Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 15-01-24 kl 05:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Ny uke, nye muligheter. Her snør det Vi fikk visst ordentlig vinter denne gangen. Ingen store planer denne uken. Nå snart dagens første møte, så avgårde på trening for litt løpeintervaller.
Postet 15-01-24 kl 07:08 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Jepp, her snør det. Og det var klink is under snøen på gårdsplassen, så jeg tryna så det sang. Rett på ryggen, men heldigvis tok sekken unna det verste. Så det ble forsiktig kjøring til jobb, og er nå vel innstallert.
Postet 15-01-24 kl 07:24 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Snø og is her også, må bli brodder på veien. Snart avgårde til kontoret.
Postet 15-01-24 kl 07:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Snø og is og fandenskap her også. Heldigvis er det bare en mandag denne uken.
Postet 15-01-24 kl 07:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Bare litt snø i Bergen, men siden jeg hadde ett kraftig fall på fredag, så gikk jeg veldig forsiktig i dag.

Første dag i en travel, men spennende uke. Som kanskje ender med en hyttetur i helgen.
Postet 15-01-24 kl 08:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Veldig fint vintervær ved sjøen - var på date på svaberg i går og er litt forslått men takket likevel ja til bading samme sted i kveld, da en bekjent inviterte meg med på bussen til jobb. Skøyter forrige uke - litt av en vinter på vestlandet
Postet 15-01-24 kl 08:09 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi ble litt overrasket av snøstorm i går kveld, og måkte utenfor inngangsdøra kl 23 i håp om å komme oss ut i dag. Men heldigvis slutta det visst å snø sånn rundt midnatt, så døra fikk opp uten problemer i morges.

Jeg har litt diverse møter i dag, og det er definitivt noen som bare bare gleder meg sånn middels til.

Vel, vel. Det var en rolig og fin helg med passe mye aktiviteter. Vi gikk på visning på en leilighet, og trakk et lettelsens sukk når den ikke var helt innertier. Men det er vel et signal om at vi må få startet prosessen med å selge den leiligheten vi har. Vi har lyst til å bo et annet sted enn vi gjør nå.
Postet 15-01-24 kl 08:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg har vært skikkelig forkjøla siden torsdag i forrige uke, og det hjalp dessverre ikke med helg. Å være lærer og ha hostekuler hver gang jeg snakker er ikke noen god kombo, så det blir hjemmedag. Ingen krise i dag, men jeg håper inderlig jeg kommer meg på jobb i morra, for da har jeg timer med en norskklasse som skal ha fagdag på fredag og bør være greit forberedt til da.
Postet 15-01-24 kl 08:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn fra England. Her melder de om «very cold» og «arctic winds», og med det mener de minus to om natta og pluss to om dagen. Og i parken rett ved meg er det masse utsprungne snøklokker og påskeliljer, og jeg så til og med en aldri så liten løvetann.
Postet 15-01-24 kl 09:02 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Jeg har bare en liten balkong, men den ville jeg jo ikke ha ekkel snø på. Og når man ikke har snøskuffe får man bruke skjærebrett. I går aftes. Gikk det og, men må ga sett litt dumt ut
Postet 15-01-24 kl 09:05 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Vil man ikke ha snø på balkongen? Shit. Jeg har fortsatt julelys på rekkverket på balkongen, fordi jeg orker ikke vase igjennom all snøen for å komme meg bort til stikkontakten og trekke ut ledningen.
Postet 15-01-24 kl 10:05 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Fri; er i Oslo. Mamma opereres i dag og jeg skal hente og så blir det en natt på hotell. Gruer meg litt til å kjøre, ikke vant til å kjøre i Oslo.
Postet 15-01-24 kl 10:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har snø på balkongen i massevis. Og har derfor fremdeles "vinterlysene" hengende ute.
Postet 15-01-24 kl 10:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ser de fleste har tatt ned utelysene. Jeg har ikke planer om det med det første kjenner jeg.
To slitne på sofaen her.
Postet 15-01-24 kl 11:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg er kjempesliten og angrar skikkelig på at eg ikkje skal flyge heim før kl 18. Får finne meg nokre rolege kaféar å sitje på fram til det.
Postet 15-01-24 kl 11:33 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Vi har tatt ned alle utelysene, men ser at de henger hos de fleste naboene fortsatt.
Postet 15-01-24 kl 12:09 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hos oss er utelysene nedsnødd og frosset fast så de er fortsatt ute.
Postet 15-01-24 kl 12:40 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi fikk endelig på plass strømmen til utelysene i helgen, så de skal få henge litt til. (Sjekke at det faktisk er strøm når man har montert kontakten er en god idé, tro det eller ei).
Postet 15-01-24 kl 13:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Utelysene er definert som vinterlys og kan bare henge. I hvert fall ut måneden.

Jeg har hjemmekontor og vasker klær og fyrer. Det er ikke så veldig kaldt lenger, men nok til at det passer med moderat fyring.

Travel uke med jobbreiser for både mannen og jeg. Han drar hvert øyeblikk og så overlapper vi sånn at vi ikke treffes før torsdag kveld. Vi får koordinere uka per telefon, for til helga får vi gjester og det er litt å ordne.
Postet 15-01-24 kl 13:28 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Hentet nyoperert pasient på Lovisenberg Sykehus og det gikk supert å kjøre. Nå vel installert på hotell på Fornebu før vi kjører hjem i morgen. Dette blir en lang dag!
Postet 15-01-24 kl 14:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Vi har utelys på hekken, men de er nedsnødde. Har trukket ut kontakten.
Postet 15-01-24 kl 14:23 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no