Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 22-10-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Oppe tidlig, storebror skal på fotballturnering, heldigivis tar onkel trener han med seg, for lillebror skal samme vei i morgen.

Jeg har visst bursdag i dag, men det går nok forbi i all stillhet, tenker jeg. Mulig det blir en kafétur i dag, jeg får se.
Postet 22-10-16 kl 08:32 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Gratulerer med dagen!!
Postet 22-10-16 kl 09:16 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med dagen!
Grått høstvær i dag. Ingen planer. Ganske godt egentlig.
Postet 22-10-16 kl 10:26 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hipp hurra for Polarjenta!


Her går ingenting forbi i stillhet,

Jeg våknet på hytte, kald på nesetippen. Tur med masse damer og døtre. Stas!
Postet 22-10-16 kl 10:28 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Gratulerer med dagen, Polarjenta.

Vi har sang til deg:

(Kilde: youtube.com)
Postet 22-10-16 kl 10:30 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer med dagen

Rolig helg her med ingen planer, deilig. I overkant mye reiseaktivitet i det siste, og ny jobbreise på mandag. Jeg skal vaske klær, ta en liten fjelltur, og ellers bare gjøre ingenting.
Postet 22-10-16 kl 11:21 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer med dagen, polarjenta!!

Halvtidlig opp her til meg å være, måtte kjøre mellomste på korpsseminar, gruppeprøver i dag. Observerte minst to KORK-medlemmer på vei inn for å være instruktører, det blir nok bra! Jeg skal ha dugnadsvakt på kulturhuset her i dag, litt kjipt, men man må jo bare. Så skal jeg pønske ut noe godt å lage til middag, kjøpe inn og lage. Blir sen middag, tror jeg.
Postet 22-10-16 kl 11:42 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, polarjenta!

Korpset mitt skal spille konsert i ettermiddag, så resten av dagen går med til det.
Postet 22-10-16 kl 11:59 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen.

Jeg bussen, men vi er snart framme. Første seriekamp for eldste. Blir mye bussing annen hver helg framover. Er minst 1 time en vei til hver motstander.
Postet 22-10-16 kl 12:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag!

Før klokken var 12 hadde jeg og mellomste vært i Rygge, spilt/sett på kamp og kjørt tilbake igjen.
Postet 22-10-16 kl 13:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Endelig kaffe og fyr i peisen. Har vært på skimarked, og kaoset i gangen her står i grunnen ikke noe tilbake for kaoset på Gressbanen. Vi har levert for smått utstyr, gått igjennom status på det som ble igjen, og fylt på med nytt. Om jeg får solgt alt jeg leverte inn så går jeg ca i null. Genialt opplegg!
Postet 22-10-16 kl 14:32 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg tenkte å trene, men ungdommen vil på kino i Oslo, og siden mannen har bilen, blir det å bruke dagen på å komme seg inn dit i stedet. Hvem skulle tro vi bodde i Bærum med tanke på hvor laaaaang tid det tar å ta kollektivt til byen.
Postet 22-10-16 kl 15:01 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Det er jo strålende det der, Polyanna! Mannen her kom tilbake fra en tur til avfallstadjonen, og der var det en dame som kastet masse som så ut som supre staver. Han lurte på om han skulle plukke dem opp og levere dem, men rakk det ikke.
Postet 22-10-16 kl 15:23 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med dagen, polarjenta!

Rolig familielørdag her, tror alle trengte det. Jeg begynner å bli frisk, men hodet dundrer fortsatt en del, så sakte tempo passer fint. Mann og barn er ute og jobber i hagen, jeg tusler rundt inne med litt bakst og klesvask, og har servert kakao og mat ute. Må snart i butikken for litt suppleringsvarer og lørdagsgodt til småfolket, tenker jeg. Pizza og film seinere. Helg er fine greier, i grunnen!
Postet 22-10-16 kl 15:28 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med dagen, polarjenta!

Har sovet lenge og trent, nå lager jeg middager til å putte i fryseren. Jeg hater høsten, men elsker høsten.....
Postet 22-10-16 kl 15:30 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Polarjenta!

Rolig dag her. Hentet fire speiderjenter fra tur og ellers stort sett bare vært inne. Iskaldt her i sør, kun noen få plussgrader og vind.
Postet 22-10-16 kl 20:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Takk for hyggelige hilsninger.��
Postet 22-10-16 kl 21:38 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no