Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 23-07-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Vi er straks på vei til regnskogvandring! Ha en fin helg!
Postet 23-07-16 kl 09:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Trøtt, ut å sjekke livet litt senere.
Postet 23-07-16 kl 09:41 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg glemte at det var lørdag i dag, så ringeklokka ringte ikke. Men det gjorde heldigvis mannens. I dag forflytter vi oss fra Praha til Berlin.

Praha har vært veldig ålreit, men med vanvittig mange turister.
Postet 23-07-16 kl 10:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg var på lønningspils i går som varte og rakk, og er egentlig i mye bedre form enn jeg fortjener å være. Det fantastiske med akkurat denne sosiale sammenkomsten er at jeg ble sittende og snakke med en kollega som akkurat har gjort seg ferdig med studiet jeg starter med, og hun hjalp meg med å bli svært så fornøyd med å ha fått plass på VID og ikke HiOA. Jeg har faktisk endret svaret mitt og sagt nei, takk, til ventelisteplassen på HiOA. :villoggal:
Postet 23-07-16 kl 11:39 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Så bra Pappalille! Er det heltid eller deltid du skal på?
Postet 23-07-16 kl 11:47 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg har trent 8 km i skogen mens mannen sløvet og sov. I dag er jeg nok superwoman.
Postet 23-07-16 kl 11:50 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Ungene ble invitert med på stranda med en kompis, og vips så fikk jeg litt alenetid. Fantastisk.
Postet 23-07-16 kl 11:53 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Kort inne fra hengekøye på en camping i Alta. Deilig sommervarme, og i kveld ankommer vi Nordkapp. Tre uker med mange flotte opplevelser og gode møter, 1 kort uke igjen før gutta og jeg fyr hjem. Meget innholdsrik ferie!
Postet 23-07-16 kl 12:09 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Det ser ut til å bli fint vær i Bergen i dag.

Vi skal på fjellet og se på en campingvogn med spikertelt. Vi savner skilivet etter at vi sa opp hytta, og alle de dagsturene vi hadde planlagt ble aldri noe av. Og så vil vi fremdeles reise mye, noe vi ikke kan om vi svir av alt av penger i en hytte.
Så kanskje camping er et greit alternativ?
Postet 23-07-16 kl 12:20 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det har regnet i bøtter og spann på formiddagen og skydekket er rimelig lavt. Og så har jeg fått soleksem.
Postet 23-07-16 kl 12:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Vi er hjemme etter ei uke svigersliv. Har fått ei god natts søvn og skuldrene har senka seg opptil flere hakk. Dessuten lever jeg fortsatt på de fine pingvinkakene fra gårsdagens stuggu!
Postet 23-07-16 kl 13:27 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Nordpå bader vi i sol og plan for dagen er båttur, fiske og bading for den av oss som er viking nok til å bade i vann som holder 14 grader. (Det er ikke meg, btw. )
Postet 23-07-16 kl 13:28 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Sol i hagen i dag. Vurderer å grave litt i den. Mens båtene tøffer forbi.
Postet 23-07-16 kl 13:34 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Fint her i dag også, men heldigvis ikke 27 grader i skyggen som i går. Hele meg er mye mer laget for rundt 20 grader og sol. Koser meg på verandaen og hører på Frøkna som gjør seg klar til badetur med venner og kjæreste ( ).
Postet 23-07-16 kl 14:00 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg sløver på terrassen med kaffe og radio. En klesvask er hengt opp, mannen maler litt, kanskje vi tar en liten badetur med minste om en stund. Overskyet, men 24 grader, deilig. I kveld skal vi ha rekelag, satser på utevær og terrasse da også.
Postet 23-07-16 kl 15:03 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Nyter 35 grader i Phuket, vidunderlig sted, varmt i sjøen, vakker utsikt og deilig, deilig ferie!
Postet 23-07-16 kl 15:20 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
På vei hjem til hagen med vesken full av hvitvin og stoff- og fargeprøver. Nyklipt og klar til å pakke om til neste ferietur. Må få vasket og lukt litt før vi drar.
Postet 23-07-16 kl 16:06 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Éowyn; heltid. =)
Postet 23-07-16 kl 21:23 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no