Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 24-05-19 kl 08:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Tidlig start på dagen med intervjuer, heldigvis med meg på den mest behagelige siden av bordet.

Jeg skal løpe skikkelig langt i morgen, og har selvfølgelig klart å pådra meg en kjip forkjølelse med feber og hoste. Jeg som nesten aldri er syk, og så blir jeg det nå!

Med nok dop på innsida så overlever jeg forhåpentligvis dagen. Mistenker dog at våte buksebein ikke teller i positiv retning..
Postet 24-05-19 kl 08:36 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter hjemme og venter på avreise til legekontoret med knerten. Han er slett ikke syk, men trenger legeattest på at han er frisk nok til å sendes på leir til utlandet i sommer. Fastlegen kjenner jo på ingen måte gutten, men det at de ikke aner hvem hverandre er, er jo et godt tegn i seg selv.
Postet 24-05-19 kl 09:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har sett ein pai i ovnen, og er me det begynt å forberede femtiårslaget mitt i mårra. Dette blir bra.
Postet 24-05-19 kl 09:20 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg er på plass på kontoret. Har ikke så veldig mye å gjøre, men det dukker vel opp noe. Har vært rimelig hektisk i det siste med jobbintervjuer i alle mulige stillinger. Jaja, greit med rolige tider.

Lykke til med 50årsfeiring, honda.
Postet 24-05-19 kl 09:43 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Tidlig på jobb i dag her også, så har allerede jobbet en del. Motivasjonen er på minus, men planen er å bli ferdig med en rapport jeg har hatt hengende over meg i månedsvis før helgen.
Postet 24-05-19 kl 09:51 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Det er fredag og sol, og jeg er nesten litt irriterende blid!
Postet 24-05-19 kl 10:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Hvor i huleste befinner du deg, Toffen? England? Her i Oslo øser regnet ned på britisk vis, og det gjør meg sur.
Postet 24-05-19 kl 10:19 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
England, ja. Perfekt forsommervær!
Postet 24-05-19 kl 10:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er flekkvis vått på bakken og blå himmel her i sørvest, det lover godt for helgen. Ikke det at jeg skal gjøre noe spesielt, men kjekt for syklistene som skal sykle rundt i byen hele helgen.

Følger spent med i nyhetene om det blir konflikt eller ei. Har et håp om enighet når partene sitter så lenge på overtid.
Postet 24-05-19 kl 10:36 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Ferdig med eksamen. I dag venter kjente problemer på jobben. Bare å brette opp armene og ta et tak
Postet 24-05-19 kl 10:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er utladet etter eksamenen og kommer ikke i gang på jobb. Flask at jeg er invitert med på å burger i lunsjen i dag.
Postet 24-05-19 kl 10:58 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg skal ha med meg et lass med bittesmå speidere på leir i morgen, og værmeldingene kunne vært bedre. Håper alle har vett til å pakke nok skifteklær!
Postet 24-05-19 kl 11:01 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg stod med lue på sidelinja i går. Sånn var det ikke i mai måned i fjor.
Postet 24-05-19 kl 11:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg er på jobb for første gang på to uker (grunnet sykt barn, eksamen og liknende, 17.mai), og det føles nesten absurd. Skjønner nesten ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg er forøvrig veldig glad for dette regnet fremfor den tørken vi hadde i fjor.
Postet 24-05-19 kl 11:09 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra terassen. Liten pause i sårt tiltrengt ryddogvask av stue. Selv om gulvet på fem minutt flyter over av disse fnokkene som svever over alt.
Postet 24-05-19 kl 11:16 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Tjorven
Jeg stod med lue på sidelinja i går. Sånn var det ikke i mai måned i fjor.
Nå er det bare et par dager siden det var 25 grader, da - riktignok noe skjemmet av et voldsomt skybrudd som traff meg i hodet.
Postet 24-05-19 kl 11:32 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings. Har deadline på prosjektbeskrivelse som skal inn i dag, og jeg har såvidt begynt... Kjenner at det er like før siste-liten-inspirasjonen siger inn.
Postet 24-05-19 kl 12:11 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Siste eksamen om 2 uker og jeg bør lese, men er så umotivert... men har vel ikke noe valg.
Postet 24-05-19 kl 12:28 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg sitter og håper regnet gir seg snart. Klassen til Ville skal på overnattingstur i skogen, og jeg skal visst være med (trodde vi skulle ha telt, men det er visst ikke nok av dem, så det blir presenning over og under for noen).
Postet 24-05-19 kl 12:45 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Her er det strålende sol, og jeg prøver å spa opp energi til å gå løs på pakking. En uke til overtakelse av hus og det er kaos her nå.
Postet 24-05-19 kl 12:59 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Urk, overtid på fredag er ikke så gøy. Men nå skal jeg bare føre timer så skal jeg hjem til sushi og vin.
Postet 24-05-19 kl 17:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Vært på fredagstaco hos kollega, veldig hyggelig.
Postet 25-05-19 kl 00:41 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no