Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 03-12-17 kl 07:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen, god morgen! Nok en dag i dansens tegn her.

I dag skal begge ungene i aksjon på stor scene, selvfølgelig på hver sin forestilling. Det er skikkelig stas med stort show og søte og flinke unger, altså.
Postet 03-12-17 kl 09:01 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Heldagsprøver på planen i dag. Tipper jeg får overdose med retorisk analyse i dag. Blir godt å få det unna.
Postet 03-12-17 kl 09:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.

Dagens plan er Juleteater med ungene, Jakten på juleskurken og julegrantenning.

Også prøve å bli frisk da.
Postet 03-12-17 kl 09:34 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag. Har spist frokost med de to yngste. Nå skal jeg prøve å rydde litt før dagens utflukt går til danseforestilling med lillesøster. Det blir stas.
Postet 03-12-17 kl 12:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
God formiddag. Julebord med venner i går, trøtt i dag. Lurer litt på om vi skal ta et besøk på julemarkedet på Maihaugen i dag. Er hvertfall nydelig vær - men iskaldt!
Postet 03-12-17 kl 12:24 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God formiddag! Poden vår er femten år i dag, og vi har hatt tidligere søndagsfrokost enn vi pleier, fordi vi venter besøk av hans tante, onkel og små søskenbarn ganske snart. Etter det har vi ingen planer for dagen, og det er ganske deilig.
Postet 03-12-17 kl 12:35 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 15-åring, Skikpadda.

En unge skal i bursdag og etterpå er det storfamiliemiddag hos svigers. Men først tenne lys.
Postet 03-12-17 kl 12:39 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med 15-åring, Skilpadda!

Vi slækker i dag. Barna fikk slækkedag i luken sin, men insisterer likevel på å pynte litt til jul. Vi får vel ta frem litt, da.

Yngste har fått skikkelig los på skating, så det blir en tur til skatehallen i dag. Han har mast helt siden han var der for første gang. I går.
Postet 03-12-17 kl 13:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Gratulerer så mye med den flotte femtenåringen, Skilpadda!
Postet 03-12-17 kl 13:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Me har tent lys, vore i kirka og no skal jentungen synge solo og vere forsanger på julegrantenning. Det er koselig.
Postet 03-12-17 kl 15:40 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Oppdatert 03-12-17 kl 15:41 av Hondacrv (Tent lys, ikkje lus)
Gammel
Blånn sin avatar
Fy søren for en dag! Minsten har spilt sluttspill i cup og de kom helt til finalen. Den tapte de mot et lag de alltid har tapt mot. De var nærmere enn de noen sinne har vært og tok en fantastisk god andreplass. Det er bra for et breddelag! Nå har jeg vondt i halsen.
Postet 03-12-17 kl 22:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for 15-åring!

Jeg jobber, og har gjort det siden frokost (som riktignok var 10.30), bare avbrutt av middag. Litt lei. Må ha smågodt.

Ja, og så har jeg lagd kalenderinnlegget mitt, da. Man får alltid gjort litt annet, når man har vurderingsarbeid. Ellers rimelig fokusert og fornøyd med egen innsats. Når fristen min.
Postet 03-12-17 kl 22:20 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Tenk at han er 15, Skilp! Gratulerer!

Her har det også for det meste vært slækkedag, men vi har nå i det minste luntet oss en liten tur ut, da.
Postet 03-12-17 kl 23:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med 15-åringen Skilp!
Postet 04-12-17 kl 00:01 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no