Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 14-05-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.

Vi er våkne. Skal kjøre ungene til mamma og pappa om en time så jeg får en dag med eksamenslesing. Også får jeg middag der i ettermiddag når jeg henter, nice.
Guri jeg gleder meg til å bli ferdig med vårens mest hektiske periode.

En god søndag til folket.
Postet 14-05-17 kl 09:27 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Våkne, må stå opp. Vi skal på fridrettsstevne i nabobyen og håper det ikke blir så mye regn.
Postet 14-05-17 kl 10:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg føler meg som den eneste personen i verden som gir blaffen i ESC, det flommer over på FB! Jeg klarer ikke å spa opp et fnugg av entusiasme for det sirkuset der, kjenner jeg.

Fortsatt eksamenslesing på programmet her, avbrutt av litt stabling av ved. Egentlig litt fint å ha noe fysisk å ta seg til når bøkene blir slitsomme.
Postet 14-05-17 kl 11:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har sendt mannen ut av huset, for å få gjort klart til visning i fred. Han er nemlig så forkjøla at det ikke var særlig hjelp i å ha ham her, da er det enklere med tomt hus.
Postet 14-05-17 kl 11:36 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg gir også blaffen i ESC. Jeg hadde ikke fått med meg at det var en gang før i går. God eksamenslesing og vedstabling, Blondie! Her skal det stables drivhusgass i dag, så hengeren de står på kan lånes bort. Ellers står det bollebaking og lek og kaffe på programmet. (Fortrenger heldagsprøver litt til, ettersom elevene ikke kom opp skriftlig.)
Postet 14-05-17 kl 12:32 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Stabling av drivhusgass, Matilda?

Jeg forsøker å rydde litt hus og planlegge uka, før jeg skal bedrive dugnad på fotballcup. Det går sånn passe.
Postet 14-05-17 kl 13:16 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har mast et barn i dusjen og holder på å mase den neste inn. Og så klør jeg noe sinnsykt i operasjonssårene.
Postet 14-05-17 kl 13:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God søndag! Vi har spist lang frokost og så sagt hadet til broren min, som har bodd hos oss siden fredag mens niesen min har vært på basketstevne på Ammerud. Hyggelig å ha ham her, og jentungen har visst hatt det gøy også, så det har vært fint.

Ingen planer for dagen, det er ganske deilig. Eller vi har jo masse ting som burde vært gjort, men vi står i alle fall fritt til å bestemme hvor vi skal begynne og hvor mye vi skal gjøre akkurat i dag! (Spørs om å komme à jour med en og annen TV-serie blir prioritert ganske høyt ...)
Postet 14-05-17 kl 13:23 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Glass! Gasstabling hørtes faktisk lettere ut. Neida. 450 kg glass pent løfta ut av boksen sin, ei rute av gangen, boksen plassert i garasjen og glasset stabla pent på plass igjen. Uten at noe knuste. Nå kan jeg kanskje puste rolig ei stund, inntil drivhuset skal monteres. Gleder meg til det blir ferdig!
Postet 14-05-17 kl 14:32 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Du vet det er søndag når du virrer mellom å fagfellevurdere konferansesammendrag, sy en bitteliten kjole til en tøykatt og lage sjokoladeis.
Postet 14-05-17 kl 15:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er helt hinsides sliten etter ti timers loppisjobb i går. Har en lang liste burde-burde i dag, men "burde vegetere" vinner foreløpig.

Vi elsker ESC, koste oss med rosa bobler, og himlet vekselvis jublet, alt ettersom! Skikkelig guilty pleasure!
Postet 14-05-17 kl 17:24 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er vakt på jegerskyting. Kjempespennende gitt.
Postet 14-05-17 kl 19:15 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no