Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 12-01-17 kl 07:33 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Torsdag og snart helg. Jeg er fortsatt ikke helt i dur etter juleferien, men det begynner å komme seg.
Postet 12-01-17 kl 07:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Forrige uke var innmari travel. Denne uka er veldig mye roligere, og da sliter jeg med å få gjort de får tinga som må gjøres. Er det ikke typisk?

I dag er det nydelig vær i Oslo, og jeg unnet meg en liten ekstra runde i nabolaget før jeg fant veien til kontoret.
Postet 12-01-17 kl 08:15 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er hjemme med sykt barn, men må prøve å få gjort unna en del jobb. Det er bare at sofaen er så søvndyssende og distraherende.
Postet 12-01-17 kl 08:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
I dag unnet jeg meg litt ekstra morgenro med kaffe og avis og det kjennes fremdeles helt utrolig deilig.

Det er vind og regn i Bergen, men jeg har forete støvler, forete hansker og ulljakke under regnkåpen og har egentlig sans for litt ordentlig vær, i motsetning til grå sipping, som det har vært alt for mye av.

Skummelt møte i morgen, men så har jeg strålende helg foran meg. Lillesøster skal på overnatting på fredag, så alle de i familien som liker Sherlock skal samle seg rundt det. Storesøster er invitert på vinterferie så hun har ønsket seg pent ulltøy i fødselsdagsgave og vi skal ut og handle på lørdag, før vi skal spise kinesisk på kvelden. Og så forhåpentligvis treffe venninner til champagnelunsj på søndag. Rolig helg med mye familietid er akkurat det jeg trenger før en ny hektisk uke.
Postet 12-01-17 kl 08:36 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemme med sykt barn jeg også.
Jeg har såpass fullspekket kalender at jeg må bare få jobbet litt.
Postet 12-01-17 kl 08:36 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg sitter på toget. 2 dagers studiesamling venter. Toget er forsinket og jeg vet ikke veien, mon tro om jeg rekker fram til kl 9?
Blir nok bra uansett. Skal sove over på hotell, luksus.
God mat i Drammen anyone?
Postet 12-01-17 kl 08:39 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Cuyahoga sin avatar
God morgen! Er også hjemme med sykt barn. Er egentlig syk selv også, men det ignorerer jeg så godt det går, for det har jeg ikke tid til. :deadline:

(Eller "dødlinje", som en franskfødt kollega trodde det het på norsk. )
Postet 12-01-17 kl 08:46 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi har faktisk ikke hatt noe særlig sykdom i vinter og har aldri vært så lite hjemme med sykt barn siden vi fikk barn. For to år siden så følte jeg at jeg bare stakk innom jobb av og til mellom november og mars. Travle tider på jobb, men begynner å få litt oversikt igjen etter en desember der jeg var helt på felgen. Mulig det er d-vitaminen som kicker inn
Postet 12-01-17 kl 08:53 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Dødlinje.

Jeg har studiedag og har allerede lest to av de fjorten kapitlene jeg burde i dag. Er litt treg i kroppen etter noen hektiske uker, så det er deilig å ligge i pysj og bare lese. Snart må jeg notere, da må jeg nok reise meg opp.
Postet 12-01-17 kl 08:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Dødlinje, det høres herlig dramatisk ut.

Jeg venter på at Vidar skal blåse litt liv i leiren. Har en særdeles travel kombinasjon av jobb og privatliv denne uka, mon tro om det roer seg uti neste uke en gang.
Postet 12-01-17 kl 09:01 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg har kaffe i koppen, fyr i peisen, blå himmel og hauger med nysnø ute. Paradis!
Postet 12-01-17 kl 09:27 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn, da. Jeg har ikke noe nett på jobb. Er ikke mye jeg får gjort uten, gitt.

Men kaffe har jeg. Og nett på mobilen.
Postet 12-01-17 kl 09:28 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Så herlig, Sol!

Jeg har jordbærte og et middels stort lass med ting jeg skal gjøre. Tror muligens at beste startpunkt er å rydde skrivebordet.
Postet 12-01-17 kl 09:29 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg har også sykt barn, men han vansmekter hjemme alene for tredje dag på rad, stakkar. (Tror han synes det er helt greit.)

Jeg har vært og trent, og er fornøyd med at det har sluttet å regne, og nå har jeg møter og/eller kurs resten av dagen, så da får jeg løpe og hente en kopp kaffe mens jeg enda rekker.
Postet 12-01-17 kl 09:44 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg skal avgårde å fjerne stifter. Gruer meg, for det har gått for lang tid. Stiftane er grodd ned i huden. Kjem til å bli vondt dette.
Postet 12-01-17 kl 09:46 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Min lille stakkar har kastet opp og sovet elendig i hele natt, så nå sover hun på sofaen, og jeg kan, i prinsippet, jobbe så mye jeg vil.
Postet 12-01-17 kl 09:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Tjorven, du fikk med deg at drømmen din gikk i oppfyllelse? Det lavet ned med snø på Tryvann i går! Litt vått, men bra forhold, melder alpinisten.

Her er mailen nede for hele Norden, og jeg skal snart ha lunsj med en gammel kollega, så sånn går no dagan.
Postet 12-01-17 kl 09:56 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har noen-og-tjue store barn (et par av dem i prinsippet voksne) som skriver engelskstiler så tastene spruter. Helt frivillig! (Det er konkurranse og de kan vinne en tur, så jeg skulle i grunnen gjerne ha skrivi sjøl.) Mine egne unger er friske alle sammen, for anledninga, veldig snilt av dem.

God bedring til alle sjuklinger!
Postet 12-01-17 kl 10:15 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har vært i organisasjoner der dødlinje ble brukt ofte i stedet for deadline, så det er helt kjent for min del.

Jeg har vært i møter hele formiddagen og spist så sein lunsj at blodsukkeret ble helt koko, og det kommer seg visst ikke med det første selv om jeg har spist. Men kaffeavtale med en venninne rett etter jobb og sushi og bobler med en annen litt seinere, så det blir nok en fin ettermiddag!
Postet 12-01-17 kl 13:35 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no