Arlanda med bannende flypassasjerer som mistet flyet og fikk sas.no til å gå ned i flere timer. Sa min mann. ).
Postet 08-09-16 kl 20:52 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg for min del skal snart tusle opp til vin og bokklubb og hyggelige mennesker. TG for store barn.
Postet 08-09-16 kl 20:53 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Ikke Stockholm, Candy, Italia. Og jeg hAr fått bekreftet at jeg ikke liker prosecco.
Postet 08-09-16 kl 21:12 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har laget og spist fiskesuppe (!), og skal nuh på jobb igjen. Woohoo.
Postet 08-09-16 kl 21:25 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ikke like prosecco!

Jeg tror jeg kunne trengt det, jeg skal mene noe om tørre ting og vil egentlig heller sløve/sove/sulle/se på tv. Mulig jeg gjør det og utsetter det tørre. Upside: fri med jentene mine i morgen!
Postet 08-09-16 kl 21:34 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no