Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 06-02-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Vært våken en time allerede. Straks på vei ut døra. Sjekk av finger på sykehuset. Spent på hva legen har å si altså.
Postet 06-02-18 kl 07:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til Star.

Jeg har kaffe og er trøtt...
Postet 06-02-18 kl 08:47 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Lykke til med fingersjekk, star!

God morgen! Atter en dag med forhandlinger, spesialservice m.m. Men først kaffe!
Postet 06-02-18 kl 09:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Lykke til med sjekk star. Hjemme idag. Begynner i bare førti prosent et par uker. Etter fem timer med jobb igår så verket skulderen godt så blir greit med annenhver dag. Dagen skal bli brukt til litt soving, tøying og øvelser. Pluss litt kaffe og film.
Postet 06-02-18 kl 09:18 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til star. Og god bedring vixen.

Jeg er på jobb og er litt trett og meeh. Ingenting spesielt spennende som skal skje, bare masse jobb som må gjøres.

Men jeg har at hyggelig sted å sitte og fine folk å spise lunsj med og det er jo noe.
Postet 06-02-18 kl 09:33 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg bare elsker slike kjøp/salg-grupper på FB. Nå har eldste fått skøyter til en 50-lapp og er klar til skøytedag.

Ellers er det bare å komme skikkelig i gang med dagens to-do liste. :svosj:
Postet 06-02-18 kl 10:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Hjemme med to syke barn. Litt usikker på hvor dårlig de egentlig er ... Yngste var kvalm og uggen i hele går og ba om bøtte ved sengen, så det er nok uansett bedre å være hjemme enn på turdag, eldste mente han brygget på noe influensa-lignende-greier. Han er i form til å se på youtube og Netflix, da. Det skal han ha ...
Postet 06-02-18 kl 10:39 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Lihkku beivviin! Gratulerer med dagen!
Postet 06-02-18 kl 11:09 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God formiddag og gratulerer med samefolkets dag!

Levert et sykt barn hos mamma og er godt i gang med arbeidsdagen. Eldste sliter med migrene, og har hatt vondt i hodet av og på i en uke nå. Legetime i morgen.
Postet 06-02-18 kl 11:26 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Gratulerer med samedagen!

Jeg har langt på vei fortrengt at det kan bli ganske travelt å reise vekk på kurs når man har tre barn som skal plasseres på skoler og barnehage, sendes til fritidsaktiviteter og mates. Det hjelper selvsagt ikke at husfar også skal reise vekk med en dags overlapp. Men pyttsann, takk for støtteapparatet besteforeldre. Det blir vel helg på fredag.
Postet 06-02-18 kl 11:28 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
God morgen! Jeg har syklet til jobb i dag, med livet som innsats. Det er ikke gøy på bulkete is, ass. Og hører jeg én til som syrlig påstår at alle brøytepengene har gått til sykkelstier, kommer jeg til å kjøre over de bare føttene deres med piggdekk.
Postet 06-02-18 kl 11:37 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Sliter litt med opplevelser i praksisen og skal ha veiledning i dag. Det blir bra, håper jeg, for nå sover jeg ikke skikkelig lenger. Sånt blir man trøtt av.

Kaffe.
Postet 06-02-18 kl 11:54 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Finger godkjent under en ørliten tvil. Har null sjans til å rette ut fingeren. Ortoped skulle høre med håndkirurgen for sikkerhets skyld.
Tilbake igjen på fredag med minsten. Vi har klippekort på kir. poliklinikk for tiden gitt.
Postet 06-02-18 kl 12:11 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no