Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 31-07-18 kl 07:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg sovna på sofaen rett over kl. 20 i går og våknet i dag kl. 6... Nå inntas frokost før jeg stikker på jobb.
Postet 31-07-18 kl 08:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg la meg tidlig i går, jeg også (uten jetlag), og er fin og våken på jobb. Det er bra, for her er det mye å gjøre! :svosj:
Postet 31-07-18 kl 08:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Morgen. Lillebror har vært våken i hele natt, han fikk ikke sove fordi de var så varmt. Jeg har sovet av og på.

I dag skal lillebror til besteforeldrene og jeg skal ha barnefri forhåpentligvis til søndag.
Postet 31-07-18 kl 09:06 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Jobb, lummert og kanskje kommer det mer regn.
Postet 31-07-18 kl 09:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er oppe og klar for avreise til dugnadsvakt på Norway Cup. Snuppas lag er i a-sluttspillet, så dette kan jo bli spennende (eller ta usedvanlig fort slutt).
Postet 31-07-18 kl 09:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært oppe i 2,5 time allerede. Er på etappe 2 av hjemreisen.
Postet 31-07-18 kl 09:27 av star star er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
På vei til jobb. Tungt å stå opp, hauger med ferieklesvask måtte forseres på vei inn i dusjen og t-banen kjørte rett foran nesa mi. Vi satser på at kaffen er god, tenker jeg.
Postet 31-07-18 kl 09:30 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Oppe før 8 i ferien min. Jeg tenkte å stikke innom treningssenteret på en time snart, for å forsvare treningsavgiften min (ref alle økonomitrådene her inne). Jeg har trent i sommer altså, men stort sett bare fjellturer. Idag skal det regne apekatter og verre. Etter trening skal rommet til snart 11-åringen til pers. Usikker på hvem av oss som gruer oss mest til det....hvor mye dritt og pjonk er det mulig å samle på, liksom??
Postet 31-07-18 kl 09:31 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det tordner og regner i Stavanger og det skal det gjøre utover dagen.

Det var litt vanskeligere å stå opp i dag, men jeg er på jobb og venter på at kaffen skal bli ferdig.
Postet 31-07-18 kl 09:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag igjen, men det kjennes ut som om ankelen holder på å bli bedre. Er ikke fullt så effektivt jobbe med pc på fanget og foten på en pute, som normal sittestilling. Men er ajour med mail etter en dag og starter på feilrettinger i dag. :svusj:
Postet 31-07-18 kl 09:48 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg sliter med motivasjonen, gitt. Tregt nett og ingen må-oppgaver. Rektor kommer heldigvis i morgen.
Postet 31-07-18 kl 11:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har hatt høstens første PT-time. Dette kommer til å gjøre vondt i morgen.
Postet 31-07-18 kl 11:47 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jobb ass.
Tøft å stå opp, i dag kom jeg for sent på jobb...
Snart helg, eller no...
Prøve å trene i kveld, i går orket jeg nada etter jobb. Jeg vil ha mer ferie.
Postet 31-07-18 kl 11:56 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
SP. Kjent følelse. Og så blir det jo enda bedre om to dager.

Guttelaget frøkna hospiterer hos i Norway Cup har vunnet alle tea kampene sine i de innledende rundene, etter å ha slått favoritten i dag. De er dermed klar for A-sluttspill i morgen. Hun er selvsagt strålende fornøyd. Jeg så henne spille i går og synes det var morsomt å se henne hevde seg såpass godt mot gutter som er ett år eldre, og noen av det betydelig større og sterkere.
Postet 31-07-18 kl 12:10 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg rydder og ordner og skrubber det som skrubbes kan for å få leiligheten klar til kjæresten min kommer i morgen.
Postet 31-07-18 kl 12:22 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Dagen tilbringes på Bø sommarland. Oppe 7 i bilen rett over 8. I morcen skal jeg so e litg lengre.
Postet 31-07-18 kl 12:37 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Var oppe relativt tidlig for å rekke gruppetime kl 9. Godt å være ferdig. Nå har jeg brettet enorme mengder klær mens jeg venter på ungdommene som er og trener. Etterpå skal vi finne en strand og prøve å overleve nok en dag i heten. :svett:
Postet 31-07-18 kl 12:44 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
him sin avatar
Nå fortjener jeg en FP pause - eventuelt fortjener jobben en pause fra meg. Satt og leste "Hva er det med IKT-løsninger i helsevesenet som gjør innføring så utrolig vanskelig?" Bare at jeg leste IKT-løsninger i helvete. Vel, vel - i say potato you say potato
Postet 31-07-18 kl 13:39 av him him er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Haha, den leste jeg og - og på samme måte!
Postet 31-07-18 kl 13:45 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Haha, freudiansk feillesing der??
Postet 31-07-18 kl 13:45 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
I dag har jeg «ferie»: to Skype-møter back to back i 2,5 time. På soverommet, via svigermors crappy trådløsnett. Det blir nesten mindre stress å komme tilbake til jobb.
Postet 31-07-18 kl 13:46 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Håhå, vi har ryddet rommet til minsten. Fy fader, den ungen var rå! To sekker med skrot, samt masse greier som jeg fikk forhandlet kunne få mellomstasjon på loftet. Ungen er sykt fornøyd med ryddigere og luftigere rom, tror ikke jeg ser henne mer idag.
Postet 31-07-18 kl 15:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer til alle fornøyde fotballforeldre.

Og lykke til til Teofelia.

Jeg pakker til hyttetur. Jeg hater å pakke. Men det er verd det for å få en uke på fjellet. Etter det er det hverdag igjen. Men siden jeg da har hatt fem uker ferie så kan jeg vel ikke klage.
Postet 31-07-18 kl 16:14 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da er poden observert på minst tre bilder fra Hudøy. Ser ut som han har det fortreffelig!
Postet 31-07-18 kl 20:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Må pakke for en del timer i fjellet i morgen, for i morgen er den store M:I 6 dagen på Preikestolen. Gleder meg.
Postet 31-07-18 kl 20:56 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sitter på terrassen med god vin og koser meg, det regner litt men er fortsatt over 20 grrader. I morgen setter vi kursen mot Sverige, først noen dager hos venner i sommerhuset deres, så på slektstreff i skjærgården. Men gruer meg til mer pakking.
Postet 31-07-18 kl 22:36 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er skikkelig søvnig etter en dag med skravlegutter på shopping og på fjellet,
og lader opp til sfo-tilvenning + gi bort et hus til 8 mill i morgen.
Postet 31-07-18 kl 22:37 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Fortsatt nærmest 30 grader her, og jeg hater det. Meldt kaldere i morgen, heldigvis.
Postet 31-07-18 kl 22:38 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Begynner minsten på SFO, Appelsin? Oj......, hva skjedde der, lizzm. Lykke til!
Postet 31-07-18 kl 22:39 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no