Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Det er onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Det er onsdag

Postet 19-12-18 kl 07:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Kirkebesøk og medarbeiderundersøkelsen på planen i dag.
Postet 19-12-18 kl 08:27 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Morn.

I dag skal vi ha julefrokost med elevene e. Det er stort sett det vi rekker siden dagen er ferdig 11.10. så er det et møte, før jeg stikker og er hovedtillitsvalgt resten av dagen, tror vi drar på noen barnehagebesøk. Bare i morgen igjen, så er det juleferie.
Postet 19-12-18 kl 08:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg skal egentlig ha opplæring i et nytt system om en halvtime, men har ikke fått tilgang til riktig modul. Store deler av gårsdagen gikk med til lignende praktisk tull, så det er vel bare å smøre seg.

Dagens utfordring: ikke spise opp alle marsipanhvalene som er igjen i boksen på fellesrommet.
Postet 19-12-18 kl 09:26 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har ikkje fleire skoletimer før jul. Veldig heldig i år. Men eg har særemne og skal rette og drikke kaffi og tenne stearinlys. Så det blir bra.
Postet 19-12-18 kl 09:29 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har sovet under dyne, teppe, to lag ull og ekstra varme sokker i natt. Hadde overhodet ikke troen på at det kom til å bli noe jobb i dag, men jammen! Skal ikke kimse av store mengder dop, altså!
Postet 19-12-18 kl 09:49 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag er en kaosdag. Det er VELDIG mye å gjøre på jobb. Begge barna skal til tannlegen, mannen min skal på tur med jobben sin og da det viste seg at klassen til knerten skulle på heldagstur, så bare resignerte jeg. Jeg har ikke overskudd til å plukke ham opp på et eller annet random sted i tide til å nå tannlegen, og siden vi ikke vet hvor han skal være, så vet vi heller ikke om han kan komme seg til tannlegen på egenhånd . Så han er med meg på jobb i dag, og sitter på pulten ved siden av meg og gjør "mattetentamen".

Rare ungen synes matteprøve er mye morsommere enn bytur med klassen sin.
Postet 19-12-18 kl 09:52 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Ekstra trøtt i dag og så har det gått opp for meg hvor mye som gjenstår å gjøre før jul. Føler at lista blir lengre for hver dag.
Postet 19-12-18 kl 09:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Vi skal ha familiebursdag i dag.
Julemiddagene er i hus.
Dessertene gjenstår. De er planlagt, så det er "bare" å handle inn.
Postet 19-12-18 kl 10:06 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi jobber ut uken, elevene er sånn middels motiverte. Jeg har bestikkelser i form av julemusikk og klementiner, så de får nok noe næring i hodene.
Postet 19-12-18 kl 10:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Nei, nei, nei, det må da være litt flere dager igjen til jul enn dette?
Postet 19-12-18 kl 10:10 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er på vei til byen for å kjøpe pinnekjøtt, skjorte til guttungen som skal på ball og de resterende julegavene.
Postet 19-12-18 kl 11:01 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg hadde eksamen i går, så nå er jeg full av feriefølelse! Riktignok har jeg brukt hele formiddagen på å jobbe, for jeg har jo jobb også, men ferie er det lell.
Postet 19-12-18 kl 11:52 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Juleferie fra idag
Postet 19-12-18 kl 18:05 av Nessie Nessie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no