Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 23-11-19 kl 08:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn.
Postet 23-11-19 kl 08:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vært oppe siden 6. Ikke frivillig, det var bare slutt på å sove.

Jaja, kan i hvert fall si at jeg er i gang med dagens rettebunke før 8.
Postet 23-11-19 kl 08:57 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Samme her, Stompa (både oppe siden 6 og i gang med rettebunker). Har rettet 25 novelleanalyser de siste dagene, nå har jeg bare fire igjen! Og jeg har med vilje spart de jeg mistenker er best til sist, når motivasjonen er lavest...
Postet 23-11-19 kl 09:27 av Input Input er ikke aktiv
Oppdatert 23-11-19 kl 09:35 av Input
Gammel
Blondie sin avatar
Høres kjent ut!

Jeg var på julebord i går, så jeg sov helt til klokka sju. Er igang med rettebunke foran peisen. Bursdagsfest i kveld.
Postet 23-11-19 kl 09:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
En til som ikke klarte sove, melder seg. Stod opp kl 7. Vedovnen har brent ut, eggerøren fra frokosten er blitt kald (synd for de andre). Jeg er sulten om morgenen, og orker ikke vente i timesvis på at andre skal stå opp. Om en liten halvtime stikker jeg på trening. Kanskje det blir en tur til byen i ettermiddag for å se fyrverkeri og lysfesten.
Postet 23-11-19 kl 10:05 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg sov helt til halvni, det er kjempelenge for meg. Satt på en maskin med klær og ellers bare slapper jeg av.
Postet 23-11-19 kl 10:16 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Jeg er motvekt og sov til halv ti. Bytur i dag med barna. Frisør, kafe og kos.
Postet 23-11-19 kl 10:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Minni skal på to bursdager i dag og junior er klar for sesongåpning i slalombakken. Bedre enn julaften.
Jeg skal handle litt julegaver og i kveld skal jeg ut på middag sammen med noen vennepar. Mannen er bortreist på årlig juleøltest så jeg er uten date, men blir artig allikevel.
Postet 23-11-19 kl 11:03 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Skal avgårde på ein walk & talk med nokre politikarar no snart. Når det er ferdig er planen å stikke til byn. Litt julehandling, litt kikking, lysfesten og spise ute.
Postet 23-11-19 kl 11:33 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg hadde vekkerklokken på kl. 10 og slumret litt etter det. Vondt i hodet på grunn av stiv nakke, tror jeg har ligget litt forkjært i natt. Snart er det korpskonkurranse, festkonsert og påfølgende julebord.
Postet 23-11-19 kl 11:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg sov til 9, og kjenner jeg er stuptrøtt.
Må lese til eksamen om en uke,men eier null motivasjon..
Postet 23-11-19 kl 12:28 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg måtte rømme til gjesterommet i 4-tiden, snorkende mann hadde vært på julebord, lydnivået nådd nye høyder. Fikk heldigvis sove igjen og sov leeenge. Nå kaffe og surfing før vi skal dra og høre på mellomste som skal spille i en lokal konkurranse.
Postet 23-11-19 kl 12:46 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Åh, lørdag er fantastisk!
Postet 23-11-19 kl 12:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Herlig med lørdag! Startet som alltid lørdagen med trening, og nå koser jeg meg med baking. Et stort lass rundstykker og sveler. Jeg er superklar for juleforberedelser og gleder meg til julebakst
Postet 23-11-19 kl 14:34 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Snart middag på restaurant og Sound of Music og hotell! Gleeeeeeder meg!
Postet 23-11-19 kl 14:47 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Håndball både her og der i dag. Nå skal jeg kjøre yngste på overnatting, og så er det full slack på ho mor.
Postet 23-11-19 kl 17:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
IOA sin avatar
Jeg har vært på en morsom og sosial dugnad i dag: pakket opp og satt opp juletrær på Plantasjen! 🎄 Super innsats av både barn og voksne, og penger inn i turkassa til korpset.
Postet 23-11-19 kl 18:09 av IOA IOA er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Har vaska hus og bakt firedobbel porsjon horn. Trenger å besvime i en sofa. Har fått hjelp av niåringen, da, det var veldig hyggelig.
Postet 23-11-19 kl 18:35 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no