Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 05-10-18 kl 07:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Etter 2 dagers høstferie var det tøft å stå opp i dag gitt.
Nuvel, det blir en fin dag på jobb og så er det helg igjen.
God fredag alle sammen.
Postet 05-10-18 kl 08:25 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Det pøser ned, men det er siste dag før ferie. Mannen skal på siste sjekk hos legen idag, men tror vi alle får til å dra. Tror det ikke før alle 18 er på værnes i morgen tidlig
Postet 05-10-18 kl 08:25 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God freffe-morgen!! Jeg er alene på kontoret, det var mørkt og stille da jeg kom. Men fikk en prat med en australsk kollega som nærmer seg slutten av sin dag, det var hyggelig og nyttig. Vi skal til fjells i ettermiddag, det meste er pakket, så da må vi bare komme oss hjem litt tidligere enn vanlig. Blir nok bra, håper jeg.
Postet 05-10-18 kl 09:22 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Krysser fingrene for at dere drar alle mann, vixen!!
Postet 05-10-18 kl 09:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Vi drar til hytta i ettermiddag, og ingen ting er forberedt. Ja, ja. Det blir en hektisk ettermiddag før vi er av gårde, og blir fint når vi er på vei.

Men først jobb og forberedelser til redusert bemanning neste uke. Ja, kaffe aller først, da.
Postet 05-10-18 kl 09:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ingen ferie i sikte for meg, selv om ungene har høstferie neste uke. Vurderer å ta ut litt avspasering på fredag etter lunsj. Men nå er det lister som skal renskes og databaser som skal forberedes.
Postet 05-10-18 kl 09:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På plass på jobb, har laget ukeplan og forberedt en halvtime engelsk.
Blir bra med helg og en kort uke neste uke.
Postet 05-10-18 kl 09:56 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings. Ny kursdag, med eksamen på slutten. Wish me luck! Ser veldig frem mot fredagskveld, ja. Skal riktignok jobbe i morgen, men det blir sosialt og hyggelig med trivelige folk, så det er helt greit. Mer kaffe!
Postet 05-10-18 kl 10:00 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Jobb, tror det blir halv dag, ganske deilig. Min kollega har bestilt en julegave for meg og jeg har funnet et hus jeg vil ha som kommer for salg.
Postet 05-10-18 kl 10:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen fra høstfjellet!

Dagen starter med litt småjobbing. Jeg får plutselig så mange leveranser jeg har ventet på at jeg ikke klarer å holde fingrene unna pc'n.

Når sola har fått jobbet litt videre på snølaget, så skal vi ut på tur med besteforeldre. Det blir fint!
Postet 05-10-18 kl 10:56 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Her pakker guttene. Vi reiser på hytta så fort de har pakket. Det kan ta en stund.
Postet 05-10-18 kl 11:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb for første gang denne uka. Etter noen veldig fine dager på høstferie i England.

Gleden var stor over å komme tilbake å se at jeg har fått et skikkelig stort lønnshopp i år. Helt uten å bytte jobb eller noe som helst.
Postet 05-10-18 kl 11:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen fra hytta. Sov lenge, sjokolade og kaffe og pensum og kos er dagens plan. Høstferie på hytta bare vi voksne anbefales.

Håper dere får reist Vixen.
Postet 05-10-18 kl 11:34 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi reiser! Fikk tommelopp fra legen. Lettet nå.
Postet 05-10-18 kl 11:46 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Så deilig, vixen. God tur!

Jeg har pådratt meg en skikkelig runde med forkjølelse og en hals så sår og hoven at det er vondt å svelge teen jeg sårt trenger. Og jeg har eksamen på tirsdag. Har litt hetta nå, ja.
Postet 05-10-18 kl 11:58 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no