Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 21-10-23 kl 05:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er straks klar for frokost. Etter frokost skal vi spille på markedet i byen her. Etter der går ferden til Monaco. Nytt land på listen.
Postet 21-10-23 kl 07:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Snart klar for litt jobbing, så blir det løpetur og litt mer jobbing.

Må skvise inn en tur for å hente sykkelen også; den trengte å få på piggdekkene, og det gidder jeg bare ikke å lære meg å gjøre sjøl. Heldigvis gjorde de det kjapt på butikken; leverte den torsdag kveld, og den blei ferdig i går.
Postet 21-10-23 kl 08:32 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Venter på matleveranse.

Datteren skulle kommet fra London i går kveld, men flyet kunne ikke lande i vinden så det ble retur til Gardermoen og hotell der. Nå blir det buss hjem. Blir fint å få henne hjem.
Postet 21-10-23 kl 09:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Blånn, du er som meg! ELSKER å krysse av nye land på lista!

Jeg skal bake hundre boller i dag. Og lage førti liter kakao. Jadda. :svosj:
Postet 21-10-23 kl 09:18 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jøje for en sur og kald vind i dag. Det er fint vær, da. Vinduene skulle vært vasket, kanskje jeg tøffer meg opp til det, selv om det er grisekaldt ute. Ellers ingen store planer og det er bra, for det har vært en intens uke.
Postet 21-10-23 kl 09:19 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så deilig Monaco hørtes ut kos deg.
Til og med her på Østlandet er det det ekte østlendinger kaller «vindvær». Eg får heilt krampe av det uttrykket; det er så lite vær her at vinden har fått sitt eige begrep, liksom.
Ellers drikk eg kaffi og fjernunderviser min datter om dimensjonene i religionene. Ho er pikadø heldig som har ei mor som er lærar.
Etter fire dagar med intens svimmelhet pga stive nakke og skuldre, er eg litt bedre i dag. Takk og lov.
Postet 21-10-23 kl 10:09 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Strak klar for seminar og jeg lurer på hvordan jeg skal komme meg til bilen. Et kne har slått seg vrang og gjør vondt å rette ut. Litt vanskelig å gå normalt da.
Postet 21-10-23 kl 10:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blåste i går pg høres ut som det blåser i dag også. Skal ut en tur og så gjøre litt oppgaver.
Postet 21-10-23 kl 10:46 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det snør her og det akter jeg å ikke forholde meg til. Jeg skal ut en tur i kveld, men holder meg inne foran peisen før det.
Postet 21-10-23 kl 10:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Etter ein fredag med halvannan time i kulturhuset der André Ulveseter hadde sitt stand up-show, Melankomiker (google det), truleg det sterkaste eg har opplevd i den type format, og påfølgande middag og vin på restaurant, er eg ikkje klar til å stå opp. Held meg under dyna og ladar opp til tedans (afternoon tea) for å feire ei venninne sin bursdag etterpå.
Oktober er månaden eg har bestemt meg for å takke ja til alle invitasjonar, så det har vore mildt sagt hektisk, men også veldig kjekt.
Postet 21-10-23 kl 11:36 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Snø, sludd og guffevær her også. Sitter under sofapleddene med katten, og vil ikke ha vinter. Jeg har jo fremdeles blomster og modne jordbær i hagen. Skal treffe fine venner i kveld, så da er det veldig verdt å grave seg ut av sofaen igjen.
Postet 21-10-23 kl 12:34 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Vasket vinduer, bad og gulv :glorie:. Nå spørs det om det blir gjort så mye mer av meg i dag. Burde vel vært på butikken. Kanskje. Ikke enda, i hvertfall.
Postet 21-10-23 kl 13:24 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på hytta. Det er skikkelig drittvær, men jeg har med både bøker, magasiner, strikketøy og telefon. I tillegg til fantastisk mat (indrefilet av reinsdyr) med riktig vin til. Så vi skal kose oss skikkelig i drittværet.
Postet 21-10-23 kl 13:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Hyttehelg her også. Nettopp kommet inn etter et par timers fjelltur. Strålende sol, men sterk og iskald vind så vi droppet matpakke på tur. Dermed ble det god lunsj og kakao inne etter turen i stedet
Postet 21-10-23 kl 14:06 av Selma Selma er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no