Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 10-05-19 kl 08:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar

I dag skal jeg kjøre østover og hente ungen min hjem fra folkehøyskole. Åtte timer i bil med to brudd i korsrygg/halebein blir sikkert stas.
Postet 10-05-19 kl 08:18 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har innvilget meg hjemmekontor i dag. Sånn rundt lunsjtid skal snuppa avleveres for å dra på håndballcup i Sverige i helgen, og oppmøtestedet var sånn middels tilgjengelig med offentlig transport.

I dag var det veldig, veldig godt å sove. Jeg er vanligvis flink til å sprette opp i senga, men i dag ville jeg bare bli liggende. Men jeg har lest og svart på en del e-post og tenker at jeg på et vis er klar for arbeidsdagen.
Postet 10-05-19 kl 08:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Var oppe 0530 for å få eldste avgårde til sykkeltur i Danmark med speideren. I år syklet jeg ikke med henne til oppmøtestedet. Hun møtte heller venninnen og moren (leder) hos dem og syklet sammen. Fikk bilde tilsendt så da kom hun seg frem, tung sykkel. Så la jeg meg igjen og halvsov.
Postet 10-05-19 kl 08:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Oj 007, hva skjedde??

Reiser kollektivt i dag, hadde nesten glemt hvor lang tid det tar. Ca. akkurat dobbelt så lang tid som å kjøre. Men det venter inspirasjonsdag i K-huset og middag med hyggelige damer etterpå senere i dag, så det blir nok bra!
Postet 10-05-19 kl 08:52 av Addison Addison er ikke aktiv
Oppdatert 10-05-19 kl 09:28 av Addison
Gammel
tink sin avatar
Mornings! Klemmer til 007 og ungen som skal hjem fra folkehøgskole. Husker en tårevåt avskjed for 20+ år siden.

Ser fram til en rolig helg, men er usikker på om mellomste skal på speidertur eller ikke.
Postet 10-05-19 kl 09:41 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Huff, 007. Det høres vondt ut. Lykke til med turen.

I kveld blir det Detective Pikachu på kino med minstemann, ellers lite planer for helgen. En stille og rolig helg passer godt nå.
Postet 10-05-19 kl 09:46 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. På plass på kontoret. Skal straks på tilsettingsmøte, så et annet møte, så et jobbintervju. Så skal jeg ta hjemmekontor resten av dagen. I helga skal vi i konfirmasjon, så jeg skal bake kake til den, og vi må ut i dag og få kjøpt klær til eldste og sko til begge ungene.
Postet 10-05-19 kl 09:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
007; Det høres ikke så veldig behagelig ut.
Postet 10-05-19 kl 09:47 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
AU 007, hva har skjedd?

Hjemmekontor på morgenen her også, eldsteungen skal til reguleringstannlege om en times tid. Blir fint med helg nå, dette har vært en krevende uke både jobbmessig og logistikkmessig på hjemmefronten.
Postet 10-05-19 kl 10:35 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Helg. Travelt på jobb, være gjester i konfirmasjon i morgen og bruke resten av helgen på å forberede meg til avsluttende prøver og samtaler i historie og naturfag. Snaaaart ferdig!
Postet 10-05-19 kl 10:37 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Heia frøy!!

Eg skal forberede min egen femtiårsdag i dag. Uæææh
Postet 10-05-19 kl 10:55 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg gikk på langrennski på palmesøndag og falt rett på rumpa. To ganger, for å være på den sikre siden. Det anbefales ikke, for å si det mildt.
Postet 10-05-19 kl 11:50 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ubehagelig, 007. Husker vi tok dagtoget til Trondheim for noen år siden, og et par uker før bristet Herremannen halebeinet. Det ble en lang togtur for han, stakkas.

Her skrives det tyske rollespill for harde livet. Kinkig med høflighetsformer og sånt, gitt.
Postet 10-05-19 kl 12:20 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Au, au, au, 007!

Bare fire og en halv time igjen, så er det helg!
Postet 10-05-19 kl 12:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har også hjemmekontor i dag - og siden jeg ikke har vært innom før nå, skjønner vel alle at jeg er rasende effektiv.

Stakkars deg, 007, det høres veldig vondt ut.

Og Honda - gratulerer med dagen og kos deg med fest!
Postet 10-05-19 kl 13:50 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har ni minutters pause!
Postet 10-05-19 kl 13:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Auu 007, god bedring.

Sinnsykt travel uke snart ferdig, helgen er full den å. Men fredag da.
Postet 10-05-19 kl 13:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg er ferdig med en bunke! Bare tjue tekster til i helga, da. Fredag først!
Postet 10-05-19 kl 16:02 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Helg!
Postet 10-05-19 kl 16:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Helg snart. Jeg sitter på kontoret og prøver å tenke ferdig tanker, men det går litt skitt. I kveld skal jeg gå natteravn! Tipper det blir en regnvåt og ikke spesielt actionfylt affære.
Postet 10-05-19 kl 17:57 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har akkurat vært å satt i gang kveldens gjeng med natteravner i bydelen. I dag var det erfarne folk, så det var ikke så mye instruksjoner som måtte til
Postet 10-05-19 kl 21:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg står i akutt fare for å miste min stilling som familiens reiseleder ... Vi er nå i Harstad, og (til slutt) på riktig hotell.

God natt!
Postet 11-05-19 kl 01:52 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no