Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 14-05-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Mellomste var hjemme kl. 01.06 i natt, så dette blir en trøtt dag. Hepp!
Postet 14-05-18 kl 07:53 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Tett nese, vond hals, tett hode og kink mellom skulderblad - det er mandagen sin det. Jeg burde kanskje vært hjemme, men jeg må på et møte med en lærling i bedrift som skal ta fagprøven i juni. Så da tar jeg to Ibux, prøver og ser hvordan det går.
Postet 14-05-18 kl 08:33 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring 007.

Vond hals og forkjøla her og. Lillesøster har blitt syvsover og sovet ennå, vekkes snart.
Ellers det vanlige.
Postet 14-05-18 kl 08:50 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er veldig stressa for tiden, og selv de minste småting setter meg helt ut av spill. Så i natt har jeg sovet ca 2,5 time. Det er ikke helt nok, og den kommende uka er så slitsom at jeg ikke har ord. Den skal sågar avsluttes med at jeg skal overnatte 2 netter med håndballaget til snuppa. Så det blir ikke noen helg i enden heller.

Postet 14-05-18 kl 08:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Huff, her trengs det mye klemming.

Tjorven: Noen mulighet til å snike deg unna den overnattinga? Håper uka blir bedre enn fryktet.


Jeg har sovet dårlig, med trøsting av tyskprøvenervøst barn og en endeløs strøm av russebusser.

Og drømming om en like endeløs strøm av ekser. Hvor kommer DET fra, liksom??
Postet 14-05-18 kl 09:33 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Pjuske på alle som trenger en pjusk.
Jobben er et sant mareritt om dagen. Men jeg har resignert. Det går som det går. En sak om gangen. Pust. Go-live neste uke.
Postet 14-05-18 kl 09:51 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring til 007 og en ekstra klem til Tjorven.

Det er veldig mye for tiden. Jobben renner litt over, og det er mye jeg skulle og ville ha gjort hjemme. og så har det gått opp for meg at det ikke er så lenge til 1. juni når jeg har en eksamen.

Jeg stresser litt for 17. mai. Vi holder fremdeles på å finne en rytme nå når skolefeiringene er over. Men vi har ingen tradisjon å gå til eller å ta opp igjen. I fjor inviterte jeg noen og det var hyggelig. Men i år hadde jeg tenkt å ikke legge det stresselementet til kalenderen min. Samtidig som det nå virker litt rart å ikke ha noe etter prosesjonene. Vi får se om jeg plutselig hiver meg rundt og gjør noe likevel.
Postet 14-05-18 kl 10:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja, ja. Jeg har gjennomført et telefonmøte med en fornøyd kunde, og fått tilbakemelding på en rapport fra en annen og enda mer fornøyd kunde. Så all jobben jeg legger ned er verdt det.

Så må jeg bare klare å sove mellom der ... fortrinnsvis om natta. (Jeg er jo konstant trøtt, men å faktisk sove har visst ikke kroppen lyst til allikevel.)
Postet 14-05-18 kl 11:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har klart å invitere til 17.mai-brunch igjen.
De siste årene har det vært litt av og på og stress med eksamensinnleveringer og masteroppgaver og den slags - i år er det ingenting slikt. Bortsett fra korprøve på 16.mai, da.

Må rydde og vaske hjemme, og lage handleliste, men vi legger listen sånn passe lavt. Må kunne hoppe over den iført bunad, da tenker jeg nivået er perfekt.
Postet 14-05-18 kl 11:23 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Lite og dårlig søvn, alt for mye å gjøre, alt for lite tid. Bra med fint vær, da!
Postet 14-05-18 kl 11:41 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
God bedring til sjuklinger! Mandag er traveldagen min, så jeg løper mellom diverse prosjektveiledninger, infomøter, bursdagsfeiring og trøsting av elever med eksamensnerver. Det hjelper litt med marsipankake. Denne uka kommer terminens siste skriftligvurdering inn, så det begynner jo å hjelpe litt, i alle fall.

Poly: Tyskprøvenervøs. Fineste ordet jeg har hørt på lenge! Så beskrivende!
Postet 14-05-18 kl 12:36 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg koser meg med å ringe til NAV og kemneren og sånt. Jeg stiller vanskelige spørsmål, det skal jeg ha!
Postet 14-05-18 kl 12:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Nesten litt godt å lese at jeg ikke er den eneste som sliter med denne mai-mandagen. Jeg prøver å være inspirerende lærer, men har bare migrene-hangover etter en søndag i en smertedump. Bah. Snart er det tirsdag, heldigvis.
Postet 14-05-18 kl 12:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Denne mandagen er helt idiotisk.
Postet 14-05-18 kl 12:47 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Litt teit mandag her og, innbrudd nr. 3 p skolen og politiet gidder ikke en gang å komme og hjelpe oss. De har vært inne på personalrommet og knust nesten alle koppene våre, veltet kaffemaskin og gjort herværl. Det er så kjipt at at

Litt fint også, når jeg fikke snakke om et dukkhjem med en 10.klasse og gi dem gode råd inn mot muntlig eksamen i norsk.

Nuh - gjøre klar alle oversiktger for denne uken med fravær og eksamensopplasting og alt som skal være klart før onsdag kommer.

Pjusk til alle som trenger det, så mye dere bare vil ha
Postet 14-05-18 kl 13:01 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Che sin avatar
Jeg jobber hjemmefra og har en rørlegger i kjelleren. Selv om han ikke bråker eller noe sånn, så blir det lite produktiv jobbing, pussig nok.....
Postet 14-05-18 kl 13:52 av Che Che er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg gleder meg så inn i granskauen til 17. mai er ferdig. Det er i slike uker man burde kunne klonet seg.
Postet 14-05-18 kl 14:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Nå måtte jeg - full av skepsis - inn og lese her fordi jeg så "Jeg gleder meg så inn i granskauen til 17. mai" i forhåndsvisningen. Med ordene "er ferdig" som avslutning på setningen er vi mer på nett, ja.
Postet 14-05-18 kl 15:17 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Postet 14-05-18 kl 15:20 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Leste det samme som deg, Bluen!
Postet 14-05-18 kl 16:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Postet 14-05-18 kl 16:44 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg får puste på Bøler, men ikke på Lovisenberg. Jeg vil nok en gang få rette en hjertelig takk til Bjørk m/Pollen.
Postet 14-05-18 kl 17:45 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no