Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 09-09-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Guttene og et søskenbarn har stått opp og det er spilling i kjellerstua. Det er strålende vær ute og vi skal ta med barna ut for å lete etter noen flere sau til søstersen. Er så sykt støl etter igår, men vi hadde en fantastisk fin tur i høstfjellet. Irriterende sau som ikke ville gå den veien vi ville, men fikk ned en liten flokk til slutt.
Postet 09-09-18 kl 09:09 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Foreløpig bare meg oppe. Ingen store planer for dagen, må en tur på jobb og lage romplan for gruperommene og sende en mail om noen endringer på timeplanen. Også må jeg prøve å få gått meg en tur.
Postet 09-09-18 kl 09:39 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Pamina sin avatar
Rundstykker skal snart inn i ovnen, deigen har stått siden i går. Det er grått og regner - godt vi har en lat søndag planlagt.

Skal i operaen i kveld og høre på en kontratenor i verdenstoppen. Det blir en god slutt på helgen.
Postet 09-09-18 kl 11:21 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Regnvær! Perfekt slenge i sofaen-vær.
Jeg vil egentlig ha familien ut på skogstur etterhvert, mens ungene vil se De utrolige på kino. Vi får se hva det blir til.
Postet 09-09-18 kl 11:22 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Eltefritt brød i ovnen, pissregn ute, våt bikkje inne, varm kaffe i magen og ny bok i kindlen.
Postet 09-09-18 kl 11:36 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det regner litt her også, straks klar for fotballcup.
Postet 09-09-18 kl 11:38 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
I natt kom mamma på sykehus att etter tre dager heime. Oppblussing av betennelsen i bukspyttkjertelen, så heldigvis ikkje blodpropp eller no. Men kjipt er det, no var ho nett komme litt i gang heime liksom... Kjører opp med ting og tang seinere i dag.
Så det var den søndagen rekner eg med.
Postet 09-09-18 kl 11:48 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Håper hun blir frisk fort, Hondacrv!
Postet 09-09-18 kl 12:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har sluttet å regne her nå, mannen grunner slitte vinduskarmer før maling, vi har hengt opp gardiner på eldstemanns rom. Yngste skal overta det etter hvert, hun fikk velge. Vi skal gå en tur etterpå, blir vel bare mannen og jeg. Mellomste kom hjem fra talentprogramsamling for litt siden, tipper hun tar seg en høneblund, natterangleren! Jeg kjenner litt på begynnende høstblues, må snart i gang med lysbehandlingen, tenker jeg.

God bedring til mammaen din, Hondacrv!
Postet 09-09-18 kl 17:09 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har arrangert fotballturnering i dag. Helt på egenhånd. Det gikk overraskende greit, men det er jo litt styr i forkant.

Jentene mine vant alle kampene sine, men dette var bare treningskamper og ikke noe sluttspill, så de fikk ikke testa seg maks.

Nå er det biff til middag før sofaen og strikking. Det fortjener jeg i dag.
Postet 09-09-18 kl 18:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no